خرید و فروش لیفتراک

نویسنده : مدیریت 9/6/2022 9:54:35 AM 685 بازدید


امروزه  با پیشرفت تکنولوژی، لیفتراک برای خیلی از کارها و صنعت های مختلف استفاده می شود.لیفتراک یک وسیله نقلیه صنعتی کوچک است که دارای یک پلت فرم دوشاخه ای برقی است که در جلو متصل شده است و می توان آن را برای جابجایی در زیر محموله برای بلند کردن یا جابجایی آن بالا و پایین کرد. لیفتراک ها نیازهای صنایع مختلف از جمله انبارها و سایر تاسیسات ذخیره سازی بزرگ را تامین می کنند. 

. بر خلاف ساده، لیفتراک ها دارای درایو و دکل مخصوص به خود هستند که نه تنها امکان برداشت بارها را فراهم می کند، بلکه می توانند روی هم چیده شوند.

نام لیفتراک از نام حامل چنگال گرفته شده است که معمولاً برای برداشتن پالت و قفس پالت استفاده می شود. حامل چنگال معمولاً از دو و به ندرت چندین چنگال فولادی تشکیل شده است که به آن ها چنگال می گویند. اگرچه انواع دیگر لیفتراک ها نیز دارای چنگال هستند، اما به دسته لیفتراک ها تعلق ندارند، بلکه از جنبه های متمایزتر دیگری، به عنوان مثال، کامیون دستی نامگذاری شده اند

.

لیفتراک برای چه مواردی استفاده می شود؟ استفاده معمولی از لیفتراک ها جابجایی کالاها، به عنوان مثال بارگیری و تخلیه کامیون ها و وسایل نقلیه بزرگتر است. لیفتراک برای حمل و نقل داخلی کلاسیک نیز استفاده می شود، به عنوان مثال برای تامین یک مرکز تولید یا برای ذخیره کالا. آنها همچنین ممکن است برای اهداف خاص استفاده شوند. به عنوان مثال، راه اندازی و برچیدن نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری

لیفتراک ها در کجا استفاده می شوند؟ لیفتراک ها بسته به نوع و کاربرد در مناطق مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، به طور کلی، لیفتراک ها پایه مهمی برای جابجایی و حمل و نقل کالا در تقریباً تمام صنایع هستند. این امر در مورد بخش خودرو و صنعت تولید و همچنین برای صنعت غذا و نوشیدنی و شرکت های لجستیک اعمال می شود. لیفتراک ها هم در داخل ساختمان (به عنوان مثال در سالن ها و انبارها) و هم در فضای باز (به عنوان مثال در محل شرکت، در بندر یا فرودگاه یا در مکان های رویداد) استفاده می شوند. بسته به نوع درایو، کاربرد ممکن متفاوت است: لیفتراک های برقی نه تنها برای استفاده در فضای داخلی بلکه برای استفاده در فضای باز نیز مناسب هستند در حالی که گاز و گازوئیل دشوارتر هستند. لیفتراک های گازی باید از مقررات ایمنی و آلایندگی خاصی برخوردار باشند تا مجاز به استفاده در داخل ساختمان باشند. لیفتراک های دیزلی اساساً فقط در فضای باز استفاده می شوند.

لیفتراک چگونه کار می کند؟ نحوه کار لیفتراک بستگی به نوع و ساخت کامیون دارد. با این حال، به طور کلی، عملکرد بر اساس واحد بالابر نامیده می شود که از دکل بالابر و حامل چنگال تشکیل شده است. شاخک های لیفتراک امکان قرار دادن مکانیزم بالابر را در زیر پالت ها و سایر بارها به منظور بالا بردن آنها فراهم می کند. آنها معمولاً برای حمل و نقل یا انباشته شدن با استفاده از دکل بالابر، سیلندر هیدرولیک و زنجیر بالابر بلند می شوند. علاوه بر دوشاخه‌برهای دارای چنگال، می‌توان از سایر وسایل حمل بار مانند سنبه، گیره یا تیپر در لودرهای جلو و انواع دیگر لیفتراک‌ها نیز استفاده کرد.

چه نوع لیفتراک موجود است؟ لیفتراک ها که به آن کامیون های تعادلی نیز می گویند، به معنای دقیق کلمه به اصطلاح از جلو لودر هستند که بر اساس اصل تعادل عمل می کنند. چنگال ها در جلوی کامیون قرار دارند. وزن بار برداشته شده توسط چنگال توسط یک وزنه تعادل بالا در عقب متعادل می شود. انواع دیگری از لیفتراک ها نیز وجود دارد. اینها عبارتند از به اصطلاح کامیون رسیدن که دکل را به جلو و سپس دوباره به عقب هل می دهد تا بار را بردارد، به طوری که مرکز ثقل بار دیگر در جلو نیست بلکه بین محورهای کامیون قرار دارد. انواع دیگر لیفتراک ها بالابرها هستند که برای بارگیری و تخلیه کالا در یک سیستم قفسه ای در انبار بالا استفاده می شود و کامیون های سفارش گیری که هدف اصلی آنها جمع آوری کالا طبق سفارشات مشخص شده است. به اصطلاح پالت تراک یک نوع دیگر است اما معمولاً در بین لیفتراک های کلاسیک به حساب نمی آید. استکرهای عابر پیاده را کامیون های بالابر نیز می نامند و به طور کلی بخشی از دسته کامیون های بالابر محسوب می شوند.

 

ظرفیت بالابری لیفتراک چقدر است؟ ظرفیت بالابری لیفترک ها بسته به ساختار و سیستم درایو متفاوت است

یک لیفتراک با چه سرعتی می تواند حرکت کند؟ حداکثر سرعت حرکت لیفتراک ها متفاوت است. بسته به مدل، کامیون های تعادلی می توانند بدون بار به سرعت تا 22 کیلومتر در ساعت برسند. جزئیات سرعت واقعی سفر با و بدون بار را می‌توانید در برگه‌های محصول فنی ما برای مدل‌های کامیون‌های جداگانه پیدا کنید.

. آیا لیفتراک ضد انفجار وجود دارد؟ آره. به عنوان بخشی از ساخت و ساز ویژه ما، شما همچنین می توانید لیفتراک های به اصطلاح ضد انفجار را از مرکز صلاحیت حفاظت سابق ما تهیه کنید، که به طور کامل الزامات ایمنی شما را در مناطق بالقوه انفجاری برآورده می کند. بنابراین لیغت آسان راه حل های ایمن را برای استفاده از لیفتراک ها در محیط هایی با گازها و بخارات قابل اشتعال و همچنین پودرها و غبارهای انفجاری به عنوان مثال در صنایع شیمیایی و دارویی به شما ارائه می دهد.. تکنسین های خدماتی که به طور ویژه در زمینه حفاظت در برابر انفجار آموزش دیده اند، اطمینان حاصل می کنند که محافظت شده در برابر انفجار شما برای سالیان متمادی کاملاً کار می کند و تمام تست های قانونی مورد نیاز را با نمره های بالا پشت سر می گذارد.

