قطعات لیفتراک

نویسنده : مدیریت 9/14/2022 1:54:31 PM 484 بازدید

 با توجه به این که طول عمر یک لیفتراک براساس نحوه ی سرویس و نگهداری آن تعیین می شود؛ این مورد بسیار حائز اهمیت است.پس هر لیفتراک باید با دقت به طور منظم نگهداری شود. همان طور که می دانید، یکی از اصول اولیه نگهداری لیفتراک جایگزین کردن درست و به موقع قطعات لیفتراک می باشد. هر کدام از قطعات در زمان خاص خود نیاز به تعویض دارد و در شرایطی که قطعه معیوب دیرتر از زمان مناسب خود تعویض گردد و یا از قطعه نامرغوبی به جای آن قطعه در لیفتراک استفاده شود؛ ممکن است که حتی سایر لوازم یدکی لیفتراک نیز در نتیجه ی این اشتباه دچار آسیب های جدی گردند. پس به منظور جلوگیری از وقوع حوادثی از قبیل استهلاک زود هنگام ماشین آلات انبارداری و پیش گیری از بروز عیوب فنی و همچنین رعایت شرایط گارانتی ماشین آلات خریداری شده، بهتر آن است که همواره از کیفیت قطعات مصرفی در دستگاه خود اطمینان حاصل کنیم. به خاطر داشته باشید که برای این که از حد اکثر عمرلوازم ید کی لیفتراک استفاده کنید باید آن ها را در فواصل معین و منظمی سرویس و نگهداری کنید تا در صورت خرابی یکی از قطعات لیفتراک سایر قطعات لیفتراک نیز دچار خرابی و مشکل نشوند. در نتیجه، امروزه یکی از اساسی ترین و مهم ترین نگرانی های شرکتهای عمرانی ،معدنی و صنعتی مربوطه در زمینه انتخاب انواع ماشین آلات انبارداری، این است که ماشین آلاتی با کیفیت مطلوب و طول عمر مفید بالا انتخاب کنند. خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات یدکی مطمئن تا حدودی این دغدغه را رفع و رجوع خواهند کرد. کیفیت لوازم یدکی لیفتراک نکته ای بسیار حائز اهمیت است چرا که هر چه کیفیت بالاتر باشد به همان نسبت لیفتراک ما نیز عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد. استفاده از لوازم یدکی با کیفیت برای لیفتراک ، به علاوه تعویض قطعات لیفتراک را که نیازمند صرف زمان، انرژی و هزینه می باشد تا حد قابل توجهی به تاخیر می اندازد.لیفتراک ها، خواه با باتری یا موتور احتراق داخلی تغذیه شوند، در هر کسب و کاری که عملیات آن شامل بلند کردن سنگین و جابجایی مواد باشد، ضروری است. آنها برای بلند کردن و جابجایی ایمن بارهای سنگین برای مدت زمان طولانی استفاده می شوند. لیفتراک ها برای دوام طراحی شده اند، اما مانند هر ماشین دیگری، قطعات لیفتراک در معرض سایش و پارگی هستند. برای کارکرد بالابرها و ایمن نگه داشتن کارمندان، قطعات و لوازم جانبی لیفتراک باکیفیت ضروری است. لیفت آسان تامین کننده قطعات لیفتراک شما برای تمام نیازهای تعمیر و نگهداری شما است. می سازد و مدل می کند کارکرد طولانی مدت لیفتراک به چند چیز نیاز دارد: عملکرد دقیق، نگهداری مناسب و دسترسی به قطعات و لوازم جانبی با کیفیت بالا. بزرگترین تامین کننده قطعات و لوازم جانبی لیفتراک در سراسر جهان است. ما قطعات تعویضی با کیفیت را برای همه برندها ، از جمله قطعاتی که به سختی پیدا می شوند، ارائه می دهیم. قطعات لیفتراک ما برای موارد زیر مناسب است: 

واژه نامه قطعات لیفتراک و راهنمای خریداران این که آیا لیفتراک های داخلی را تعمیر می کنید یا با نمایندگی کار می کنید ، دانستن قسمت های مختلف لیفتراک مفید است تا بتوانید به طور مو ثر با یک تکنسین تعمیر و نگهداری ارتباط برقرار کنید. هنگام خرید قطعات لیفتراک ، چند مشکل وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید. ما چند داستان وحشتناک را به اشتراک می گذاریم و توضیح می دهیم که مشتری برای جلوگیری از از دست دادن پول چگونه می تواند متفاوت عمل کند.

قطعات لیفتراک 

به دنبال قطعات لیفتراک هستید؟ ما بزرگترین موجودی انواع قطعات تجهیزات حمل و نقل مواد را داریم. با هزاران سازنده تجهیزات اصلی (OEM) و قطعات پس از فروش در انبار، ما می توانیم قطعات جایگزین را سریعتر از هر کس دیگری تامین کنیم. ما قطعات تجهیزات را برای همه مدل ها و مدل ها در بیش از 30 شعبه حمل می کنیم. بخش قطعات ما به طور مداوم موجودی ما را بررسی می کند تا اطمینان حاصل شود که همه قطعات با حرکت سریع را هر زمان که به آنها نیاز داشتید به راحتی در دسترس داریم. به قطعات فوری نیاز دارید؟ تنها چیزی که ما نیاز داریم ساخت، مدل و شماره سریال دستگاه شما است و می توانیم فوراً بر روی قیمت شما کار کنیم!اولویت اصلی ما همیشه ارائه خدمات بی نظیر به همه مشتریانمان بوده است. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین راه حل ها را برای تجهیزات و کاربرد تجاری شما ارائه دهیم. ما می‌توانیم طیف گسترده‌ای از قطعات جایگزین OEM و لوازم جانبی را برای تجهیزات جابه‌جایی مواد مانند لیفتراک، تله هندلر و بالابر بوم ارائه کنیم زیرا به همه تولیدکنندگان اصلی دسترسی داریم. چندین صنعت، از جمله ساخت و ساز و انبارداری، برای اجرای عملیات خود به زمان به روز تجهیزات متکی هستند. ما می دانیم که خرابی به معنای از دست دادن درآمد است و هر کاری که ممکن است انجام می دهیم تا تجهیزات شما در اسرع وقت دوباره راه اندازی شود. تهیه قطعات تجهیزات هرگز به این آسانی نبوده است دریافت قطعات تجهیزات مورد نیاز تنها با یک تماس یا ایمیل فاصله دارد. تمامی سفارشات به شیوه ای ساده و کارآمد برای زمان پاسخگویی سریع پردازش می شوند. تیم قطعات ما قطعات را تامین می کند و قیمت و گزینه هایی را برای سریع ترین راه برای دریافت آنها به شما ارائه می دهد. با بیش از 30 شعبه انبارداری، ده انبار ملی و قابلیت تحویل در روز بعد، ما دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن راه اندازی و راه اندازی خواهیم کرد! اگر حمل و نقل گزینه ای برای شما نیست، می توانید قطعات خود را از یکی از شعب محلی ما تحویل بگیرید. با تیم قطعات ما تماس بگیرید تا در مورد قطعات تجهیزات و حمل و نقل بیشتر بدانید. 

کجا می توانم قطعات لیفتراک را پیدا کنم؟

مهم نیست که یک لیفتراک چقدر باکیفیت باشد، این ماشین‌ها تحت فشار و فشار زیادی در اثر عملکرد دستی قرار می‌گیرند، بنابراین قطعات آن‌ها در برخی مواقع نیاز به تعویض خواهند داشت. با توجه به خطرات مرتبط با عملکرد لیفتراک، ضروری است مطمئن شوید که قطعات جایگزین به طور قابل اعتمادی تهیه شده و تحت آزمایش های دقیق قرار دارند. از پیچ‌های منفرد گرفته تا ترمزهای با بالاترین کیفیت، ما اطمینان می‌دهیم که هر یک از محصولاتمان برای نصب و استفاده ایمن هستند تا بتوانید در مواقع مهم به دستگاه خود اعتماد کنید. قطعات و لوازم جانبی لیفتراک ما به عنوان یک فروشنده، بیش از چهار میلیون قطعات و لوازم جانبی بالابرهای  و پس از فروش را عرضه می کنیم. این بدان معناست که عملاً هر قطعه جدید اضافه یا جایگزین احتمالی، بزرگ و کوچک، برای مدل‌ها و مدل‌های مختلف لیفتراک. اینها از ترمز لیفتراک و قطعات الکتریکی گرفته تا چرخ های جک پالت و هر چیز دیگری را شامل می شود. ما همچنین طیف وسیعی از لوازم جانبی را حمل می کنیم تا به ماشین آلات شما کمک کنیم تا به بهترین وجه با شما و کار شما مطابقت داشته باشد. ما طیف وسیعی از صندلی‌ها، چراغ‌ها و سیستم‌های دوربین را به تناسب هر بودجه‌ای حمل می‌کنیم تا مطمئن شویم که هنگام کار با لیفتراک خود ایمن و راحت هستید. ایمنی برای ما یک اولویت است، بنابراین ما مطمئن هستیم که قطعات و لوازم جانبی را ذخیره می کنیم که می تواند به شما در افزایش ایمنی عملیات لیفتراک شما کمک کند. سالانه بیش از 8000 آسیب در محل کار با بالابرها همراه است. خوشبختانه، ما طیف وسیعی از قطعات و لوازم جانبی را ارائه می دهیم که محیط کار ایمن را ترویج می کند. از سیگنال‌ها و آلارم‌های پشتیبان گرفته تا سیستم‌های دوربین کامل، محصولات ما تضمین می‌کنند که رانندگان لیفتراک شما می‌توانند وسایل نقلیه خود را با اطمینان کار کنند. قطعات بالابر هوایی علاوه بر قطعات بالابر، ما همچنین طیف گسترده ای از قطعات بالابر هوایی را نیز حمل می کنیم! . تیم مجرب ما به شما کمک می کند تا قطعه مناسب را متناسب با تجهیزات و بودجه شما انتخاب کنید. اجازه دهید به شما نشان دهیم که چگونه خدمه آموزش دیده و با استعداد ما می توانند به شما کمک کنند تا تجهیزات خود را در بهترین شرایط عملیاتی قرار دهید و آن را در این راه حفظ کنید. علاوه بر طیف گسترده ای از قطعات ، ما همچنین مجموعه بزرگی از قطعات پس از فروش را ارائه می دهیم. اینها قطعاتی هستند که می توانید به آنها تکیه کنید تا کیفیت و دوام مشابه نام تجاری خود را برآورده کند یا از آن فراتر رود. هنگامی که گزینه ای برای انتخاب یک قطعه  در مقابل بازار پس از فروش وجود دارد، کارکنان آموزش دیده ما اطلاعاتی را که برای انتخاب آگاهانه نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند. ما هرگز در مورد کیفیت یا ایمنی سازش نخواهیم کرد. برای ماشین‌های قدیمی‌تر، مکان‌یابی جایگزین‌های OEM اگر غیرممکن نباشد، اغلب دشوار است. این جایی است که گزینه های پس از فروش وارد بازی می شوند و شکاف را پر می کنند و در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کنند. بالابرهای هوایی و قیچی در مواردی استفاده می‌شوند که برای رسیدن به مکان‌هایی که سایر تجهیزات کار نمی‌کنند، چابکی و تطبیق‌پذیری مورد نیاز است. به همین دلیل، ضروری است، آنها هر بار بدون شکست کار می کنند. تجهیزات خراب می شوند و زمان خرابی ناشی از آن می تواند حاشیه سود شما را منفجر کند. اجازه دهید با ارائه قطعات و خدمات با کیفیت بالا به شما در حفظ این قیمت کمک کنیم

پشتیبانی از مشتری

پشتیبانی از مشتری در کنار کیفیت محصولات ما، ما به پشتیبانی عالی مشتری در طول سفر محصول شما افتخار می کنیم. نمایندگان پشتیبانی مشتری ما در دسترس هستند تا به شما کمک کنند تا بر اساس وضعیت کاری و بودجه خود محصول مناسب خود را پیدا کنید. سپس آنها می توانند شما را در فرآیند تحویل راهنمایی کنند تا راهی راحت و مقرون به صرفه برای رسیدن سریع و ایمن خرید به دست شما بیابند. اما پشتیبانی مشتری ما به همین جا ختم نمی شود. ما آماده پاسخگویی به هرگونه سوالی که ممکن است در مورد نصب و راه اندازی خریدهای خود داشته باشید، هستیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که تجربه شما از محصولات ما ایمن و آسان است و آماده‌ایم تا به هر طریقی که می‌توانیم به شما در رسیدن به آن کمک کنیم. فروشنده قطعات لیفتراک شما تعهد ما به سه رکن کیفیت، ایمنی و پشتیبانی مشتری چیزی است که ما را به فروشنده آنلاین لیفتراک  تبدیل می کند. کاتالوگ آنلاین ما را مرور کنید یا امروز با یک نماینده پشتیبانی مشتری تماس بگیرید تا ببینید چه چیزی می توانیم به شما ارائه دهیم.