 

. آیا لیفتراک برای سردخانه وجود دارد؟ آره.

لیفتراک های ما حداکثر قابلیت اطمینان عملکردی را حتی در -20 درجه سانتیگراد ارائه می دهند. آنها را می توان به کابین های سردخانه و انواع مختلف پنجره به عنوان گزینه پیکربندی مجهز کرد.

. آیا لیفتراک با کابین بسته وجود دارد؟ اساساً، همه کامیون‌های لیفتراک ، اعم از لیفتراک، کامیون‌های رسیدن، سفارش‌دهنده‌ها یا استاکرهای بالا، دارای کابین راننده هستند. برای عملکرد ایمن در محیط های مختلف و تحت شرایط آب و هوایی متغیر، لیفت آسان انواع لیفتراک را با کابین راننده بسته ارائه می کند.

چرا می گوییم لیفتراک؟ اصطلاح "Stacker" اغلب مترادف با "لیفتراک" استفاده می شود. با این حال، این نام بر توانایی کامیون صنعتی نه تنها در بلند کردن کالاهای پالت‌بندی شده بلکه بر روی هم چیدن آنها تأکید می‌کند. با این حال، همانطور که این موضوع در مورد سایر کامیون های صنعتی نیز صدق می کند، اصطلاح طبقه بندی کلی "لیفتراک" نه تنها شامل لیفتراک به معنای محدودتر (یعنی لیفتراک متعادل) بلکه انواع دیگری مانند کامیون های دستی، انباشته های بلند، جمع کننده های سفارش و نیز می شود. استاکر عابر پیاده

. چرا می گوییم لودر جلو؟ اصطلاح "لودر جلو" شامل تمام کامیون هایی می شود که کالسکه یا چنگال ها در جلو قرار دارند. علاوه بر این، صندلی یا کابین راننده معمولاً رو به جهت حرکت است. یک لیفتراک کلاسیک به عنوان لودر جلو در نظر گرفته می شود.

چرا کامیون تعادل را کامیون تعادل می نامند؟ لیفتراک معمولی، همانطور که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، طبق اصل به اصطلاح تعادل عمل می کند. این بدان معنی است که وزن بار روی شاخک های جلو توسط یک وزنه تعادل در عقب متعادل می شود. وقتی از لیفتراک صحبت می کنیم، معمولاً منظور کامیون تعادل است

لیفتراک عابر پیاده چیست؟ اصطلاح "لیفتراک با کنترل عابر پیاده" نسبتاً به ندرت استفاده می شود و به لیفتراک هایی اطلاق می شود که به جای راننده توسط عابران پیاده کنترل می شوند. این کامیون های صنعتی توسط یک میل کش هدایت می شوند و به آنها «کامیون های بالابر»  استاکر نیز می گویند. در عمل، آنها به عنوان لیفتراک به حساب نمی آیند، بلکه به عنوان کامیون حمل پالت به حساب می آیند.

 

از کدام لیفتراک می توانم در انبار استفاده کنم؟ اصولاً تمامی لیفتراک های موتوری الکتریکی در انبار قابل استفاده هستند. در صورت رعایت دقیق مقررات ایمنی و آلایندگی، در برخی موارد می توان از لیفتراک گازی نیز در انبار استفاده کرد. لیفتراک های دیزلی اساساً همیشه برای استفاده در داخل خانه منتفی هستند.

 

کدام لیفتراک برای استفاده در فضای باز مناسب است؟ برای استفاده در فضای باز، همه لیفتراک های موتور IC مانند لیفتراک های دیزلی و LPG را توصیه می کنیم. به طور کلی، لیفتراک های موتور الکتریکی کمتر برای استفاده در فضای باز مناسب هستند، زیرا آنها نیازهای بیشتری را برای فاصله از زمین و محافظت در برابر گرد و غبار و خاک ایجاد می کنند.

کدام لیفتراک برای عرض راهروهای کم در انبارها مناسب است؟ بسته به عرض راهرو می توان از لیفتراک های برقی مختلف در انبار استفاده کرد. این امر به ویژه در مورد لیفتراک های سه چرخ برقی بسیار جمع و جور ما در سری 1 صادق است که دارای ابعاد بسیار فشرده و عرض تنها 990 میلی متر هستند - معمولاً برای استفاده ایمن حتی در راهروهای باریک ایده آل هستند. با این حال، برای انبارهای معمولی با راهروهای باریک، کامیون‌های دستی یا استاکرهای بلند همچنان به جای کامیون‌های متعادل توصیه می‌شوند.

. از کجا می توانم دفترچه راهنمای لیفتراک خود را پیدا کنم؟ می توانید کتابچه راهنمای کاربر مربوطه برای لیفتراک های ما را به صورت PDF در صفحه جستجوی کتابچه راهنمای عملیات ما بیابید.

. برای لیفتراک ها چه گاز/ پیشران لازم است؟ لیفتراک های گازی با گاز طبیعی یا LPG کار می کنند. LPG از مخلوط پروپان/بوتان تشکیل شده است

 

 

. آیا می خواهید لیفتراک دست دوم بخرید؟ این که آیا این یک لیفتراک مستعمل یا یک ماشین کاملاً جدید است: تصمیم "خرید یک لیفتراک" اغلب با سرمایه گذاری بین 10000 یورو تا 200000 یورو مرتبط است. این امر به ویژه زمانی صادق است که از لیفتراک باید برای مدت طولانی استفاده شود و تقاضا برای بهره وری و جابجایی کالاها افزایش می یابد. برخی از شرکت ها به انواع لیفتراک تعادلی خاص و گران قیمت نیاز دارند که به آنها مزیت رقابتی می دهد. درجه بالای تخصص از جمله تجهیزات گران قیمت مانند شیفت های جانبی و هرگونه ساخت و ساز خاص ممکن است رقبا را از ورود به بازار منصرف کند. اگر می خواهید یک لیفتراک بخرید، مهمترین ملاحظات عبارتند از: نوع لیفتراک تعادل، ظرفیت بارگیری (یعنی تا چه وزنی می توان پالت را بلند کرد)، ارتفاع بالابر، نوع دکل، لاستیک ها و نوع درایو متداول ترین پیشرانه ها برقی، دیزلی و گاز مایع هستند، اما در این میان پیشرانه های هیبریدی نیز وجود دارند. اگر می خواهید لیفتراک بخرید سوالات زیر نیز مهم هستند: محدوده لیفتراک چقدر است؟ آیا شما فقط نیاز به بلند کردن یک پالت 2500 کیلوگرمی در داخل خانه دارید یا استفاده در فضای باز دارید؟ برای استفاده در داخل ساختمان، لیفتراک های 3 چرخ با لاستیک های بدون علامت رایج هستند و معمولاً از لیفتراک های برقی استفاده می شود. لیفتراک های دیزلی بیشتر در خارج از خانه رایج هستند زیرا می توانند خود را با زمین وفق دهند. لیفتراک های زمین ناهموار با لاستیک های بزرگ خود تحت تأثیر قرار می گیرند. تا چه ارتفاعی باید بتوانم پالت را بلند کنم و بار کنم؟ چه مارکی نیاز دارید؟ اگر ناوگانی با نام تجاری خاص مانند لینده تویوتا کماتسوهایسترلینده...  دارید، ممکن است از مزیت اضافه کردن یک لیفتراک از همان مارک و نوع برخوردار باشید زیرا می توانید از تجهیزاتی مانند شیفت های جانبی برای همه ماشین ها استفاده کنید. همچنین، استفاده از همان مدل‌های لیفتراک، استاکر یا کامیون پالت ممکن است توسط اپراتورهای سازمان شما مورد استقبال قرار گیرد. مزایا - خرید لیفتراک دست دوم - مزایای طولانی مدت هزینه با استفاده فشرده، روزانه و حمل و نقل منظم پالت ها و سایر مواد - هزینه های نسبتا ثابت در طول عمر مفید، مبنای خوبی برای برنامه ریزی بودجه فراهم می کند - آسیب رنگ سطحی به شاسی لیفتراک استفاده شده نسبتاً ثانویه است - شرکت های بزرگتر با ناوگان لیفتراک انعطاف پذیرتر هستند و مجبور نیستند برای مقابله با اوج بار به ارائه دهندگان خدمات خارجی متوسل شوند. سرمایه گذاری در لیفتراک - ملاحظات - سرمایه گذاری قابل توجهی در خرید لیفتراک ضروری است. - برای استفاده طولانی مدت، ممکن است به فناوری و مزایای آخرین نسل مدل اعتماد نکنید. - آیا لیفتراک تعادلی که امروز خریداری می شود با استانداردهای ایمنی یا آلایندگی داخلی و عمومی شرکت مطابقت دارد؟ - آیا تجهیزات فعلی (مثلاً یک شیفت جانبی) با لیفتراک جدید استفاده می شود؟ - اپراتورهای چندین مکان شرکت ممکن است نیاز به برنامه ریزی برای حمل و نقل لیفتراک ها با تغییر وظایف داشته باشند در اینجا ما می رویم. اکنون از لیفت آسان استفاده کنید و لیفتراک مناسب را خریداری کنید. لیفتراک های مناسب از هر نوع، دکل، ظرفیت، لاستیک و درایو (دیزلی، گاز مایع، برقی) و همچنین تجهیزات جانبی مانند شیفت های جانبی را با بهترین قیمت از نمایندگی ها و تامین کنندگان حرفه ای در منطقه خود بیابید.

لیفتراک ها یکی از پرکاربردترین وسایل نقلیه برای سازندگان هستند. چه نیاز به جابجایی بارهای سنگین در یک انبار یا محل ساخت و ساز داشته باشید، لیفتراک ها می توانند با خیال راحت اشیایی را که انسان نمی تواند آنها را بلند کند و آنها را در هر محل کاری ضروری می کند. از آنجایی که طیف گسترده ای از سبک ها و مدل های موجود وجود دارد، انتخاب بهترین لیفتراک دشوار است. چه به دنبال اجاره یک لیفتراک یا خرید یک لیفتراک برای پروژه بعدی خود باشید، راهنمای ما انواع مختلف لیفتراک، مزایا و مدل های محبوب لیفتراک را پوشش می دهد تا به شما در انتخاب لیفتراک مناسب برای نیازهای خود کمک کند. در زیر ما محبوب ترین انواع لیفتراک در بازار، موارد استفاده از آنها و مدل ها و تولید کنندگان محبوب را پوشش خواهیم دالیفتراک انباری شناخته شده ترین نوع بالابر است. شبیه یک چرخ دستی گلف با دو چنگال که از جلو کشیده شده است. شما اغلب از این لیفتراک در تأسیساتی با اقلام زیادی در موجودی استفاده خواهید کرد، زیرا برای بارگیری و تخلیه پالت ها و حمل و نقل اقلام به و از وسایل نقلیه تحویل عالی است. برخی از محبوب ترین مدل های لیفتراک انبار عبارتند ، Komatsu 20 BX50 و Toyota 3-Wheel Electric Lift. بیشتر لیفتراک های صنعتی می توانند وزنی معادل 5000 پوند را بلند کنند، اما برخی از مدل های سنگین می توانند تا 25000 پوند وزن را بالا ببرند. لیفتراک های انباری دارای چند نوع فرعی هستند، از جمله لودرهای جانبی و بالابرهای تعادلی. ویژگی کلیدی: کامیون ها ظرفیت بارگیری 1-5 تن را دارند موارد استفاده: برای بالا بردن و حمل و نقل اقلام در فواصل کوتاه مناسب است لودر جانبی لیفتراک لودر جانبی در یک انبار نوع فرعی لیفتراک انبار، لودرهای جانبی معمولاً در مراکز خدمات فولادی و تأسیسات تولیدی با اقلام سنگین و حجیم یافت می شود. اپراتور در یک محفظه جانبی می ایستد در حالی که یک لودر جانبی اشیاء را تخلیه می کند. به دلیل عملکرد جانبی، لیفتراک های جانبی می توانند به راحتی در کنار قفسه ها حرکت کنند و بدون نیاز به چرخش بار و تخلیه کنند. این باعث می شود آنها برای پیمایش راهروهای باریک و جابجایی بارهای طولانی مانند چوب و لوله مناسب باشند. تویوتا، ریموند، ییل و هیوندای از برترین برندهای سازنده لودرهای جانبی هستند. ویژگی کلیدی: محفظه جانبی که در جهت بار حرکت می کند موارد استفاده: بلند کردن وسایل سنگین و بلند مانند لوله و الوار لیفتراک ضد تعادل اپراتور جعبه های بالابر با لیفتراک تعادلی

آیا می خواهید یک لیفتراک دست دوم بخرید یا بفروشید؟ این چیزی است که باید بدانید خرید لیفتراک دست دوم برای مشاغلی که نیاز به بالابر دارند اما به دلیل محدودیت های بودجه نمی توانند لیفتراک جدید بخرند، گزینه ای مقرون به صرفه است. با این حال، تعیین قیمت منصفانه برای پرداخت لیفتراک استفاده شده، می تواند خسته کننده و گیج کننده باشد. اگر قصد فروش یا معامله در یک لیفتراک دست دوم را دارید، پیدا کردن ارزش آن می تواند به همان اندازه دشوار باشد. این که آیا قصد خرید یا فروش یک لیفتراک را دارید، دانستن انواع مختلف بالابرها و ارزش بازار آنها بسیار مهم است. شما نمی خواهید هنگام خرید لیفتراک دست دوم هزینه اضافی بپردازید. و اگر فروشنده هستید، می‌خواهید مطمئن شوید که آن را کم ارزش نمی‌دانید. این مقاله اصول اولیه تعیین قیمت لیفتراک را در اختیار شما قرار می دهد و شما را در این فرآیند راهنمایی میکنیم

 

. لیفتراک مستعمل من چقدر می ارزد؟ هیچ قیمت از پیش تعیین شده ای برای هر لیفتراک استفاده شده وجود ندارد.