اگر به قطعه نیاز دارید و شماره قطعه ندارید ، ابتدا باید مدل و شماره لیفتراک خود را پیدا کنید. معمولاً لیفتراک دارای برچسب داده / شماره سریال در جایی نزدیک داشبورد لیفتراک است. معمولاً مارک ، مدل و شماره لیفتراک دارای مهر است.

آیا لیفتراک ترمز دارد؟

ساختار مونتاژ ترمز لیفتراک

دو جزء اصلی مجموعه ترمز شما طبل ترمز و کفش ترمز هستند. هنگام ترمزگیری ، کفش های ترمز مجبور می شوند بر روی درام ترمز ایجاد کنند تا اصطکاک ایجاد کرده و سرعت لیفتراک شما را کاهش داده و متوقف کند. دو قطعه فولادی کفش ترمز را شامل می شود.

لیفتراک چند ترمز دارد؟

اتومبیل ها (4) ترمز چرخ دارند و اکثر لیفتراک ها فقط (2) ترمز چرخ دارند.

کالسکه لیفتراک چیست؟

باربری FORKLIFT

کالسکه سکویی است که در مقابل دکل لیفتراک قرار دارد و برای نصب اجسامی که توسط دکل کنترل می شوند استفاده می شود. این شامل چنگال های لیفتراک ، پشتیبان بار و سایر ویژگی های یک لیفتراک است که در تماس مستقیم با بارها قرار می گیرد.

3 اهرم لیفتراک چیست؟

دستگیره های بالابر هیدرولیک: لیفتراک دارای سه دسته اصلی کنترل است. یکی چنگال ها را بالا یا پایین می برد ، دومی چنگال ها/تیغه ها را برای اطمینان از بار به سمت پایین یا بالا کج می کند و سومی برای حرکت بار به طرف دیگر.

چرا لیفتراک ها 3 پدال دارند؟

برای شروع ، هر لیفتراک مجهز به شتاب دهنده و پدال ترمز است. آن پدال سوم ترمز Inching نام دارد. عملکرد آن دوگانه است. در ابتدا به عنوان ترمز عمل می کند و در مرحله دوم گیربکس را خاموش می کند و باعث می شود سرعت موتور بدون تأثیر بر روی رانندگی لیفتراک افزایش یا کاهش یابد.

آیا همه کنترل های لیفتراک یکسان هستند؟

در نتیجه ، کنترل لیفتراک اغلب نه تنها بین انواع مختلف ، بلکه حتی بین بالابرهای یک سازنده متفاوت است. از کنترل های ایستاده لیفتراک گرفته تا پانل های کنترل لیفتراک ، دانستن نحوه عملکرد آسانسورهای منحصر به فرد برای عملکرد کارآمد و ایمن ضروری است

نمونه های کنترل لیفتراک چیست؟

هر کنترل را تعیین کنید و نحوه استفاده از هر یک را درک کنید.

کنترل های هدایت رو به جلو/معکوس. کنترل جهت به اپراتور اجازه می دهد تا لیفتراک را به جلو یا عقب حرکت دهد. …

کنترل های بالابر هیدرولیک لیفتراک ها دارای بالابرهای هیدرولیک برای بالا و پایین آوردن چنگال ها و کج شدن چنگال ها هستند. …

پدال ها …

ترمز دستی.

چگونه لیفتراک را معکوس قرار می دهیم؟

لیفتراک را به عقب برگردانید ، ترمز دستی را خاموش کرده و با استفاده از شتاب دهنده به آرامی از بار خارج شوید. مطمئن شوید که نمی چرخید وگرنه می توانید بار را برانداز کنید. فراموش نکنید که قبل از شروع دوباره رانندگی ، چنگال را به زمین نزدیک کنید.

آیا لیفتراک ها گیربکس دارند؟

لیفتراک شما بدون گیربکس حرکت نمی کند. … با این حساب ، گیربکس لیفتراک قسمتی از مجموعه موتور است که موتور و چرخ ها را به هم متصل می کند تا بتوانند همزمان با یکدیگر بچرخند. همانطور که بسیاری از صاحبان خودرو می دانند ، شما می توانید گیربکس را به صورت دستی یا اتوماتیک دریافت کنید

لیفتراک چه نوع دنده ای دارد؟

علیرغم این واقعیت که بسیاری از کامیون های قدیمی Forklift روی سیستم های گیربکس دستی کار می کردند ، کامیون های مدرن معمولاً از گیربکس اتوماتیک استفاده می کنند ، که این امر سهولت کار را افزایش می دهد و خطر هرگونه سوء استفاده از مواد را کاهش می دهد.

نقش گیربکس چیست؟

هدف از گیربکس افزایش یا کاهش سرعت است. در نتیجه خروجی گشتاور معکوس عملکرد سرعت خواهد بود. … زاویه راست یعنی در این حالت موتور گشتاور را به صورت افقی به گیربکس منتقل می کند و محور خروجی گیربکس عمودی است.

کلاچ لیفتراک چگونه کار می کند؟

هنگامی که پدال کلاچ پایین می آید ، نیروی پدال از طریق دستگاه اتصال به فنر صفحه فشار کلاچ فشرده می شود و صفحه فشار نسبتاً حرکت می کند. هنگامی که صفحه کلاچ از حالت فشرده خارج شده و از چرخ دنده خارج می شود ، قدرت موتور قطع می شود

لیفتراک انتقال هیدرواستاتیک چیست؟

هنگامی که به لیفتراک قابل اعتماد با قابلیت دقت بالا نیاز دارید ، به دنبال استفاده از لیفتراک هیدرواستاتیک برقی باشید. این خودروها دارای موتورهایی هستند که مایع هیدرولیک را به گردش در می آورند تا چرخ ها را به جای نیروی محرکه مکانیکی به حرکت در آورند و شتاب نرم تر و حرکت دقیق تری را امکان پذیر می سازند.

داخل جعبه دنده چیست؟

اساسی ترین تعریف گیربکس این است که یک گیربکس محرک است ، یا یک واحد مکانیکی یا جزء متشکل از یک سری چرخ دنده های یکپارچه در یک محفظه است. … گیربکس یک روش مکانیکی برای انتقال انرژی از یک دستگاه به دستگاه دیگر است و برای افزایش گشتاور در عین کاهش سرعت استفاده می شود.

چرا از تکنیک کلاچینگ دوگانه استفاده می شود؟

هدف از تکنیک دو کلاچه کمک به تطبیق سرعت چرخش محور ورودی توسط موتور با سرعت چرخشی دنده ای است که راننده می خواهد انتخاب کند. … برای چرخاندن به پایین ، دنده چهارم باید خاموش شود و هیچ دنده ای به محور ورودی متصل نشود.

گیربکس و گیربکس چه تفاوتی با هم دارند؟

ما می دانیم که گیربکس در عقب گیربکس قرار دارد ، که یک سیستم چرخ دنده در داخل خود است که نیروی موتور تولید شده به چرخ ها را منتقل می کند و باعث حرکت خودرو می شود. گیربکس واسطه است و گیربکس نیز جانشین گیربکس است

آیا راننده لیفتراک سخت است؟

کار کردن در چنین شغلی ممکن است آسان به نظر برسد ، اما کار می تواند بسیار تکراری باشد. رانندگی با لیفتراک همه چیز کیک ، گل رز و پدال گاز نیست. کار سختی خواهد بود. همه چیز را نمی توان با لیفتراک بلند کرد ، بنابراین ممکن است مجبور شوید اجسام سنگین را حمل کرده و در موقعیت های نامناسب خم شوید ، زانو بزنید ، خم شوید یا خزید.

ضمیمه: لیفتراک ها می توانند برای جابجایی بارهای تخصصی به جای چنگال از اتصالات مختلفی استفاده کنند.

پشتی: پشتی مستطیلی شکل در بالای چنگال ها و جلوی دکل قرار دارد. تکیه گاه پشتی طوری طراحی شده است که از فشار بار روی دکل یا افتادن به سمت راننده جلوگیری کند.

کابین: کابین کابین خلبان لیفتراک است. از داخل کابین ، اپراتور تمام جنبه های دستگاه را کنترل می کند. کابین همچنین جایی است که وسایل ایمنی بالابر در آن قرار دارد.

کالسکه: کالسکه یک براکت مستطیلی است که چنگال ها را روی دکل نصب می کند.

وزنه مقابل: وزنه متقابل باعث می شود که لیفتراک هنگام حمل یا بلند کردن بار به جلو متمایل نشود. وزن عقب را می توانید در قسمت عقب لیفتراک بیابید. Counterbalance یک نوع لیفتراک را برخلاف وزنه متقابل توصیف می کند که به قسمتی از لیفتراک اشاره دارد.

لاستیک های درایو – لاستیک های درایو در جلوی لیفتراک قرار دارند. همچنین به لاستیک های فرمان زیر مراجعه کنید.

چنگال: چنگال ها از لیفتراک بیرون زده و برای تحمل بار استفاده می شوند. با نحوه بازرسی چنگال ها آشنا شوید و زمان تعویض آنها را مشخص کنید.

سیلندر بالابر هیدرولیک: سیلندر بالابر هیدرولیکی میزان بالابر عمودی (بالا و پایین) دکل ، چنگال و کالسکه را کنترل می کند. همچنین ببینید: استوانه شیب دار.

دکل: دکل بار را بالا و پایین می آورد.حداکثر ارتفاع کامل (MLH) این اصطلاح به فاصله کف تا بالای سطح چنگال در زمانی که دکل تلسکوپی کاملاً کشیده شده است، اشاره دارد. قد کلی کاهش یافته (OAL) ممکن است این اصطلاح را در ارتباط با “دکل” بشنوید. ارتفاع کلی پایین‌آمده، ارتفاعی است که در بالای دکل زمانی که دکل به طور کامل پایین می‌آید. اندازه گیری ها از کف تا بالای دکل انجام می شود. گارد بالای سر محافظ سقفی چارچوبی است که بر روی یک کامیون نصب می شود که از اپراتور لیفتراک در صورت سقوط اجسام محافظت می کند.

محافظ سربار: محافظ سقفی یک سقف مشبک مانند روی سر راننده است که از افتادن اجسام بزرگ به داخل کابین جلوگیری می کند. برای محافظت از اپراتور در برابر اجسام کوچکتر یا شرایط بد آب و هوایی ، می توان یک محافظ محکم ، معمولاً از پلاستیک سنگین تهیه کرد.

منبع تغذیه: لیفتراک ها می توانند با پروپان ، گاز ، دیزل یا باتری برقی تغذیه شوند. لیفتراک های مجهز به پروپان دارای مخزنی در پشت لیفتراک بر روی وزنه متقابل هستند. لیفتراک های گازوئیلی و دیزلی مخزن سوخت را در قسمت پشتی واحد قرار می دهند. در لیفتراک های برقی ، باتری را می توان در زیر صندلی اپراتور پیدا کرد.