قبل از فروش لیفتراک دست دوم باید تحقیقات گسترده ای انجام دهید. سپس، می‌توانید قیمتی تعیین کنید که اطمینان حاصل کنید که بازگشت سرمایه را داشته باشد

در اینجا برخی از چندین عامل تعیین کننده قیمتی که می توانید انتظار پرداخت را داشته باشید آورده شده است: 1.

سازنده از آنجایی که آنها معمولاً با فناوری بهتر ساخته می شوند و عملکرد عالی ارائه می دهند، مارک های معروف معمولاً هزینه بیشتری نسبت به همتایان کمتر شناخته شده خود دارند. 2. ظرفیت بار و قدرت بالابر وزنی که یک لیفتراک می تواند افزایش دهد و حمل کند، بر هزینه بالابر تأثیر می گذارد. هر چه کامیون قدرتمندتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. 3. نوع موتور قیمت خرید لیفتراک های برقی با باتری و بالابرهایی که با بنزین، دیزل یا سایر سوخت های فسیلی کار می کنند تقریباً یکسان است. اگرچه باتری‌های لیفتراک برقی هر از گاهی نیاز به تعویض دارند، اما در درازمدت، هزینه کارکرد آن‌ها بسیار کمتر است.

. نوع موتور قیمت خرید لیفتراک های برقی با باتری و بالابرهایی که با بنزین، دیزل یا سایر سوخت های فسیلی کار می کنند تقریباً یکسان است. اگرچه باتری‌های لیفتراک برقی هر از گاهی نیاز به تعویض دارند، اما در درازمدت، کارکرد روزانه آن‌ها بسیار کم‌هزینه است. 4. نوع لاستیک لاستیک های بادی نسبت به لاستیک های بادی هزینه بیشتری برای تعویض دارند، اگرچه لاستیک های بادی کشش بهتر و رانندگی نرم تری دارند. لاستیک های بادی همچنین حمل آسانسور را در زمین های ناهموار آسان تر از تایرهای بالشتکی می کنند. 5. تعداد ساعاتی که از لیفتراک استفاده شده است سن لیفتراک بر اساس چند ساعت استفاده از آن است تا تعداد مایل هایی که طی کرده است. فاکتورهای کلیدی که باید در هنگام خرید یک لیفتراک دست دوم در نظر بگیرید، این است که برای چه کاری از آن استفاده می شود و چند ساعت در روز کار می کند. اگر قرار باشد برای بلند کردن بارهای سنگین در شیفت های طولانی استفاده شود، یک کامیون مستعمل با ساعات کم هم دوام بیشتری خواهد داشت و هم عملکرد بهتری نسبت به لیفتراک های قدیمی با ساعت های بیشتر دارد، که می تواند هزینه تعمیر و نگهداری و تعمیرات بیشتری نیز داشته باشد. 6. عرضه و تقاضا عرضه و تقاضا ارزش محصولات و خدمات را در بیشتر صنایع دیکته می کند. هنگام خرید یا فروش آسانسور دست دوم، همین امر صادق است. در بازاری که تقاضای زیادی برای بالابر دست دوم وجود دارد، ممکن است در پیدا کردن لیفتراک با قیمت پایین مشکل داشته باشید. در مقایسه با هر لیفتراکی که در این بازار می فروشید، باید علاقه زیادی پیدا کنید. از سوی دیگر، اگر عرضه لیفتراک مستعمل از تقاضا بیشتر باشد، بازار خریدار را بر فروشندگان ترجیح می دهد.

خرید لیفتراک دست دوم می تواند مقرون به صرفه تر از خرید یک لیفتراک جدید باشد. احتمالاً برای تکمیل خرید خود نیز نیازی به صبر طولانی نخواهید داشت. و هنگامی که لیفتراک خود را خریداری کردید، می توانید بلافاصله استفاده از آن را شروع کنید. برعکس، یک لیفتراک مستعمل ممکن است طول عمر کمتری نسبت به یک بالابر جدید داشته باشد. آ همچنین ممکن است فاقد گارانتی یا ضمانت کوتاه باشد. ممکن است لازم باشد قطعات مختلف یک لیفتراک دست دوم را زودتر از زمانی که یک مدل جدید خریداری می کنید، تعویض کنید. قیمت لیفتراک نو و دست دوم قیمت لیفتراک چقدر است؟ قیمت لیفتراک می تواند بر اساس سن دستگاه، سابقه استفاده و منبع تغذیه متفاوت باشد.

در اینجا یک راهنمای قیمت گذاری کلی آمده است که محدوده قیمت تجهیزات جدید و دست دوم را منعکس می کند: نوع بالابر محدوده هزینه استفاده شده محدوده هزینه جدید لیفتراک برقی 3000 پوندی 5000 دلار تا 10 هزار دلار 20000 تا 30000 دلار 5000 پوند احتراق داخلی 10000 تا 15000 دلار 15000 تا 30000 دلار بر اساس یک سال کاری 250 روزه، در اینجا هزینه های عملیاتی سالانه تخمین زده شده بر اساس نوع منبع برق تقسیم شده است: لیفتراک برقی: 1500 تا 2000 دلار لیفتراک دیزلی: 12،00 تا 15،000 دلار لیفتراک بنزینی: 10000 تا 12500 دلار نحوه محاسبه ارزش لیفتراک ارزش گذاری یک لیفتراک به چیزی بیش از مشت زدن چند عدد در ماشین حساب نیاز دارد. در اینجا چند عامل وجود دارد که به شما کمک می کند تا قیمت خرید یا فروش منصفانه را تعیین کنید: 1. سن. لیفتراک از ارزش جدید استفاده می‌کند، درست مانند اتومبیل‌ها، لیفتراک‌ها نیز از لحظه خروج از محل فروش شروع به استهلاک می‌کنند. برای رسیدن به تخمین پارکینگ، شماره سریال را بررسی کنید تا سن آسانسور را تعیین کنید. در مورد قیمت همان مدل در زمان جدید تحقیق کنید و 15٪ در سال برای استهلاک کسر کنید. این به شما یک قیمت پایه تخمینی برای استفاده به عنوان نقطه شروع می دهد. 2. استفاده از تاریخچه.