SAS: سیستم ثبات فعال تویوتا (SAS) شرایط کار ناامن را تشخیص می دهد. در صورت تشخیص خطرات ایمنی ، SAS ثبات جانبی و طولی لیفتراک را برای جلوگیری از واژگونی و واژگونی بهبود می بخشد.

لاستیک های هدایت کننده – لاستیک های عقب که به تایرهای فرمان نیز معروف هستند ، لیفتراک را هدایت می کنند.

سیلندر شیب دار: سیلندر شیب میزان شیب رو به جلو و عقب دکل ، چنگال و کالسکه را تنظیم می کند.

 تمام اجزای اساسی یک ماشین هیدرولیک است: یک موتور، معمولاً یک موتور بنزینی کوچک چهار زمانه، قدرت سیستم را تامین می کند. موتور به پمپ روغن هیدرولیک متصل است. پمپ روغن هیدرولیک جریانی از روغن پرفشار ایجاد می کند که به سمت شیر ​​می رود. سوپاپ به اپراتور اجازه می دهد تا سیلندر هیدرولیک را برای شکافتن یک کنده حرکت دهد. همچنین یک مخزن برای نگهداری روغن هیدرولیک که پمپ را تغذیه می کند و معمولاً یک فیلتر برای تمیز نگه داشتن روغن وجود دارد. سوپاپ ها می توانند فشار رو به جلو و عقب را به پیستون وارد کنند. یکی از انواع سوپاپ ها به دلیل شباهت آن به قرقره ای از یک قرقره نخ، “شیر قرقره ای” است. بیایید به برخی از ویژگی های این اجزا نگاه کنیم تا ببینیم یک سیستم هیدرولیک واقعی چگونه کار می کند. اگر به مرکز تامین ساختمان محلی خود یا مکانی مانند ابزار و تجهیزات شمالی سفر کنید و به جداکننده های چوب نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که یک جداکننده چوب معمولی حیاط خلوت دارای: یک موتور بنزینی 5 اسب بخاری یک پمپ روغن هیدرولیک دو مرحله ای با حداکثر 11 گالن در دقیقه (3 gpm در 2500 psi) یک سیلندر هیدرولیک با قطر 4 اینچ و طول 24 اینچ نیروی شکاف نامی 20 تن مخزن روغن هیدرولیک 3.5 گالن یک پمپ دو مرحله ای یک صرفه جویی هوشمندانه در زمان است. پمپ در واقع شامل دو بخش پمپاژ و یک شیر حسگر فشار داخلی است که بین این دو قسمت قطع می شود. یک بخش از پمپ حداکثر دبی gpm را در فشار کمتری تولید می کند. به عنوان مثال، برای بیرون کشیدن پیستون از یک کنده پس از شکافتن کنده استفاده می شود. بازگرداندن پیستون به داخل سیلندر نیروی بسیار کمی می‌طلبد و شما می‌خواهید که این کار به سرعت اتفاق بیفتد، بنابراین شما می‌خواهید بالاترین سرعت جریان ممکن را در فشار کم داشته باشید. با این حال، هنگامی که پیستون را به داخل کنده فشار می دهید، بالاترین فشار ممکن را برای ایجاد حداکثر نیروی شکاف می خواهید. سرعت جریان یک نگرانی بزرگ نیست، بنابراین پمپ به مرحله “فشار بالا، حجم پایین تر” تغییر می کند تا سیاهه را تقسیم کند.

پمپ های هیدرولیک چیزی که می توانید ببینید این است که “نیروی شکاف 20 تنی” تبلیغ شده سخاوتمندانه است. یک پیستون 4 اینچی 12.56 اینچ مربع مساحت دارد. اگر پمپ حداکثر فشار 3000 پوند بر اینچ مربع (psi) را ایجاد کند، کل فشار موجود 37680 پوند یا حدود 2320 پوند کمتر از 20 تن است. اوه خب… چیز دیگری که می توانید تعیین کنید زمان چرخه پیستون است. برای جابجایی پیستون با قطر 4 اینچ 24 اینچ، به 3.14 * 22 * ​​24 = 301 اینچ مکعب روغن نیاز دارید. یک گالن روغن حدود 231 اینچ مکعب است، بنابراین شما باید تقریبا 1.5 گالن روغن را پمپ کنید تا پیستون را 24 اینچ در یک جهت حرکت دهید. این مقدار نسبتاً زیادی روغن برای پمپاژ است — دفعه بعد که مشاهده کردید یک بکهو هیدرولیک یا لغزش/لودر با چه سرعتی می تواند حرکت کند به این موضوع فکر کنید!حداکثر سرعت جریان 11 گالن در دقیقه است. این بدان معناست که پس از شکافتن لگ، حدود 10 ثانیه طول می کشد تا پیستون به عقب برگردد، و ممکن است تقریبا 30 ثانیه طول بکشد تا پیستون را از میان کنده های سخت عبور دهید (زیرا سرعت جریان در فشارهای بالا کمتر است). از این بحث می بینید که فقط برای پر کردن سیلندر با روغن، حداقل به 1.5 گالن روغن هیدرولیک در سیستم نیاز دارید. همچنین می توانید ببینید که یک طرف سیلندر ظرفیت بیشتری نسبت به طرف دیگر دارد، زیرا یک طرف شفت پیستون فضا را اشغال می کند و طرف دیگر این کار را نمی کند. بنابراین، ماشین های هیدرولیک بزرگ معمولاً دارای: اشتهای زیاد برای روغن هیدرولیک (در صورت وجود شش یا هشت سیلندر هیدرولیک بزرگ برای کارکرد دستگاه، 100 گالن غیر معمول نیست.) مخازن بزرگ خارجی برای نگهداری اختلاف در حجم روغن جابجا شده توسط دو طرف هر سیلندر اکنون که اصول اولیه یک سیستم هیدرولیک ساده را درک کرده اید، می توانیم به تجهیزات واقعاً جالب توجه کنیم!

چرا تعمیر و نگهداری پیشگیرانه لیفتراک مهم است؟ نحوه انتخاب لیفتراک انبارداری مناسب نشستن در مقابل لیفتراک ایستاده پستهای اخیر باتری لیفتراک لیتیوم-یون در مقابل سرب-اسید چرا تعمیر و نگهداری پیشگیرانه لیفتراک مهم است؟ چگونه از حوادث لیفتراک جلوگیری کنیم مدت زمان شارژ لیفتراک برقی چقدر است؟ چرا لیفتراک های هیوندای با موتور دیزلی بسیار موثر هستند؟

 

توضیحات محصول امکانات: 1. جعبه دنده گیربکس کنترل شده الکتریکی قابل تنظیم سرعت بدون پله تمام اتوماتیک، لیفتراک را با عملکرد عالی سفر و مسیر تضمین می کند. 2. موتور نوع جدید با قدرت فوق العاده دارای ویژگی های عملکرد خوب، مصرف سوخت کم، رزرو قدرت کافی، سطح جابجایی استاندارد است. 3. سیستم هیدرولیک پیشرفته، سیستم بالابر 2 سرعته می تواند به طور خودکار سرعت بلند کردن خود را با توجه به وزن خوب تنظیم کند، شیر کنترل شده الکتریکی می تواند با ایمنی و کارآمد کار کند. 4. تجهیزات با مانیتور ایمنی خوب برای ایجاد دید واضح، دستگاه تأیید قفل 3 مرحله ای برای تضمین کار ایمن. 5. اهرم کنترل شده مرکزی و ابزار خودکار محرک آسان عمل می کند و ظاهر زیبایی دارد

مولتی متر

  اگر با سیستم‌های الکترونیکی و الکتریکی کار می‌کنید، به احتمال زیاد درباره یک مولتی‌متر شنیده‌اید و احتمالاً صاحب آن هستید. اما برای اینکه به بقیه کمی پیش زمینه بدهیم، مولتی متر وسیله ای مفید است که قادر است طیف وسیعی از پارامترها را در دنیای همه چیزهای الکتریکی اندازه گیری کند. به عنوان مثال، آنها معمولاً می توانند اتصال، فرکانس، جریان، مقاومت، ولت، آمپر، اهم، دما و موارد دیگر را اندازه گیری  اقداماتی از این دست می‌تواند به تعیین نقص‌ها، حل تعدادی از مشکلات کمک کند و به عنوان اقدامات احتیاطی ایمنی بسیار مهم باشد. بیایید کمی  موارد پیشرفته دارای نمایشگرهای دیجیتالی بزرگ و با نور خوبی هستند که می توان از آنها برای مشاهده روند داده ها از طریق نمودارها و نمودارها استفاده کرد. اگر در ردیابی مشکل برق متناوب مشکل دارید، این می تواند به ویژه مفید باشد. مدل های دیگر برای کاربردهای ساده تر ساده تر هستند. مولتی مترهای  جدیدتر اغلب دارای ظرفیت حافظه زیاد و زمان کارکرد باتری طولانی تری هستند که آنها را برای موقعیت هایی که نیاز به نظارت مداوم دارند، انتخاب خوبی می کند. بسیاری از آنها برای ایمن بودن در شرایط صنعتی سنگین تقویت شده‌اند و می‌توانند برای عیب‌یابی و حل مشکل در محیط‌های خطرناک مانند کارخانه‌ها، کارخانه‌ها و سایر تأسیسات مهندسی ضروری باشند. چه تعمیر یک سیستم نوار نقاله، چه ساخت ربات یا آزمایش فیوز، یک مولتی متر ممکن است همان چیزی باشد که برای انجام ایمن و مؤثر کار به آن نیاز دارید

 

صندلی راننده لیفتراک در صورت آسیب دیدن باید تعویض شود. • کمربند ایمنی باید در همه زمان ها بسته شود. • تعبیه یک سوئیچ اینترلاک را روی کمربند ایمنی در نظر بگیرید برای جلوگیری از عملکرد لیفتراک در هنگام صندلی کمربند بسته نشده است پارکینگ لیفتراک در زمین هموار پارک کنید بازوهای بار را پایین بیاورید لیفتراک را خاموش کنید ترمز دستی را فشار دهید کلید را بردارید. شیر فشار شیر تخلیه فشار باید در 12 قرار گیرد موقعیت ساعت در همه زمان ها براکت نصب سیلندر گاز براکت باید به طور منظم بررسی شود تا اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی سیلندر را در خود محکم می کند محل. بازوهای بارگیری لیفتراک بازوهای بار را اصلاح یا آسیب ندهید و انجام دهید با آنها یدک کشی نکنید. 10% پوشیدن سایش 10% با اندازه گیری عمودی تعیین می شود ضخامت بازوی بار و سپس افقی ضخامت پاشنه بازوی بار. افقی ضخامت نباید از 10٪ کمتر از عمودی تجاوز کند

 

نکته اخلاقی داستان این است: هنگام خرید قطعات جایگزین ، هزینه تمام عمر لیفتراک را در نظر بگیرید. آیا ترجیح نمی دهید آن مورد را یکبار جایگزین کنید؟ فقط به این دلیل که یک قسمت مناسب لیفتراک است ، این بدان معنا نیست که آن قسمت مناسب لیفتراکاست.

سیستم تشخیص عابر پیاده اینها حسگرهای مجاورتی هستند که اجسام و عابران پیاده را از چند سانتی متر تا چند متر تشخیص می دهند. سنسور بین یک فرد و یک شی تفاوت ایجاد می کند و بدون آلارم های بی فایده به راننده هشدار می دهد. بر اساس استریوویژن، یک الگوریتم در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند که فردی در ناحیه کور لیفتراک باشد. رادارهای اولتراسوند سنسورهای اولتراسونیک حسگرهای مجاورتی هستند که اجسام را در فواصل مختلف از چند سانتی متر تا چند متر تشخیص می دهند. سنسور بوق می دهد و مدت زمان بازگشت سیگنال را اندازه می گیرد. بین افراد و اشیاء فرقی قائل نمی شود. هر مانعی که در پشت کامیون باشد شناسایی خواهد شد. به طور معمول، این نوع سنسور فقط برای تشخیص در قسمت های عقب استفاده می شود. سیستم های RF اینها وسایلی هستند که به رانندگان لیفتراک از افرادی که در مجاورت لیفتراک هستند هشدار می دهند. عابران پیاده باید یک دستگاه فرکانس رادیویی (برچسب های الکترونیکی) همراه داشته باشند که وقتی کامیون آنها را شناسایی می کند، سیگنالی را منتشر می کند و راننده لیفتراک را از حضور آنها آگاه می کند. هم در جلو و هم در عقب تشخیص می دهد و بین افراد و موانع معمول موجود در انبارها تفاوت قائل می شود. به همین دلیل، تنها زمانی به راننده هشدار داده می شود که عابر پیاده نزدیک کامیون باشد.

در زیر لیستی از اتصالات متداول لیفتراک آورده شده است

دستگاه‌های اندازه‌گیری – سیستم‌های اندازه‌گیری بر روی کامیون‌های چنگالی ابعادی را برای محموله فراهم می‌کنند تا استفاده از فضای کامیون-تریلر را تسهیل کند و از سیستم‌های اتوماسیون انبار پشتیبانی کند. سیستم ها معمولاً ابعاد را از طریق رادیوهای  ارتباط برقرار می کنند. دستگاه‌های اندازه‌گیری دارای گواهی NTEP برای پشتیبانی از فعالیت‌های تجاری که بر اساس حجم صورت‌حساب می‌شوند، در دسترس هستند.

شیفتر جانبی – یک اتصال هیدرولیکی که به اپراتور اجازه می دهد تا بند ها (چنگال ها) و تکیه گاه را به صورت جانبی حرکت دهد. این امکان قرار دادن آسان‌تر بار را بدون نیاز به تغییر موقعیت کامیون فراهم می‌کند.

روتاتور – برای کمک به جابجایی لغزنده‌هایی که ممکن است بیش از حد کج شده باشند، و برای سایر نیازهای تخصصی حمل و نقل مواد، برخی لیفتراک‌ها با اتصالی تعبیه شده‌اند که امکان چرخش قلاب‌ها را فراهم می‌کند. همچنین ممکن است از این نوع اتصال برای تخلیه ظروف برای تخلیه سریع استفاده شود. پوزیشنر چنگال – یک اتصال هیدرولیکی که قلاب ها (چنگال ها) را با هم یا از هم جدا می کند. این امر نیاز اپراتور را به تنظیم دستی قلاب ها برای بارهای با اندازه های مختلف از بین می برد. اتصال گیره رول و بشکه – یک اتصال مکانیکی یا هیدرولیکی که برای فشردن کالای مورد نظر استفاده می شود. برای جابجایی بشکه، بشکه یا رول کاغذ استفاده می شود. این نوع پیوست ممکن است عملکرد چرخشی نیز داشته باشد. تابع چرخش به اپراتور کمک می کند تا کاغذی را که به صورت عمودی ذخیره شده است را در ورودی افقی یک ماشین چاپ قرار دهد.

اتصالات میله – در برخی مکان ها مانند انبارهای فرش، به جای چنگال ها از یک میل فلزی بلند برای بلند کردن رول های فرش استفاده می شود. دستگاه های مشابه، اگرچه بسیار بزرگتر هستند، اما برای برداشتن سیم پیچ های فلزی استفاده می شوند. کارتن و ملحقات گیره چند منظوره – اتصالات هیدرولیکی که به اپراتور اجازه می دهد تا دور یک بار را باز و بسته کند و آن را فشار دهد تا آن را بردارد. محصولاتی مانند کارتن، جعبه و عدل را می توان با این نوع ضمیمه جابه جا کرد. با استفاده از این ضمیمه ها، گاهی اوقات به لیفتراک به عنوان کامیون گیره اشاره می شود

اتصال ورق لغزنده (فشار-کشش) – یک پیوست هیدرولیکی که به جلو می رسد، روی یک ورق لغزنده می بندد و ورق لغزشی را برای حمل و نقل روی چنگال های فلزی پهن و نازک می کشد. ضمیمه ورق لغزش را فشار داده و از چنگال ها برای قرار دادن بارگیری می کند.

ضمیمه کنترل کننده درام – یک اتصال مکانیکی که روی قلاب ها (چنگال ها) می لغزد. معمولاً دارای یک فک فنری است که لبه لبه بالایی درام را برای حمل و نقل می گیرد. نوع دیگر اطراف درام را به شیوه ای شبیه به اتصالات رول یا بشکه می گیرد.

سبد مرد – سکوی بالابر که روی قلاب ها (چنگال ها) می لغزد و برای بالا بردن کارگران در نظر گرفته شده است. سبد مرد دارای نرده هایی برای جلوگیری از سقوط فرد و براکت هایی برای اتصال مهار ایمنی است. همچنین از تسمه یا زنجیر برای اتصال سبد مرد به کالسکه لیفتراک استفاده می شود.

چنگال های تلسکوپی – اتصالات هیدرولیکی که به لیفتراک اجازه می دهد در انبارهایی که برای “انباشته شدن دو عمق” طراحی شده اند، کار کند، به این معنی که دو قفسه پالت بدون هیچ راهرویی در پشت یکدیگر قرار می گیرند.

ترازو – ترازوهای سوار بر کامیون چنگالی اپراتورها را قادر می‌سازد تا پالت‌هایی را که با آن‌ها کار می‌کنند بدون وقفه در جریان کار خود با حرکت به ترازو پلت فرم وزن کنند. ترازوهایی در دسترس هستند که وزن‌های قانونی برای تجارت را برای عملیاتی که شامل صورت‌حساب وزنی است، ارائه می‌کنند. آنها به راحتی با آویزان کردن روی کالسکه به همان روشی که چنگال ها روی کامیون آویزان می شوند، به کامیون تعبیه می شوند.

چنگال های تک دوتایی – چنگال هایی که در حالت بسته امکان حرکت یک پالت یا پلت فرم را فراهم می کنند اما وقتی از هم جدا می شوند به مجموعه ای از چنگال های دوتایی تبدیل می شوند که امکان حمل دو پالت را در کنار هم فراهم می کند. ممکن است در برخی از بالابرها، کنترل دوشاخه باید تعویض شود.

برف روب – یک اتصال مکانیکی که به اپراتور لیفتراک اجازه می دهد تا به راحتی و به سرعت برف را جابجا کند. برف‌روب اغلب می‌تواند در زمان‌های دیگر سال به‌عنوان وسیله‌ای برای تمیز کردن محل‌های کار استفاده شود.

 Skips – یک اتصال مکانیکی که به لیفتراک تعبیه شده است تا امکان انتقال سریع و ایمن زباله ها را به پرش یا متراکم کننده زباله مناسب بدهد. دو نوع پرش وجود دارد: نوع رول رو به جلو و نوع خالی کردن پایین. هر گونه اتصال بر روی لیفتراک، بار اسمی آن را کاهش می دهد، که با کالسکه چنگال و چنگال محاسبه می شود. رتبه بار واقعی ممکن است به میزان قابل توجهی کمتر باشد

هنگام خرید قطعات مراقب باشید – ممکن است نیاز به سرویس یا تعویض سایر قطعات مکمل داشته باشید. به عنوان مثال: هنگام تعویض شمع ، به سیم های شمع ، کلاه توزیع کننده و روتور نیز نیاز دارید. مثال دیگر: به جای خرید کفش ترمز و سیلندر چرخ ، کل مجموعه کفش ترمز و صفحه پشتی را تهیه کنید.

لیفت آسان خدمات 24 ساعته ، تعمیرات اضطراری و تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده در انواع و مارک های لیفتراک و تجهیزات جابجایی مواد را ارائه می دهد. شما مکان خدمات را انتخاب می کنید  ما خدمات و نگهداری و تعمیر انواع ما را انجام می دهیم

طول عمر یک لیفتراک با سرویس و نگهداری آن تعیین می شود. هر لیفتراک باید با دقت به طور منظم نگهداری شود، که یکی از اصول  اصلی نگهداری لیفتراک جایگزین کردن قطعات لیفتراک اورجینال می باشد . هر قطعه در زمانی خاص نیاز به تعویض دارد در صورتی که قطعه معیوب دیر تعویض شود و یا از قطعه مرغوب استفاده نشود سایر قطعات لیفتراک نیز دچار آسیب می شوند .

تامین قطعات یدکی اصلی و با کیفیت از موارد موثر در عملکرد صحیح و کاهش خرابی ها و تعمیرات مکرر ماشین آلات از جمله لیفتراک می باشد ، با توجه به وضعیت نامناسب بازار قطعات یدکی و وجود انواع اجناس تقلبی و بی کیفیت، نیاز به تامین قطعات از منابع مطمئن و کنترل کیفی و تایید فنی قطعات بیش از پیش احساس می شود. از طرفی کمبود قطعات لیفتراک برخی از سازندگان صاحب نام و قطعات قدیمی در بازار، اغلب به عدم تامین قطعه مذکور و یا تامین قطعه ای با مشابهت ظاهری منجر می گردد.

تامین و عرضه دقیق قطعات لیفتراک از برندها و مارک های مختلف نیازمند کار تخصصی و صرف وقت جهت مطالعه مشخصات و پارامترهای قطعات می باشد تا قبل از خرید قطعه و نصب برروی دستگاه از کارکرد آن اطمینان حاصل نمود.

لوازم جانبی لیفتراک 

لیفتراک وسایلی هستند که برای افزایش طول شاخک های موجود لیفتراک استفاده می شوند. آنها معمولاً از فولاد ساختاری ساخته می شوند و روی چنگال های موجود لیفتراک می لغزند. آنها در اندازه‌ها، پوشش‌ها و نمایه‌های بسیاری برای پاسخگویی به کاربردهای خاص موجود هستند. 

پمپ های هیدرولیک 

فشار برای انجام کار. کاربردهای پمپ های هیدرولیک شامل تجهیزات ساختمانی (به عنوان مثال بیل مکانیکی، لیفتراک)، تجهیزات ساخت و ماشینکاری، آسانسورها و پرس های صنعتی است.  یدک کش، یدک کش و یدک کش (82 شرکت) …عرض، ارتفاع به گلگیر، ارتفاع به کابین و ارتفاع به کاپوت. فاصله محوری، فاصله از زمین و شعاع گردش بیرونی نیز ملاحظات مهمی هستند. اکثر یدک کش ها، دو تراکتور و هل دهنده ها از بنزین یا گازوئیل استفاده می کنند. وسایل نقلیه الکتریکی با قابلیت شارژ… درباره یدک کش ها، تراکتورهای یدک کش و هل دهنده

باتری کاربردهای گاز طبیعی و خورشیدی. باتری های صنعتی باتری های چرخه عمیق هستند که در لیفتراک ها و سایر کاربردهای صنعتی استفاده می شوند. باتری های پزشکی برای سیستم های پشتیبانی از زندگی، سمعک و صندلی چرخدار استفاده می شود. باتری های نظامی اغلب … جستجو بر اساس مشخصات | درباره باتری ها بیشتر بدانید لاستیک (63 شرکت) … در ماشین های چمن زنی، چرخ دستی های گلف، اسکیت بردها و وسایل نقلیه صنعتی مانند لیفتراک های نمونه. نصب از طریق پرس هیدرولیک انجام می شود. لاستیک های نیمه پنوماتیک دارای یک مرکز توخالی هستند و تحت فشار نیستند. ویژگی های دیگر عبارتند از حداقل وزن… درباره لاستیک ها بیشتر بدانید پمپ های دنده ای (528 شرکت) … معمولاً نسبت به انواع داخلی ارزانتر و نگهداری آنها ساده تر است و بازدهی متوسطی دارند. آنها بیشتر برای انتقال روغن های سوختی مانند بنزین، گازوئیل و نفت سفید استفاده می شوند. بعلاوه برای کاربردهای فشار قوی  

شیرهای برقی دستگاه هایی هستند که از شیر برقی برای کنترل فعال شدن شیر استفاده می کنند. مخازن ذخیره سازی و مخازن فرآیند مخازن ذخیره سازی و مخازن فرآیند ظروف حجیم با اندازه و پیکربندی متفاوت هستند.