استفاده از تاریخچه. جابجایی منظم بارهای سنگین و کار با بالابر در شرایط آب و هوایی شدید نیز می تواند باعث پیری سریعتر آن شود. بنابراین، درخواست برای مشاهده رکورد تمام ساعات استفاده از لیفتراک سودمند است. لیفتراک هایی که به صورت روزانه برای شیفت های طولانی مورد استفاده قرار می گیرند، نسبت به لیفتراک هایی که سابقه بار کاری کوتاه تر و سبک تر دارند، سریع تر پیر می شوند. دانستن تعداد ساعت ها و نحوه استفاده از لیفتراک فاکتورهای کلیدی در تخمین ارزش بازار بالابر مستعمل است. 3. ویژگی های اضافی. ویژگی های اضافی در یک لیفتراک کارکرده معمولاً به ارزش آن می افزاید و باعث افزایش قیمت می شود. به عنوان مثال می توان به پنل کنترل دیجیتال، کابین تهویه مطبوع، ترازوی توزین بار خودکار و گزینه های مشابه اشاره کرد. 4. وضعیت فعلی. ارزش بازار بالابر دست دوم تا حد زیادی به نحوه نگهداری آن بستگی دارد. رنگ خوب، لاستیک‌های خوب، دکل بدون آسیب، محفظه راننده تمیز، و موتوری که به خوبی نگهداری می‌شود، همگی باعث می‌شوند که در مجموع بالاتری داشته باشیم. قطعاتی که اخیراً جایگزین شده اند یا ویژگی هایی که اضافه شده اند نیز ارزش آسانسور را افزایش می دهند. تاریخچه خدمات و تعمیر و نگهداری لیفتراک خرید آسانسور دست دوم از یک فروشنده احتمالاً در ابتدا گران‌تر خواهد بود، اگرچه احتمالاً وضعیت کارکرد بسیار خوبی خواهد داشت، که باید در هزینه‌های عملیاتی صرفه‌جویی کند و کسب و کار شما را روان نگه دارد. هنگام معامله با لیفتراک، انتظار داشته باشید بالابرهایی با بیش از 10000 ساعت بی ارزش باشند. دو دلیل دیگر که کامیون‌های قدیمی بی‌ارزش این است که ممکن است استانداردهای را رعایت نکنند و ممکن است یک خطر ایمنی باشند. هنگام تصمیم گیری برای خرید یک لیفتراک کارکرده از یک فروشنده، مواردی که باید به دنبال آن باشید این است که آیا فروشنده خدمات تعمیرات خرابی را در محل ارائه می دهد، زمان پاسخ اضطراری آنها و اینکه آیا قطعات جایگزین به راحتی در دسترس هستند یا خیر. فروش لیفتراک دست دوم اگر قصد فروش لیفتراک دست دوم خود را دارید، در اینجا چند نکته وجود دارد: واقع بین باشید. تحقیقات آنلاین انجام دهید تا متوجه شوید که فروشندگان و طرف های خصوصی چقدر برای لیفتراک های هم سن و مدل درخواست می کنند، که به شما کمک می کند قیمت رقابتی تعیین کنید. عکس های خوبی بگیرید. پس از تمیز کردن و ترمیم کامل هرگونه ایراد آرایشی، عکس یا تصاویری را در وب سایت خود یا سایر سایت هایی که می توانید تجهیزات سنگین دست دوم را در آنها به فروش برسانید، قرار دهید. وضعیت لیفتراک را به طور دقیق شرح دهید. این باید شامل مدل، سال و شرایط کلی باشد. به تعمیرات، تعویض قطعات یا ارتقاء اخیر اشاره کنید. خریداران باید بدانند دقیقاً چه چیزی دریافت می‌کنند، بنابراین هنگام توصیف ویژگی‌های لیفتراک خود صادق باشید و در مورد فاش کردن مشکلات یا نقص‌های مکانیکی پیشاپیش باشید. برای مذاکره آماده باشید. حتی اگر قیمت منصفانه ای تعیین کنید، ممکن است مجبور شوید به قیمتی کمتر از قیمت درخواستی خود رضایت دهید. به عنوان مثال، اگر قطعه ای وجود دارد که نیاز به تعویض دارد، ممکن است لازم باشد برای انجام فروش، هزینه تعمیر را از قیمت درخواستی خود کسر کنید. خط پایین در مورد نحوه خرید و فروش لیفتراک های مستعمل خرید و فروش آسانسورهای دست دوم ممکن است دشوار باشد. هر لیفتراک متفاوت است، اما انجام تحقیقات می تواند به شما در تعیین ارزش منصفانه یک ماشین کمک کند. بعلاوه، تحقیق می تواند به شما کمک کند لیفتراک را شناسایی کنید که مناسب کسب و کار شما در حال حاضر و آینده باشد. البته، مهم نیست که کدام آسانسور را می‌خرید یا می‌فروشید، باید اطمینان حاصل کنید که تمام اپراتورهای شرکت شما به درستی آموزش دیده‌اند. خوشبختانه، با یک برنامه صدور گواهینامه عمیق، می توانید به سرعت و به راحتی کارگران خود را در مورد ایمنی لیفتراک به سرعت بالا ببرید. می خواهید در پول پس انداز کنید؟ از آموزش ایمنی گواهینامه لیفتراک استفاده کنید داشتن اپراتورهای آموزش دیده و تایید شده هزینه خرید لیفتراک را کاهش نمی دهد



 

اندازه های مختلف لیفتراک چیست؟ سه اندازه اصلی لیفتراک وجود دارد که در طول زمان با انواع استفاده تکامل یافته اند. بیشترین استفاده در اندازه های 2-3 تنی، 25-35 تنی و 4-5 تنی خواهد بود. با این حال، بسیاری از شرکت ها ممکن است نیازهای اندازه خود را به دلخواه تغییر دهند. مزایای هر سایز لیفتراک چیست؟ هر سه اندازه لیفتراک را می توان برای جابجایی محدوده یا انواع بارها استفاده کرد، اما در بارهایی که هر اندازه می تواند بلند کند تفاوت هایی وجود دارد. لیفتراک انواع مختلفی دارد، اما هدف هر کدام چیست؟ بیایید نگاهی به سه اندازه لیفتراک و کاربرد آنها بیندازیم. لیفتراک2 تن رایج ترین اندازه لیفتراک 2 تنی است. این واحدها برای بارهای سبک تا متوسط ​​استفاده می شوند.

مزایا: این اندازه لیفتراک انتخابی مقرون به صرفه است زیرا می تواند انواع و اندازه های مختلف اشیاء را بلند کند. همچنین دارای اسب بخار بالایی است که امکان افزایش سرعت و مانور را در فضاهای تنگ فراهم می کند. معایب: فاصله بسیار کم از سطح زمین، امکان دسترسی به برخی مناطق و موانع را محدود می کند. همچنین ظرفیت باربری این دستگاه محدود است، بنابراین ممکن است قادر به حمل بارهای بزرگ یا سنگین نباشد. لیفتراک 25-35 تن لیفتراک 25-35 تنی برای بارهای سنگین تر استفاده می شود و قادر است اجسام سنگین تری را نسبت به همتایان کوچکتر خود بلند کند. این اندازه لیفتراک برای وسایل بسیار سنگین استفاده می شود. ظرفیت بار این واحدها از 20000 پوند تا 40000 پوند است. مزایا: این اندازه لیفتراک می تواند بار بسیار بزرگتر و سنگین تری را نسبت به شاخک های کوچکتر حمل کند و برای کارهای سنگین تری مانند جابجایی پالت ها و بارهای بسیار بزرگ مناسب تر است. در حالی که ظرفیت وزن بالایی دارد، هزینه هر تن آن نیز به همان اندازه بالاست که آن را به گزینه گران‌تری نسبت به دیگر لیفتراک‌ها تبدیل می‌کند. معایب: این واحدها هزینه بالایی دارند و نمی توانند از فضاهای باریک عبور کنند. این اندازه لیفتراک نیز بسیار بزرگ و سنگین است که ممکن است اندازه قابل استفاده در داخل ساختمان را محدود کند. اگر بخواهید چیزی مانند یک وسیله را به مکان های تنگ منتقل کنید، اندازه و وزن اضافی می تواند مشکل ساز شود. لیفتراک 40 تن لیفتراک 40 تنی در کارخانه ها، انبارها، شرکت های حمل و نقل، شهرک های صنعتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این واحدها برای جابجایی اشیا از یک مکان به مکان دیگر در یک مرکز ایده آل هستند. مزایا: کناره این لیفتراک بزرگ آن را برای جابجایی بارهای بزرگ و سنگین ایده آل می کند زیرا برای تحمل وزن زیاد طراحی شده و ظرفیت بالایی دارد. همچنین این لیفتراک می تواند اجسام سنگین تری را بلند کند و جابجایی اجسام بسیار بزرگ و سنگین مانند ظروف یا ماشین آلات را ممکن می سازد. معایب: وزن دستگاه بسیار زیاد است، بنابراین ممکن است در برخی مناطق مناسب نباشد یا حتی نتواند وارد ساختمانی شود که می خواهید بار را به آن منتقل کنید. همچنین این نوع لیفتراک قابلیت مانور محدودی دارد، بنابراین در هنگام حرکت برای انجام پیچ های محکم و یا بالا و پایین رفتن از رمپ هایی که ممکن است محدودیت داشته باشید با مشکل مواجه می شود

 

 

لیفت آسان ااینجا است ما با هم تعیین خواهیم کرد که آیا خرید اقساطی، اجاره یا قرارداد اجاره لیفتراک بهترین گزینه برای شماست. ما همچنین خوشحالیم که در مورد راه حل های کوتاه مدت صحبت کنیم: اگر مجبور هستید با اوج تقاضا کنار بیایید یا عملکرد حمل و نقل را در مشاغل فصلی افزایش دهید، ما لیفتراک های اجاره ای را برای استفاده موقت از طریق خدمات مشاوره اجاره لیفتراک ارائه می دهیم. جهت مشاوره و سفارش با کارشناسان لیفت آسان با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید
-0901505490302636104164

خوبی این دستگاه این است که با بهره مندی از آن وسایل سنگین به راحتی قابل جابه جایی است.

مطمئنا استفاده از لیفتراک  را بیشتر در کارخانه ها و فروشگاه های بزرگ مشاهده کرده اید

که جابجایی وسایل سنگین را در سریع‌ترین زمان ممکن امکان پذیر می کند و دیگر کارگران مجبور نیستند وسایل سنگین را حمل کنند.

ظاهر این وسیله به گونه ای است که دو شاخه در جلو ماشین قرار دارد

که برای حمل وسایل از آن استفاده می شود.

قابلیت این دو شاخه به گونه ای است که می توان وسایل مورد نیاز را به راحتی در سطوح بالاتر از دستگاه قرار داد.

یعنی در مواقعی که نیاز است وسیله در جایگاه بلندتری قرار بگیرد، این دستگاه به راحتی این کار را انجام می دهد.

معمولاً بیشترین استفاده ای که از این دستگاه می شود، در صنعت ساخت و ساز است.

زیرا برای جابجای مصالح و وسایل ساختمانی بسیار کاربردی است.

خرید و فروش لیفتراک در بازار ایران

ما در این مقاله به معرفی انواع لیفتراک های خارجی مانند تویوتا، کوماتسو و برندهای ایرانی و کاربرد آنها می پردازیم.

لیفتراک تویوتا در صنعت های مختلف حرف اول را می زند!

تویوتا یکی از معروف ترین برندهای ژاپن است

که در زمینه تولید انواع خودرو، موتور و ماشین آلات و تجهیزات ساخت و ساز،

دستگاه های الکترونیک و الکتریک و لیفتراک فعالیت می کند.

امروزه تویوتا جز یکی از محبوب ترین کمپانی های کشور ژاپن است

که در این راه سختی های زیادی را متحمل شده

اما حالا در کل دنیا به عنوان قدرتمند ترین کمپانی تولید ماشین آلات شناخته می شود.

اولین تولید لیفتراک تویوتا با توانایی حمل یک تن بوده است

که بعد از آن اولین کارخانه تولید لیفتراک تویوتا  در کشور آمریکا احداث شد.

این برند توانسته است برای کاهش آلاینده ها اولین لیفتراک برقی را روانه بازار کند.

از آنجا که کشور ما در محدودیت ها و تحریم های آمریکا قرار دارد،

با ممنوعیت واردات این دستگاه از شرکت تویوتا روبه‌رو  و باعث شده همکاری این شرکت

با کشور ما با موانع زیادی روبرو باشد.

خط تولید این شرکت درصد بالایی دارد و با تولید انواع لیفتراک های دیزلی،

گازی و برقی فعالیت می کند. در واقع، تنوع محصولات آن زبانزد کل دنیا است.

ساخت لیفتراک کوماتسو توسط یکی از معروف ترین کمپانی ها

لیفتراک کوماتسو متعلق به دومین شرکت تولید ماشین آلات از کشور ژاپن است.

این دستگاه یکی از پر کاربردترین محصولات این شرکت است

که به خاطر کیفیت بالا به کشورهای زیادی صادر  و در انواع مختلف برای کاربردهای متنوع تولید می شود‌.

به طور کلی، مدل های لیفتراک کوماتسو به سه دسته اصلی کوماتسو برقی، لیفتراک دوگانه سوز کوماتسو و لیفتراک کوماتسو دیزل تقسیم می شود.

سیستم ساختاری این ماشین به گونه ای طراحی شده است که با قرارگیری وزنه ها در عقب،

دستگاه در تعادل کامل قرار می گیرد.

همچنین یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه داشتن فرمان هیدرولیک و اهرم های قوی است.

با قرار گیری اپراتور لیفتراک در پشت دستگاه، راحتیِ هدایت آن کاملا مشخص می شود.

فروش برندهای مطرح لیفتراک چینی در بازار ایران

همانطور که گفتیم، برندهای مطرحی چون کوماتسو و تویوتا به خاطر تحریم هایی که به وجود آمده است ممکن است با افزایش قیمت زیادی در کشور ما عرضه شوند.

به همین خاطر، توجه کشور ما کمی به سمت لیفتراک چینی کشانده شده

تا این دستگاه را با قیمت مناسب در بازار ارائه کند.

لیفتراک چینی توسط شرکت های مختلف ساخته می شود که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص به خودشان را دارند.

از معروف ترین لیفتراک های چینی برندهایی مانند بائولی، زوملاین، جک و ای پی را می توان نام برد.

برند هلی یکی از معروف ترین برندهای چینی

یکی از لیفتراک های چینی که در بازار جهانی خیلی خوب مطرح شده، برند هلی است.

این دستگاه با باطری برقی کار می کند و دارای شارژر است.

به همین خاطر، توانسته در کنار دستگاه هایی که با گاز یا بنزین کار می کنند و یا دوگانه سوز هستند، جایگاه مناسبی کسب کند.