چرخ ها. برنامه های کاربردی. چرخ های صنعتی در کاربردها و صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. محصولاتی که برای تجهیزات سنگین مانند زمین گیر، لیفتراک، تریلر، ماشین آلات متحرک و وسایل نقلیه موتوری طراحی شده اند،

شارژر باتری شارژرهای باتری دستگاهی برای شارژ باتری های قابل شارژ هستند. جستجو بر اساس مشخصات | درباره شارژر باتری بیشتر بدانید

لیفتراکهای دیزل بنزینی و دوگانه دارای قطعات زیاد و متفاوتی می باشند در حالیکه لیفتراک برقی از نطر قطعات داخلی دارای سیتم کوتاه و مختصر می باشند هر چند که این سیستم هم خودش دارای هزینه بالایی میباشدقطعات اگر اورجینال باشد استهلاک ان کمتر و زمان استفاده از ان بیشتر می باشد ولی با توجه به شرایط کنونی و تحریم های ظالمانه مکانیک اکثر لیفتراک ها از قطعات مشابه استفاده میکنند تا لیفتراک شروع به کار کند زیرا هر روز کار نکردن لیفتراک هزینه بالایی برای شخص و شرکت به بار می اورد حال این قطعات دارای کیفیت مشابه قطعات اصلی دستگاه باشند نیز مهم است پس در انتخاب قطعات باید لوازم را از جایی مطمئن تهیه کرد که هم قابل استفاده باشد هم شما را به چالش نیندازد

یکی از فراوان ترین لیفتراک ها در ایران، لیفتراک سپاهان است که به دلیل کار در شرایط سخت و دشوار و دمای بالا یکی از محبوب ترین برند های لیفتراک به شمار می آید. شرکت لیفت آسان با اتکا به تجربه کافی و تخصص های لازم درخصوص شناسایی و تامین لوازم یدکی ژاپنی – کره ای – چینی – اروپایی و امریکایی و دارا بودن منابع معتبر تامین قطعات یدکی اصلی لیفتراک ، در کشورهای آلمان – ژاپن -ایتالیا- بلژیک – کره جنوبی – چین و تایوان اقدام به واردات لوازم یدکی لیفتراک در مقیاس وسیع نموده و این اطمینان را به به مشتریان گرامی و صاحبان لیفتراک و ماشین آلات می دهد که همواره پشتیبان آنان در بحث تهیه قطعات یدکی ماشین آلات و لیفتراک های مورد نیازشان در اسرع وقت باشد ، لازم به ذکر است شرکت لیفت آسان  قطعات یدکی لیفتراک های بسیاری را به شرح ذیل وارد نموده و در صورت عدم موجودی و نیاز مشتریان آمادگی دارد تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و سفارش گذاری قطعات مورد نیاز ایشان اقدام نماید. دپارتمان تأمین و فروش قطعات لوازم یدکی  ضمن تعیین اهداف و استراتژی های خود به شرح ذیل ، بصورت مجدانه درصدد تأمین نیاز و پشتیبانی کامل از مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن است.

در جهان امروز، کسی نیست که از اهمیت انتخاب و خرید لوازم  مناسب برای ابزار آلات و دستگاه ها آگاهی نداشته باشد. دلیل این اهمیت هم، ضررها و آسیب هایی می باشد که ممکن است از خرید و استفاده از قطعات و لوازم یدکی نامناسب ایجاد شوند. از هزینه ی نگهداری بالا و نیاز به تعمیر گرفته تا عمر مفید کوتاه ، عملکرد نامناسب و آسیب به بخشی های دیگر دستگاه ، همه و همه فقط بخشی از آسیب ها و مشکلاتی می باشند که ممکن است در اثر استفاده از لوازم یدکی نامناسب برای دستگاه و ماشین آلات به وجود بیایند. با توجه به این اهمیت بالا، می توان این طور نتیجه گرفت که در زمان انتخاب و خرید لوازم یدکی برای ابزارآلات، دقت زیادی به خرج داد. استفاده کردن روزانه از ماشین آلاتی مانند لیفتراک ها ، در دراز مدت باعث فرسوده شدن قطعات مصرفی لیفتراک شما خواهد شد. اگر در پی آن هستید که ازحداکثر عمر مفید قطعات و لوازم لیفتراک خود استفاده کنید ، باید حتما آن را در فواصل زمانی معین و منظمی سرویس و نگهداری کنید. با انجام این کار ، شما می توانید از خرابی دیگر لوازم یدکی لیفتراک پیشگیری نمایید. در صورت خراب و یا فرسوده شدن هر یک از قطعات لیفتراک ، شما باید آن قطعات را بلافاصله تعویض کنید و برای انجام این کار باید حتما به جای آن قطعات ، از قطعات و لوازم یدکی استفاده نمایید.

از طرفی ، با توجه به این نکته که بعضی از قطعات ولوازم یدکی لیفتراک بسیار گران قیمت و پر هزینه هستند؛ لذا در هنگام انتخاب ومهم ترین نکته ای که باید مد نظر قرار دهیم این است که قطعات انتخابی ما حتما از کیفیت بالایی برخوردارباشند. چرا که فقط در این صورت است که می توانیم شاهد عملکرد درست لیفتراک خود باشیم. به علاوه، قطعات و لوازم یدکی با کیفیت همواره از دوام و عمر بالاتری برخوردار هستند و این یکی از دلایل مهمی است که باعث می شود تا خرید لوازم اصل و با کیفیت ، هرچند گران تر هم باشد ، اما خریدی مقرون بصرفه به شمار بیاید. اما امروزه ، با زیاد شدن فروشگاه های لوازم یدکی، تشخیص دادن قطعات با کیفیت از قطعات فِیک و جعلی، کاری بسیار سخت به نظر می رسد. در چنین شرایطی یکی از راه های تهیه قطعات لیفتراک با کیفیت این است که تنها به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید.

فروش لوازم یدکی سپاهان

  1. لیفتراک سپاهان 1 تن
  2. لیفتراک سپاهان 2 تن
  3. لیفتراک سپاهان 3 تن
  4. لیفتراک سپاهان 4 تن
  5. لیفتراک سپاهان 5 تن
  6. لیفتراک سپاهان 6 تن
  7. لیفتراک سپاهان 7 تن
  8. لیفتراک سپاهان 8 تن
  9. لیفتراک سپاهان 9 تن
  10. لیفتراک سپاهان 10 تن
  11. لیفتراک سپاهان 12 تن
  12. لیفتراک سپاهان 15 تن

لوازم گیربکس سپاهان

  1. صفحه کلاچ گیربکس لیفتراک سپاهان
  2. دیسک صفحه لیفتراک سپاهان
  3. شفت کلاچ لیفتراک سپاهان
  4. دنده کشویی گیربکس لیفتراک سپاهان
  5. دنده دوبل لیفتراک سپاهان
  6. کشویی کامل لیفتراک سپاهان
  7. شفت خروجی لیفتراک سپاهان
  8. پوسته ی گیربکس لیفتراک سپاهان
  9. کاسه  نمد های  گیربکس لیفتراک سپاهان
  10. واشر کامل لیفتراک سپاهان
  11. پمپ حرکت لیفتراک سپاهان
  12. توربین لیفتراک سپاهان
  13. کاسه کلاچ لیفتراک سپاهان
  14. استاتور لیفتراک سپاهان
  15. پیستون کلاچ لیفتراک سپاهان
  16. فیلتر گیربکس لیفتراک سپاهان

لوازم موتوری لیفتراک  سپاهان :

  1. رینگ لیفتراک سپاهان
  2. پیستون لیفتراک سپاهان
  3. سوپاپ دود و هوا لیفتراک سپاهان
  4. یاطاقان لیفتراک سپاهان
  5. واشر کامل لیفتراک سپاهان
  6. اویل پمپ لیفتراک سپاهان
  7. بوش لیفتراک سپاهان
  8. گیت سوپاپ لیفتراک سپاهان
  9. بوش شاتون لیفتراک سپاهان
  10. بوش میل سوپاپ لیفتراک سپاهان
  11. یاطاقان تعمیر اول تا سوم لیفتراک سپاهان
  12. بغل یاطاقان لیفتراک سپاهان و…
  13. کاسه نمد سر و ته میل لنگ سپاهان

لوازم ترمز و چرخ سپاهان

  1. کفشک لنت لیفتراک سپاهان
  2. سیلندر چرخ لیفتراک سپاهان
  3. رگلاژ چرخ لیفتراک سپاهان
  4. فنر های لنت لیفتراک سپاهان
  5. کاسه نمد چرخ لیفتراک سپاهان
  6. کاسه نمد پولوس لیفتراک سپاهان
  7. لوازم سیلندر چرخ لیفتراک سپاهان
  8. پیچ چرخ جلو لیفتراک سپاهان
  9. پیچ چرخ عقب لیفتراک سپاهان
  10. کاسه چرخ جلو لیفتراک سپاهان
  11. رینگ چرخ لیفتراک سپاهان
  12. لاستیک لیفتراک سپاهان

لوازم جک بالابر لیفتراک سپاهان

  1. لوازم جک سینه لیفتراک سپاهان
  2. لوازم جک فرمان لیفتراک سپاهان
  3. بلبرینگ های دکل لیفتراک سپاهان

لوازم دف لیفتراک سپاهان

  1. سیبک های اکسل لیفتراک سپاهان
  2. شیر بالابر لیفتراک سپاهان
  3. واتر پمپ لیفتراک سپاهان
  4. شمع گرم کن لیفتراک سپاهان
  5. فیلتر روغن لیفتراک سپاهان
  6. فیلتر هوا لیفتراک سپاهان
  7. فیلتر گازوئیل لیفتراک سپاهان
  8.  
  9. برای لیفتراک، پمپ های سری K3VLS و K3VL و شیر کنترل سری KLSV یک سیستم کنترل سنجش بار را برای درک کنترل پذیری برتر ارائه می دهند. برای ماشینی که از پمپ سیستم انتقال هیدرواستاتیک سری K8V و موتور سری M7V استفاده می کند به ویژگی رانندگی پایدار دستگاه کمک می کند. برای سیستم مرکز باز، شیرهای کنترل سری KMC10L و MW نیز ردیف می شوند.