توانایی تولید برندهای چینی با تناژهای سنگین

یکی از ویژگی‌های بارز برندهای چینی، توانایی تولید انواع لیفتراک ها با قابلیت حمل در تن های مختلف است.

حتی توانسته لیفتراک هایی با قابلیت حمل ۱۶ تن و بالاتر را هم تولید کند.

این ویژگی باعث شده است، مشاغل مختلف از انباری کوچک گرفته تا باراندازه‌ها از لیفتراک چینی استفاده کنند.

با تولید کننده های مختلف لیفتراک در ایران آشنا شوید!

امروزه کشور ما در کنار استفاده از برندهای مختلف خارجی،

دست به تولید لیفتراک ایرانی زده است.

برند های داخلی با رعایت اصول و استانداردهای جهانی این دستگاه را تولید کرده و توانسته اند،

در کنار برندهای خارجی در بازار ایران جایگاه مناسبی به دست آورند.

شرکت های مختلفی مانند سهند، آریا، تی سی ام و سپاهان در تولید این دستگاه فعالیت می کنند

که در هر کدام از آنها این دستگاه با ویژگی‌ و شرایط خاص تولید می شود.

برند سپاهان

یکی از مشهورترین خط تولیدهای ایرانی در زمینه تولید لیفتراک، شرکت سپاهان است.

این شرکت توانسته این دستگاه را با تجهیزات سبک و سنگین در انواع سوخت های مصرفی تولید کند.

برند سپاهان همچنین در کنار داشتن کیفیت مناسب، خدمات خوبی ارائه می دهد و به خاطر همین، به جایگاه مناسبی در بازار ایران رسیده است.

برند سهند

این برند یکی از قدیمی ترین سازندگان کشور ماست.

ویژگی منحصر به فرد لیفتراک ایرانی سهند، گستردگی خدمات

و میزان سوخت مصرفی مناسب می باشد.

برند آریا

یکی از پرفروش ترین برندهای داخل کشور می باشد که کیفیت مناسب و بازدهی منحصر به فردی دارد‌.

این برند به خاطر جلب رضایت مشتری توانسته است خواهان زیادی پیدا کند.

برند تی سی ام

در کنار شرکت های معرفی شده برند تی سی ام هم جز یکی از فعال ترین شرکت ها در تولید لیفتراک ایرانی است.

با توجه به کیفیت تولید هر کدام از دستگاه های ایرانی می توانید با صرف هزینه ای مناسب لیفتراک مورد نیاز خود را خریداری کنید

ساختمان لیفتراک

فلز اصلی بکار رفته درساختمان لیفتراک فولاد است. فلزاتی نظیر الومینیوم به همراه موادی چون پلاستیک نیز در ان بکار میرود. کابین راننده لیفتراک در قسمت چپ دستگاه و مخزن سوخت و مایعات هیدرولیک در نقطه مقابل آن در در قسمت راست دستگاه واقع شده است. موتور و سیستم های انتقال دهنده ی نیرو، روی بدنه و قسمت مرکزی ان قرار گرفته است. سیلندر هیدرولیک بعضی از لیفتراک ها تکی بوده و در انواع جفتی نیز ساخته شده است.

این ماشین دارای یک دکل، شاخک و الحاقیات است که با توجه به نوع فعالیت آن ها در انبار کردن بار، حمل و نقل و جا به جایی طراحی و ساخته می شود. بار مجازی که هر لیفتراک می تواند جا به جا کند توسط کارخانه بر روی آن درج می شود.

به همین دلیل دارای سه نوع لیفتراک است.

برقی (برای محیط های بسته و یا بهداشتی) لیفتراک دوگانه – گاز و بنزین  و لیفتراک گازوئیلی است.

قطعات لیفتراک – تجهیزات هشدار دهنده (Warning Devices)

تجهیزات هشداری ماشین آلات عبارت انداز تجهیزات هشداری دیداری و شنیداری هستند.

از این موارد می توان به بوق، چراغ چشمک زن و بلندگو اشاره کرد.

قطعات لیفتراک – دکل Mast

بخشی از لیفتراک که امکان جابه جایی بار را در ابتدا عمود بوجود می آورد.

قطعات لیفتراک – بارکش – حمل کننده (Carriage)

جزئی که باعث حرکت ریل های دکل توسط زنجیر یا توسط سیلندر هیدرولیک می شود.

بارکش ساختاری است که تکیه گاه برای شاخک ها و متعلقات جانبی دستگاه است.

قطعات لیفتراک – نگهدارنده بار Load Backrest

نوعی حفاظ بوده تا از هنگام بار برداری از حرکت بار به سمت عقب (کابین راننده) جلوگیری کند.

 قیمت لیفتراک‌ 

لوازم و ابزار خاصی که در لیفتراک‌ها به کار گرفته می شود می تواند در قیمت لیفتراک تاثیر گذار باشد وهمین امر باعث می شود تا قیمت گذاری دشوار شود

لیفتراک 3 تن دیزل

1_ظرفیت بارگیری و ارتفاع بالابری لیفتراک، قیمت لیفتراک را بالاتر می برد.

. ظرفیت باربری یه این معنا می باشد که چه مقدار بار را می تواند با امنیت کامل حمل کند.

لیفتراک‌هایی با تناژ 3، 5 و 7 تن بخش اعظم لیفتراک‌ها را در بازار تشکیل می دهند، به عنوان مثال در تناز لیفتراک 3 تن، قیمت لیفتراک‌ها نزدیک به هم بوده و تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند.

. هرچه ظرفیت لیفتراک بالاتر رود قیمت لیفتراک هم بالاتر می رود، این موضوع باید برای شما مهم باشد تا ابعاد و جرم بار مورد نظر را بدانید چراکه به شما این اجازه را میدهد تا با فروشندگان راجب میزان دقیق ظرفیت بارگیری اعلام نیاز کنید.

. اگر ظرفیت بارگیری شما متفاوت باشد ممکن است بخواهید لیفتراکی با ظرفیت بیشتر که در حال حاضر نیاز دارید تهیه کنید و مطمئن باشید که در اینده هم کار شما را انجام خواهد داد، به همین علت مهم است که شما تمامی بررسی ها را انجام داده و ظرفیت باربری را تعین کرده متناسب با جرم بار، لیفتراک رو خرید کنید.

لیفتراک‌ها و بالابرهای خاصی وجود دارند که میتوانند کارایی دستگاه ها با ظرفیت بالاتر را انجام دهند با اینکه ظرفیت کارایی آنها بسیار کمتر می باشند و این می تواند به شما بابت هزینه ها کمک کند تا صرفه جویی نمایید.

اگرشما نیاز به رسیدن سطوح بیشتر لیفتراک (بیش تر از 6 متر یا بالاتر) دارید باید لیفتراک با قیمت بیشتر و گرانتر خرید کنید، بر خلاف میزان ظرفیت بارگیری، ارتفاع بارگیری در زمان های متفاوت بعید است که تغیر پیدا کند. بنابر این مهم است که با توجه به ارتفاع مورد نظر خرید انجام دهید.