لامپ‌های لیفتراک، چراغ‌های بارق، چراغ‌های عقب، چراغ‌های LED کاری/نقطه‌ای، چراغ‌های چشمک زن، چراغ‌های گنبدی، کلیدها، بوق‌ها، هشدارها، کیت‌های دوشاخه‌های جنرال الکتریک، اتصالات دویچ، پایانه‌ها، تخته‌های پایانه، سوئیچ‌ها، فیوزها، تسمه‌های زمین، شیر برقی، کنتاکتور، سیم و کابل، کارت، BDI، ساعت‌سنج، مبدل DC/DC، قطعات ساختار بالابر، قطعات واحد محرک، قطعات ترمز، قطعات فرمان، قطعات هیدرولیک، موتورها، برس‌ها، سیلندرها، متفرقه، اجزای کامیون احتراق داخلی (IC) اکنون خرید کنید >صندلی، کمربند ایمنی، قطعات پروپان، مخازن پروپان، توزیع کننده/کلاه، استارت، صدا خفه کن، دینام، پمپ آب، روتور احتراق، شمع، سیم شمع، کویل، کفش و لوازم جانبی ترمز، سیلندر ترمز، رادیاتور و لوازم جانبی، تسمه، بلبرینگ، مهر و موم، قطعات سیلندر، فنرهای گاز، شیر برقی، متفرقه، و مرجع متقابل ا

کنون خرید کنید >

لوازم جانبی کمک کار پایه های رم، پایه های نصب، گیره ها، قلاب تفنگ RF، گیره پد، جیب، جا لیوانی، فن، چراغ های کار، قلاب ابزار، سینی، جمع کننده ابزار، پوشش ها و محفظه های لیفتراک، کابین نرم برای C-5، سیستم های هدایت لیزری لیفتراک

اکنون خرید کنید >

ابزارهیدرولیک، محرک، عیب یابی، برقی، فرمان، ترمز و مکانیکی

اکنون خرید کنید >

قطعات هیدرولیک شیلنگ ترموپلاستیک، کوپلینگ ترموپلاستیک، شیلنگ لاستیکی، کوپلینگ لاستیکی و شلنگ بافته سیم فولادی اکنون خرید کنید > چرخ و لاستیک مرجع متقاطع چرخ، چرخ‌های پلی، چرخ‌های بار با تعویض سریع، چرخ‌های بار سه‌گانه، لاستیک‌های پلی، لاستیک‌های سوراخ دار، لاستیک‌های انعطاف‌پذیر/پنوماتیک بر اساس اندازه، لوله‌ها، فلاپ‌ها، رینگ‌ها، توپی‌ها، لاستیک‌های لاستیکی اسکرابر جارو، لاستیک‌های لاستیکی، چرخ‌های بارگیری، کیت‌های چرخ بار، مجموعه‌های کاستور و یاتاقان‌ها اکنون خرید کنید >

پروانه لیفتراک 

یکی از قطعات وارداتی ژاپنی و کره جنوبی مناسب برای لیفتراک تویوتا،پروانه می باشد.این قطعه مناسب برای لیفتراک های دوگانه سوز بوده و وظیفه دارد تا آب رادیاتور را خنک کند.

آب پس از بازگشت از موتور و در حین ارسال به رادیاتور، خنک می شود و این عمل توسط پرهای این قطعه که در اثر پرتاب باد به سمت رادیاتور انجام می شود، آب رادیاتور نیز خنک می گردد.

اگر این قطعه به دلایل مختلف نتواند آب رادیاتور را خنک کند، لیفتراک دچار مشکلات متعددی خواهد شد.موتور تحت تاثیر گرمای بالایی که دارد، ممکن است جوش بیاورد و لیفتراک کار بیفتد.

پروانه فن لیفتراک وظیفه دارد تا مانند یک دمنده هوا عمل کند و هوای لازم برای خنک کردن رادیاتور را وارد لیفتراک کند.این قطعه تنها زمانی که دمای آب و موتور بالا برود وارد عمل شده و با ورود هوا و چرخش مداوم، موتور را خنک می کند.در صورتی که پرهای این قطعه با شکستگی یا ترک خوردگی مواجه شوند یا فیوز آن بسوزد، دیگر نمی تواند به عملکرد خود ادامه بدهد

پمپ حرکت لیفتراک تویوتا

پمپ حرکت لیفتراک نه تنها نقش بسیار مهمی در سیستم های هیدرولیکی دارد بلکه به عنوان پمپ فشار نیز هستند که از فشارهای زیادی برخوردار می باشند و اصولاً هیچ گونه سر و صدایی ندارند. پمپ حرکت لیفتراک تویوتا اگر به مشکل بر بخورد قابل تعمیر و بازسازی می باشد یعنی می توان این نوع از قطعات لیفتراک را خارج کنیم و خرابی آن را تعمیر نماییم. وظیفه اصلی  به این شکل است که کار آن حرکت دادن و جابه جا کردن روغن موجود در آن سیستم ها می باشد وحجم متفاوتی از روغن و مایع را به سیستم انتقال می دهد.

پمپ حرکت لیفتراک در میان لوازم یدکی لیفتراک به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :

1-پمپ با جابه جایی مثبت

2-پمپ با جابه جایی غیر مثبت

پمپ حرکت لیفتراک تویوتا با جابه جایی غیر مثبت توانایی مقاومت در فشارهای بالا را ندارد. ولی پمپ با جابه جابب مثبت فشار بسیار زیادی را شامل می شود و توانایی غلبه بر فشار زیاد را دارد

شرکت ليفت آسان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینۀ واردات،فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز و همچنین انواع بالابر ها فعالیت دارد. در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکر، ریچ استکر و پالت تراک این شرکت با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، سریع ،صحیح و بموقع تحویل آنها داده است و در این راستا توانسته است نظر مشتریان خود را تامین کند.

یکی از قطعات لیفتراک زنجیر لیفتراک می باشد که ممکن است به دلایلی نیاز به تعویض زنجیر یا اضافه کردن داشته باشید .

موارد نیاز به تعویض یا تعمیر زنجیر لیفتراک

زنگ زدگی و خوردگی زنجیر لیفتراک

زنجیری که زنگ زده یا خوردگی را نشان می دهد باید جایگزین شود. برای حداکثر حفاظت، زنجیرها باید به طور کامل روانکاری شوند.

ترک خوردگی زنجیر لیفتراک

کشف هر ترک به این معنی است که زنجیره باید جایگزین شود تا لیفتراک به سرویس بازگردد.

پین های پیچیده لیفتراک

عدم روانکاری باعث ایجاد اصطکاک بین صفحات و پین ها می شود و باعث می شود پیچ ها پیچ خورده و راه خود را خارج از محل قرار دهند. نتیجه نارسایی زنجیره ای است.

کشیدگی زنجیر لیفتراک

کشیدگی بیش از 2 % نشان دهنده کاهش 15%قدرت است و بدین معناست که زنجیر باید تعویض شود.

اطمینان حاصل کنید که زنجیر لیفتراک باعث ایجاد مشکلاتی مانند خرابی، تولید از دست رفته و کاهش سودآوری نمی شود.

زنجیر لیفتراک  بعلت حرکت روی هم و نیز قرار گیری در معرض گرد و خاک باید فقط برای روانکاری از روغن استفاده شود

استفاده از گریس موجب نشستن گردو خاک وایجاد سمباده ای برای خورده شدن زنجیر لیفتراک میگردد.

بهترین و مهمترین کار برای جلوگیری از تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل سرویس و نگهداری مناسب لیفتراک اشتیل است. با سرویس و نگهداری مناسب هر گونه آسیب احتمالی پرهزینه و پیش بینی نشده را به حداقل می رسانید. تصمیمات بهتر برای سرویس به موقع لیفتراک های اشتیل منجر به افزایش طول عمر محصول شما می شود، که به طور مستقیم بهره وری شما را بهبود می بخشد.

مهمترین کار برای تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل و یا سرویس آن، انتخاب یک مرکز معتبر و متخصص در این زمینه است. اگر به دنبال بهترین مرکز در این زمینه هستید ما شرکت لیفت آسان  را برای شما پیشنهاد می کنیم. تکنسین های لیفتراک لیفت آسان از متخصصان برجسته سرویس و تعمیرات لیفتراک در کشور هستند، با این حال متخصصان  همچنین برای تعمیر سایر مارک های لیفتراک بهترین هستند

آنها علاوه بر ارائه خدمات به لیفتراک های اشتیل، می تواند مارک های دیگر مانند، تویوتا، هایستر، جک، کوماتسو و همچنین سایر مارک های لیفتراک را در مرکز تخصص خود سرویس و یا تعمیر نمایند. تعمیر لیفتراک توسط کارشناسان آلفا ماشین خدمتی است که می توانید روی آن حساب کنید. متخصصان مکانیک و تکنسین ها آموزش دیده این شرکت به خوبی قطعات لیفتراک شما را به صورت ماهرانه سرویس می کنند. تکنسین های ما قطعات اصل و خدمات لیفتراک اشتیل را در اختیار شما قرار می دهند تا به شما در انجام حداکثر کارایی و بهره وری، با کمترین هزینه کمک کنند.

علاوه بر این ماقطعات و تعمیرات  در محل را به صورت ۲۴ ساعت در روز برای شما فراهم می کنیم. ما برای این کار از یک متخصص تعمیر و نگهداری حرفه ای استفاده می کنیم تا به محل شما مراجعه کرده و اقدام به تعمیر لیفتراک شما کند.

 

قطعات موتور لیفتراک

قطعات موتور لیفتراک ، لیفتراک ها از هر برند و مدلی که باشند، باید موتور و قطعات آن دارای قابلیت اطمینان بالایی باشند تا بتوانند به درستی به کار خود ادامه دهند. در بازار قطعات مختلف موتوری وجود دارند که از مدل‌های اصلی خود لیفتراک بهتر کار می کنند. از جمله این قطعات می‌توان به دینام، کاربراتورها، تسمه ها، لوله یا شلنگ های روغن، لوله اگزوز و رادیاتور بست و خروجی های اگزوز اشاره کرد. برای اینکه موتور لیفتراک بتواند سریع و نرم حرکت کند، باید قطعاتی مانند چرخ دنده های حلقه ای و درایو های استارتر، تقویت کننده های استارتر، استارتر ها و سلونوئید ها در آن به کار رفته باشد. به خصوص برای مدل هایی که استفاده طولانی مدت از لیفتراک می شود، که تولید دیگر آنها انجام نمی‌شود. البته لازم به ذکر است که تامین مداوم قطعات موتور لیفتراک برای بیشتر مدل های لیفتراک ضروری می باشد.

در رابطه با تعمیر موتور و قطعات آن باید گفت شامل تعویض کامل موتور تا تعویض قطعات دیگر آن مثل کیت های سرسیلند بوده و برای اینکه موتور لیفتراک بتواند کارکرد بهتری داشته باشد و به منظور تایید قوانین سختگیرانه برای انتشار دود در برخی مواقع در موتور لیفتراک سوپاپ پایه تهویه متصل به میل لنگ به کار می رود. بنابراین قطعات یدکی کوچکتری وجود دارند که به تعویض نیاز دارند و ناشی از ساییدگی و پارگی قسمتی که از نگه داری منظم ناشی شده است.

 

منبع شما برای قطعات لیفتراک، بالابر هوایی و کامیون بالابر است. تجربه چندین دهه ما در تامین قطعات لیفتراک مورد نیاز شما به این معنی است که ما قطعات را بدون توجه به برند، ساخت، مدل یا سن پیدا خواهیم کرد. شما می توانید روی متخصصان بخش قطعات لیفتراک ما نه تنها برای یافتن قطعات مورد نیاز خود حساب کنید، بلکه بسیاری از آنها را در انبار آماده تحویل داریم. صنایع تری لیفت در انبار کردن قطعات بسیاری برای همه برندها و لیفتراک‌های بزرگ سرمایه‌گذاری کرده است، از جمله لیفتراک بالابر، لیفتراک CLARK، لیفتراک لیند، لیفتراک UniCarrier، لیفتراک TCM، لیفتراک نیسان، لیفتراک تویوتا، لیفتراک Yale، لیفتراک Hyster و بسیاری دیگر. ما با بسیاری از تامین کنندگان کار می کنیم تا انواع قطعات لیفتراک مورد نیاز خود را در اختیار شما قرار دهیم، از جمله قطعات لیفتراک OEM جدید، قطعات لیفتراک پس از فروش، قطعات لیفتراک بازسازی شده، قطعات لیفتراک بازسازی شده، بسته به نیاز شما. فقط یک نمونه کوچک از انواع قطعات لیفتراک را می توانید در صنایع تری لیفت بیابید. لاستیک و چرخ لیفتراک ترمز لیفتراک چنگال، زنجیر و شیلنگ لیفتراک صندلی لیفتراک، کمربند ایمنی و چراغ باتری لیفتراک و شارژر فیلترها و روغن لیفتراک موتورهای لیفتراک و گیربکس لیفت آسان از تجربه و پشتیبت نی مالی برای یافتن قطعات مناسب لیفتراک و حفظ موجودی قابل توجهی برخوردار است تا در صورت نیاز به قطعات لیفتراک یا بالابر هوایی، ما آنها را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهیم و شما را بهره وری بیشتر و بهبود بخشید. عملکرد پایین اگر نمی خواهید برای نصب قطعات لیفتراک خود زحمتی بکشید، یا شاید تجربه یا تکنسین های لازم برای نصب قطعات لیفتراک را ندارید، مشکلی نیست. بخش خدمات و تعمیر لیفتراک صنایع تری لیفت می تواند این کار را برای شما، در سایت شما یا در صورت نیاز در فروشگاه ما انجام دهد. درباره خدمات لیفتراک و قابلیت‌های تعمیرات لیفت آسان بیشتر بدانید.

محصولات و خدمات لیفت آسان در صنعت اثبات شده را ارائه می دهد که برای ارتقای کسب و کار مشتریان طراحی شده اند. ذینفعان، مشتریان، کارمندان، تولیدکنندگان و جامعه ما از دانش و اشتیاق جمعی کل تیم ما بهره خواهند برد. ما به الهام بخشیدن، آموزش و حل مشکل برای مشتریان خود به شیوه ای بی نظیر در بازار کمک خواهیم کرد.  می خواهد یک منبع شما برای تمام نیازهای بازار پس از فروش مواد شما باشد. چه نیاز به خدمات در یک لیفتراک داشته باشید، چه به یک توافق نامه تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده برای صد لیفتراک یا یک انبار که نیاز به طراحی مجدد سیستم دارد، ما می توانیم شریک شما در بهره وری باشیم.

قطعات متحرک زیادی روی لیفتراک وجود دارد که برای عملکرد آن بسیار مهم هستند و زنجیر دکل نیز از این قاعده مستثنی نیست. همانطور که قبلاً می دانید، یک لیفتراک از فشار هیدرولیک برای بالا بردن دکل با بالا بردن سیلندرهای بالابر استفاده می کند. این به نوبه خود کانال های دکل داخلی را بالا می برد، اما بدون زنجیر بالابر، دوشاخه و کالسکه شما به جایی نمی رسد. و اگر چنگال های شما بلند نمی شوند، کار زیادی انجام نمی دهید. پس چگونه همه چیز کار می کند؟ همانطور که توضیح دادم، سیلندرهای بالابر ریل های دکل داخلی را بلند می کنند، اما زنجیر دکل در واقع وظیفه بلند کردن کالسکه و شاخک ها را بر عهده دارند. هر زنجیر دکل به کالسکه متصل می شود و سپس به سمت بالا و روی چرخ زنجیره ای که به عنوان قرقره عمل می کند هدایت می شود. سپس زنجیر به یک باس متصل می شود که روی ریل دکل داخلی جوش داده می شود. بنابراین وقتی ریل های دکل بالا می آیند، زنجیرها نیز بالا می روند و بنابراین کالسکه با آن بالا می رود. سایش و بازرسی زنجیره دکل همانطور که می توانید تصور کنید، مجبور به حمل بخش عمده ای از وزن بار خود در طول هزاران چرخه بلند کردن و پایین آمدن می تواند عوارض خود را داشته باشد. این فرسودگی در نهایت باعث می‌شود که زنجیره‌های دکل بسته به سن، استفاده و شرایط کارکرد آن‌ها کشیده شوند یا حتی علائم خرابی دیگری از خود نشان دهند. از آنجایی که زنجیرها مسئول نگه داشتن کالسکه لیفتراک و در نهایت یک بار بالقوه بزرگ و سنگین هستند، نادیده گرفتن این علائم هشدار دهنده می تواند منجر به آسیب، صدمات یا بدتر شدن محصول شود. زنجیر دکل شما باید در ابتدای هر شیفت به عنوان بخشی از بازرسی شما از سیستم های بالابر/پایین لیفتراک بازرسی شود.

 هنگام بازرسی زنجیر، حتما به علائم هشدار دهنده زیر توجه کنید: پیوندهای شکسته: شکستگی پیوندها می تواند در اثر نیروی غیرعادی وارد بر زنجیر، چه در اثر انداختن بار یا کار بر روی سطح ناهموار ایجاد شود. پین های برگردان: عدم روغن کاری باعث چرخاندن پین ها می شود. اگر یک پین چرخانده را مشاهده کردید، به احتمال زیاد بیشتر خواهد بود. همیشه قبل از استفاده مطمئن شوید که زنجیرها به درستی روغن کاری شده اند. فرسودگی یا کشیدگی بیش از سه درصد با گذشت زمان، زنجیر لیفتراک فرسوده می شود. برای اندازه گیری سایش و کشیدگی به یک زنجیر سنج نیاز دارید. اگر زنجیر شما بیش از سه درصد کشیده شده است، زمان تعویض آن فرا رسیده است. توجه داشته باشید که گام زنجیره می تواند با طرح های مختلف زنجیره متفاوت باشد و گام های مختلف محدودیت های متفاوتی برای کشش یا کشیدگی دارند. بیشتر گیج‌های زنجیره‌ای دارای راهنماهای سایش برای انواع و گام‌های مختلف هستند، بنابراین مطمئن شوید که دستورالعمل‌ها را بر اساس نوع خاص خود دنبال می‌کنید. اگر شک دارید، حتماً با لیفت آسان  تماس بگیرید تا در بازرسی لیفتراک های خود به شما کمک کند. آنها حتی می توانند تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده را با شما برنامه ریزی کنند تا یک تکنسین بتواند لیفتراک های شما را در فواصل زمانی از پیش تعیین شده برای همه این مسائل و موارد دیگر بازرسی کند. هر گونه طولانی شدن زنجیر لیفتراک شما باید به درستی توسط یک تکنسین واجد شرایط بررسی شود

اهمیت تعویض زنجیر دکل لیفتراک قسمت جلویی لیفتراک شما بار عمده انتقال محصولات شما را از مکانی به مکان دیگر می‌پذیرد. درصد بالایی از تعمیرات در لیفتراک معمولاً از قسمت جلویی انجام می شود. قطعاتی مانند چنگال ها، لاستیک های محرک جلو و سیلندرهای شیب مواردی هستند که مربیان ایمنی و مدیریت بر روی آنها تمرکز می کنند تا ایمنی کارکنان را تحمل کنند و همچنین تعمیرات گران قیمت را قبل از انجام آنها انجام دهند. با این حال، یک مورد وجود دارد که باید به آن نگاه کرد و آن زنجیر دکل شماست. زنجیر دکل باید بخشی از بازرسی روزانه اپراتور یا تعمیرکار باشد. بررسی و بررسی اینکه آیا زنجیرها بیش از حد قابل قبول خود کشیده می شوند یا خیر، ضروری است. علاوه بر این، می‌خواهید بررسی کنید که آیا هر یک از زنجیر پیچ خورده است یا به نظر می‌رسد که زنگ زده است. مهمتر از همه، زنجیره های دکل تمایل دارند در پین فرسوده شوند تا نقطه اتصال را به هم متصل کنند. اگر متوجه شدید که هر یک از این نقاط چک شروع به رخ دادن کردید، باید به دنبال تغییر زنجیره باشید. زنجیر دکل معمولاً از طریق بخش قطعات شما به صورت پا فروخته می شود و برای تعویض به چند ساعت کار نیاز دارد. اگرچه کل تعمیر ممکن است صدها دلار هزینه داشته باشد، اما در صورت مشاهده اتصالات فرسوده یا کشش، بررسی و تعویض زنجیر دکل ضروری است. اگر مورد توجه قرار نگیرد، ممکن است هزاران دلار برای تعمیر، هر گونه اتصال لیفتراک به دکل و همچنین خرابی پرهزینه هزینه شود. برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توانید یک زنجیر سنج از بخش قطعات خود خریداری کنید تا به شما در اندازه‌گیری سایش اتصال کمک کند. بازرسی معمولی زنجیر دکل شما به کاهش هزینه های تعمیر کمک می کند و کارکنان شما راضی و ایمن هستند!

 

تعمیرات و قطعات لیفتراک

بهتر است قبل از این که شروع به تعمیرات و قطعات لیفتراک کنید به چند نکته مهم در این زمینه توجه کنید. اولین نکته، این که سعی کنید برای این کار از یک تعمیرکار حرفه ای، متخصص و با تجربه استفاده کنید تا بتواند در زمان کوتاهی مشکلات موجود در لیفتراک  را تشخیص داده و برای تعمیر آن اقدام کند.

دومین نکته این که اگر قطعات لیفتراک  دچار خرابی شده باشند و نیاز باشد که آنها را تعویض کنید، بهتر است قطعات اصل و با ضمانت معتبر تهیه کنید، با این که شاید کمی گرانتر باشد اما اطمینان آنها بیشتر است.

سومین نکته این که بهتر است قبل از این که لیفتراک شما به تعمیرات و قطعات لیفتراک  پیدا کند به صورت مرتب و در طول ماه اقدام به سرویس آنها کنید، اگر در این زمینه تخصص لازم را ندارید، می توانید با یک شرکت معتبر و ماهر در این زمینه قرارداد ببندید تا کار سرویس و تعمیر را برای شما انجام دهند.

چهارمین نکته این که بهتر است از اپراتورهای حرفه ای برای کارتان استفاده کنید تا بتواند به رستی با لیفتراک کار کند، از میان ظرفیت آن اطلاع داشته باشد و موقع آن را روشن و خاموش کند.

لوازم جانبی لیفتراک

مقیاس جرثقیل لیفتراک باعث صرفه جویی در وقت و افزایش بهره وری می شود

ترازوی لیفتراک

وزن یک پالت یا بار برای مشاغلی که از لیفتراک استفاده می کنند مهم است. رانندگان نه تنها باید بدانند که بار از ظرفیت بالابر خودرو بیشتر است ، بلکه از وزن بار نیز برای محاسبه هزینه های حمل و نقل ، ترتیب بار و سایر اطلاعات مهم استفاده می شود.

مشتریان  به اطلاعات دقیق در مورد وزن محصولاتی که دریافت می کنند نیاز دارند. و صاحبان مشاغل باید اطمینان حاصل کنند که فروشندگان وزن مناسبی را برای محصولاتی که دریافت می کنند ، ارائه می دهند.

همه این داده ها توسط یک ابزار ساده ارائه می شود: مقیاس. اما استفاده از یک مقیاس بارانداز یا پلت فرم مقیاس به زمان و تلاش نیاز دارد ، که هر دوی آنها این کار را ندارند. راه حل؟ مقیاس جرثقیل لیفتراک که می تواند هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی کند.

 

کنترل بالابر شامل دو اهرم است: یکی برای بالا و پایین بردن چنگال و دیگری برای کج شدن بار به عقب و جلو.

کنترل لیفتینگ همان مکانیسم بالابری است که در بالا مورد بحث قرار گرفت. مکانیسم کج شدن تا حدودی متفاوت است. دو جفت سیلندر هیدرولیک اضافی به پایه دکل ها متصل شده است.

     هنگامی که دسته شیب در جهت جلو حرکت می کند ، هوا به طور خودکار محفظه را پر می کند. افزایش فشار به اندازه ای است که سر پیستون را فشار داده و دکل ها را از بدن خودرو دور می کند.

     هنگامی که دستگیره شیب به عقب منتقل می شود ، هوا به آرامی از سیلندر دور می شود و به قسمت دیگر سیلندرهای متصل به پمپ

می شود. وقتی پیستون ها به جلو رانده می شوند ، دکل ها به عقب رانده می شوند

 

اطلاع
سیستم حضور یکپارچه (IPS)-این سیستم بازخورد یکپارچه و مبتنی بر رایانه از شاخص های شنیداری و بصری برای هشدار دادن اپراتور به موقعیت های بالقوه خطرناک استفاده می کند ، در حالی که آگاهی اپراتور را افزایش می دهد.

گزینه های آگاهی انعطاف پذیر

کنترل جهت پا ، برای کنترل حرکت جلو و عقب بدون دست. ایده آل برای برنامه های شاتل سریع.
دسته عقب با دکمه بوق ، راحتی بیشتری را در اختیار مسافران قرار می دهد در حالی که مسافت های طولانی را در جهت معکوس یا در مواردی که با عابران پیاده یا با تردد زیاد حرکت می کنند ، طی می کنید.
دستگاه جداکننده جهت جابجایی دقیق بار.
گزینه های محافظ سربالایی با ارتفاع بالاتر یا پایین برای قرار دادن اپراتورهای بلندتر ، فاصله کم یا تنظیمات مخصوص ذخیره سازی ذخیره سازی موجود است.

کمربند ایمنی نارنجی نارنجی-رنگ نارنجی روشن را می توان به راحتی از راه دور مشاهده کرد و این امر باعث می شود که هنگام استفاده کمربند ایمنی توسط اپراتورها به درستی مشخص شود. هنگامی که اپراتور در حالت عادی کار می کند ، اماکمربند ایمنی بسته نشده است ، یک هشدار قابل شنیدن به صدا در می آید و یک نشانگر قابل مشاهده ظاهر می شود که به اپراتور هشدار می دهد.

مزایای ترازوی لیفتراک

ترازوهای لیفتراک به اپراتورها اجازه می دهد بارهای خود را در حالی که هنوز به لیفتراک متصل هستند وزن کنند. آنها همچنین قابلیت جابجایی مقیاس بسیار دقیق از یک مکان به مکان دیگر را ارائه می دهند تا لیفتراک ها بتوانند بارهای سریع و کارآمد را وزن کنند.

رانندگی یک پالت یا بار به مقیاس بارانداز یا سکوی مقیاس ، افتادن روی سطح ترازو ، خارج کردن آن از خودرو ، اندازه گیری وزن آن ، و سپس تکرار کل فرایند به صورت معکوس برای هر بار زمان زیادی را می طلبد. اما همین اندازه گیری ها را می توان تنها در چند ثانیه با استفاده از ترازوی جرثقیل لیفتراک انجام داد و این امکان را فراهم آورد تا بار را کوچک کرده ، ضبط کرده و بدون هیچ ضرری به مقصد منتقل شود.

در کامیون های برقی و IC باتری یا موتور در محفظه ای زیر صندلی راننده قرار دارد. برای کامیون های پروپان یک بطری گاز در قسمت بیرونی در عقب کامیون نصب شده است

اندازه گیری های سریع

ترازوهای لیفتراک اطلاعات سریع ، اما دقیقی در مورد وزن پالت و بار ارائه می دهد که می تواند بلافاصله برای محاسبه هزینه حمل و نقل و سایر اطلاعات ضروری مورد استفاده قرار گیرد. آنها همچنین اگر راننده ها بیشتر از ظرفیت بالابر وسیله نقلیه آنها باشند ، فوراً به رانندگان اطلاع می دهند که خطر جراحت یا تصادف را کاهش می دهد.

رانندگان همچنین بلافاصله می دانند که کدام بارها را می توان در قفسه ها یا قفسه ها ذخیره کرد و کدام باید مستقیماً روی زمین قرار گیرد. علاوه بر این ، ترازوهای جرثقیل لیفتراک می تواند ساییدگی لیفتراک های شما را کاهش داده ، عمر مفید آنها را افزایش داده و هزینه حمل و نقل مواد شما را کاهش دهد.

مقیاس های جرثقیل لیفتراک بسیار دقیق دارای صفحه نمایش LED مجهز به باتری و خواندنی هستند که از فاصله دور به وضوح قابل مشاهده است و به رانندگان یا کارگران بارانداز اجازه می دهد تا وزن بار را به سرعت و با دقت ثبت کنند. بسیاری از آنها همچنین می توانند به دو پوند و کیلوگرم اندازه گیری کنند ، و خدمات فوری را برای حمل و نقل بین المللی ارائه می دهند.

اگر می خواهید در وقت خود صرفه جویی کنید ، بهره وری را افزایش دهید ، در حالی که از دقت هزینه های حمل و نقل خود اطمینان حاصل کنید ، مقیاس جرثقیل بالابر را به موجودی لوازم جانبی و لوازم جانبی لیفتراک مفید اضافه کنید.

 

اتصالات کابل اغلب شکسته می شوند و می شکنند که می تواند منجر به شارژ نامناسب، آسیب باتری و خرابی تجهیزات شود. کانکتورهای خود را به طور منظم بررسی کنید و کانکتورهای یدکی را در دسترس داشته باشید تا بتوان به راحتی آنها را تعمیر کرد. کنتاکت ها، محفظه ها و کیت های کانکتور Sb در 50، 175 و 350 آمپر موجود است.

رادیات لیفتراک

گرم شدن بیش از حد، خنک شدن بیش از حد، سوراخ شدن رادیاتور،

ساییدگی و تشنج های پیستون از مشکلات معمول سیستم های خنک کننده است.

سیستم خنک کننده

سیستم خنک کننده در لیفتراک در حقیقت به اهمیت سوخت و روان کننده ها می باشد.

در لیفتراک های دوسان توصیه می کند که در ترکیب ماده خنک کننده از 50 درصد ماده ضدیخ تجاری

اتومبیل و 50 درصد آب استفاده شود

بالابر ارگونومیک بالابر

option گزینه نوک انگشت برای اپراتورهایی که نیاز به حرکت سریع و حداقل دست برای کارکردن و ترکیب آسان عملکردهای هیدرولیک دارند. این دستگاه دارای قابلیت کنترل جهت با انگشت شست ، پشتیبانی از مچ دست و کنترل های لمس نرم با فاصله مطلوب است.

option گزینه دو اهرمی برای اپراتورهایی که دستکش سنگین در محیط های فریزر و سردخانه می پوشند. این دستگاه دارای کنترل جهت با انگشت و دو اهرم کنترل چند محوره است.

option گزینه اهرم کوچک برای اپراتورهایی که نیاز به کنترل دقیق دارند و از انواع روشهای کنترل (انگشت ، چنگ زدن ، و غیره) استفاده می کنند. کنترل های فاصله متغیر را می توان به گونه ای تنظیم کرد که تنوع فضا را مطابق با اولویت اپراتور مطابقت دهد.

option گزینه ترکیبی برای اپراتورهایی که گزینه دو اهرمی را برای پرکاربردترین عملکردها ترجیح می دهند اما به کنترل هیدرولیکی دقیق تری برای پیوست ها نیاز دارند.

【کارکرد آسان】- کانکتور شارژر باتری لیفتراک دارای ساختاری ساده ، نصب و استفاده آسان است.

بسته شامل: همه در تصویر اول گنجانده شده است. مواد: مس نقره ای : 1.1 اینچ (27.9 میلی متر) مقاومت تماس متوسط ​​(میکرو اهم): 50. عایق مقاوم در برابر ولتاژ تست (ولتاژ AC / DC): 2200 ولت. نیروی حفظ تماس (lbf) 500lbf.

ابعاد: 4.3 “x2.8” x1.3 “. بدون بار (چرخه های تماس / قطع اتصال): در 10000. زیر بار (Hot Plug 250 cycles @ 120V): 100A. نیروی درج متوسط ​​(پوند): 30lbf. دمای کارکرد درجه C: -20 درجه تا 105 درجه. کلاس مواد کلاس: UL 94 -V0. مواد خوب: محصول از مواد خوب ساخته شده است ، تداوم کامل است ، مقاومت در برابر محیط بد.

این اتصالات هرمافرودیت است. خود پاکسازی سطح سوزن فشار را تمیز می کند ، مقاومت کم تماس قابل اعتماد است. اتصال دهنده را می توان در یک محیط شوک قوی و با عملکرد سریع در یک جریان الکتریکی بزرگ استفاده کرد.

ترکش های فولادی ضد زنگ می توانند از استرس تماس مداوم اطمینان حاصل کنند و در صورت چسبندگی و قطع مکرر بر اضافه بار متناوب غلبه کنند. استفاده آسان: صرف نظر از دوشاخه یا دوشاخه ، قرار دادن در یک رنگ یک جفت است ، آسان و سریع به هم متصل شده و قطع می شود

قطعات و خدمات

بیش از یک فروشنده تجهیزات متعهد است تا اطمینان حاصل کند که ماشین آلات جابجایی مواد شما در طول چرخه عمر خود بهترین عملکرد را دارند. تکنسین های آموزش دیده در بخش خدمات استثنایی ما همه چیز را از تعمیر و نگهداری معمول تا تعمیرات اضطراری انجام می دهند. ما با خوشحالی برای ارائه خدمات در محل در صورت نیاز به خدمت شما خواهیم آمد. آیا به قطعاتی برای لیفتراک یا تجهیزات دیگر نیاز دارید؟ ما میلیون ها موجودی در انبار داریم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که آنچه شما به دنبال آن هستید را خواهیم داشت. ما همچنین راه‌حل‌های آموزش اپراتور و مدیریت ناوگان را برای کمک به شما در به حداکثر رساندن منابع خود ارائه می‌کنیم. امروز از یکی از مکان های خدمات کامل ما دیدن کنید!

تعمیر و نگهداری بالابر – هنگامی که به تعمیر و نگهداری بالابر نیاز دارید، به دنبال چه لیفتراکی هستید فرقی نمی‌کند برای مدل‌های مستقیم یا مفصلی به پشتیبانی نیاز داشته باشید، تیم آگاه ما این تخصص را دارد که هر تعمیر را به طور مؤثر و بدون تأخیر انجام دهد. ما همچنین انواع برنامه های تعمیر و نگهداری بوم بالابر را برای خدمات رسانی به نیازهای آتی یا فوری که ممکن است ایجاد شود ارائه می دهیم و اطمینان حاصل می کنیم که بالابرشما در زمانی که هستید آماده کار است. خدمات تعمیر و نگهداری قیچی بالابر – چه از بالابرهای قیچی برقی و چه در زمین های ناهموار استفاده کنید، می توانید مطمئن باشید که لیفتراک لیفت آسان تخصص دارد تا همه چیز را روان نگه دارد. از طریق آموزش جامع کارخانه، تیم تعمیر و نگهداری ما به خوبی مجهز است تا حتی پیچیده ترین تعمیرات بالابر قیچی را در زمان کمتری انجام دهد. این به ما امکان می دهد تا انواع برنامه های نگهداری پیشگیرانه را ارائه دهیم که مطابق با نیازهای خاص شما تنظیم شده است. تعمیر و نگهداری لیفتراک اهمیت دارد تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و نگه داشتن زمان خرابی را به حداقل مطلق می داند. به همین دلیل است که ما انواع برنامه های تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده و اضطراری را ارائه می دهیم. صرف نظر از ساخت و مدلی که کار می کنید، می توانید مطمئن باشید که تیم متخصص ما همه چیز را مطابق با استانداردهای مورد انتظار و مورد نیاز شما حفظ می کند. تعمیر و نگهداری حیاط نقطه‌ای – صرف نظر از نوع و مدل کامیون حیاط شما، لیفتراک انواع برنامه‌های جامع و برنامه‌ریزی شده و برنامه‌ریزی شده و برنامه‌های نگهداری اضطراری را متناسب با نیازهای شما ارائه می‌دهد. هر یک از تکنسین های ما آموزش های کارخانه ای گسترده ای را گذرانده اند و آنها را قادر می سازد تا هر سرویس را با سرعت و کارایی کامل کنند. این تضمین می کند که زمان توقف شما به حداقل می رسد و کامیون های حیاط شما می توانند کار سنگینی را که از آنها انتظار می رود بدون مشکل انجام دهند. وقتی صحبت از کار بین وجهی به میان می آید، روی دسته های کانتینر و دسته های دسترسی برای انجام یک جریان ثابت کار هر روز حساب می شود. این به این معنی است که هرگونه خرابی به شدت برای جریان و بهره‌وری کل محل کار مضر است. ما این را درک می کنیم، و به همین دلیل است که چندین برنامه تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده یا اضطراری را ارائه می دهیم تا عملکرد شما به خوبی اجرا شود. تیم متخصص تعمیرات ما نیز می تواند هر سرویس را در زمان کمتری انجام دهد و به شما امکان می دهد در اسرع وقت به سر کار خود بازگردید.