_ لاستیک‌هایی با نشان های شناخته شده گران تر از لاستیک‌هایی هستند که شما آنها را به خوبی نمی شناسید اما مزیت هایی که در تکنولوژی آنها است باعث افزایش بهره وری و اطمینان می شود وعلت گرانی هم می تواند تکنولوژی باشد که در ان استفاده شده است.

لاستیک ها با نشان برتر باعث می‌شوند تا شما برای خریداری آن هزینه های بالایی را پرداخت کنید. البته این امر باعث می شود تا شما لیفتراک قابل اطمینان تری خرید کنید.

. این لاستیک ها در محیط های ناهموار و خشن، مقاومت بیشتری نسبت به لاستیک‌های بی کیفیت دارند و اینکه شما به راحتی می توانید دسترسی به کسانی پیدا کنید که این لوازم را در اختیار شما قرار دهند اما خرید محصول خوب به حفظ دستگاه شما کمک می کند.

. مزایایی که اضافه شد به شما کمک می کند که زمان و پول شما را ذخیره کند. اگر لیفتراک بخش جدایی ناپذیر فعالیت شما باشد می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند برای شما باشد.

– لیفتراک‌های برقی در مقایسه قیمتی با لیفتراک‌ها ی دیگر از قیمت بالایی برخوردار می باشند.

لیفتراک‌های الکتریکی برای خرید از انعطاف پذیری قیمتی بالایی برخوردار هستند.

این به این دلیل است که هزینه های پیش رو هم در این زمینه وجود دارد، مانند خرابی باتری ها در لیفتراک، خرابی شارژر باتری، تجهیزات مبادله باتری، همه این مواردبالا بودن قیمت و مخارخ لیفتراک برقی را ثابت می کند.

لیفتراک‌های الکتریکی مزایای قابل توجهی برای برخی از شرایط ارائه می دهند. بر خلاف لیفتراک‌های برقی، لیفتراک‌های دیزل آلودگی صوتی و محیطی ایجاد می‌کنند . در حقیقت لیفتراک برقی برخلاف قیمت بالایی که دارد آلودگی صوتی و محیطی بسیار کمی دارد.

4- مقایسه قیمت لاستیک‌های لیفتراک، لاستیک‌های توپر به طور کلی گران تر از لاستیک‌های بادی می باشند.

. لیفتراک‌ها با لاستیک‌های توپر که توسط هوای فشرده هوادهی می‌شوند، کشش بهتر و سواری نرم‌تر را بر رو ایجاد می‌کنند.

.برای بلند کردن بار سنگین، در زمین ناهمواری خشن، معمولاً لیفتراک‌های بنزینی یا دیزلی را با لاستیک‌های توپر پیدا خواهید کرد که با توجه به ابن که لاستیک‌های توپرقیمت بالاتری نسبت به لاستیک‌های بادی دارند اما در محیط ناهموار و خشن باید از لاستیک‌های توپر استفاده نمود.

.لاستیک‌های بادی ساخته شده از پلاستیک جامد و ارزان تر هستند، این لاستیک ها برای جابه جایی بار درمحیط انبار با سطح صاف مناسب می باشند.

.لیفتراک‌های الکتریکی که برای کار در داخل انبارها طراحی شده اند معمولاً دارای لاستیک‌های بادی می باشند.

5 – لیفتراک‌های مورد استفاده همیشه نمی توانند در هرمحیطی کار و جواب کار شمارو بدهند.

.خرید لیفتراک جدید برای انبار می تواند شما را کاملا در مسیری رو به جلو قرار دهد، به طور مثال قیمت لیفتراک اجاره ای و یا قیمتی که برای تعمیرات لیفتراک در طول یک یکسال انجام می شود را برآورد کنیم حدود نیمی از قیمت یک لیفتراک صفر می شود، به طور کلی، کسب و کارهایی که از لیفتراک بیش از چهار ساعت در روز استفاده می‌کنند باید برروی لیفتراک‌های جدید سرمایه گذاری کنند.

.با استفاده از لیفتراک دست دوم و کارکرده در انبار، هزینه های عملیاتی و تعمیر و نگهداری برای تجهیزات مورد استفاده می تواند به سرعت پس انداز اولیه شما را از بین ببرد.

.یکی دیگر از جنبه های مهم خرید لیفتراک مورد استفاده این است درکدام منطقه جغرافیایی چه برندی از لیفتراک خریداری شود، موجودی قطعات لیفتراک خریداری شده در بازار آن منطقه و دسترسی آسان به آن از مزایای خرید یک لیفتراک خوب بشمار می رود.

بررسی عوامل مهم در خرید لیفتراک

یکی از عواملی که پیشنهادهای خرید لیفتراک را بر آن اساس، رتبه بندی می کنند، رضایت مندی مشتریان از خرید محصولات یک برند خاص است. با نگاهی بر آمارهای جهانی در خصوص خرید و فروش لیفتراک می توان متوجه شد که برند هایی که از محبوبیت بالاتری برخوردار باشند، میزان فروش بیشتری دارند. توجه به امور مصرف کنندگان، رفع نیازهای آنها و مرتفع کردن مشکلات بخش حمل و نقل از طریق خرید لیفتراک های مناسب امکان پذیر است.

مفاهیم کلیدی در خرید لیفتراک

نکات مهم در خرید لیفتراک

هنگامی که می خواهید برای خرید لیفتراک اقدام کنید، دقت داشته باشید که دستگاه های مختلف با ظرفیت بارگیری متفاوت از انواع برندهای معتبر جهانی در بازار وجود دارند. باید نوعی از لیفتراک را خریداری کنید که مطابق با نیاز شما طراحی شده است؛ در این صورت، بهره وری بارگیری خود را افزایش می دهید و در هزینه های خود صرفه جویی می کنید

اصلی ترین نکات مهم در خرید لیفتراک را به صورت زیر معرفی می کنیم:

  • در دسترس بودن خدمات فروش و پس از فروش لیفتراک
  • محبوبیت لیفتراک در میان مشتریان –
  • بررسی میزان فروش یک برند خاص
  • موقعیت کارخانه تولید لیفتراکخدمات تامین قطعات جانبی و سرویس لیفتراک
  • خدمات گارانتی
  • توجه به تاریخچه لیفتراک
  • قیمت خرید لیفتراک
  • گواهینامه ها و استانداردهای تولید لیفتراک
  • خدمات متنوع خرید برای مشتریان
  • پشتیبانی از مشتریان
  • توجه به ظرفیت بارگیری لیفتراک
  • انواع سوخت
  • ارتفاع بالابری
  • تایر
  • طراحی رگونومیک

نکات کاربردی خرید وفروش لیفتراک

  1. خرید لیفتراک جدید
  • مزایا
    • نو بودن
    • مطمئن بودن از کیفیت
    • بالاترین حد کارایی و قدرت دستگاه
  • معایب
    • هزینه مالی نسبتاً زیاد
  1. خرید لیفتراک دست دوم
  • مزایا
    • صرفه جویی در میزان پول مصرفی در ابتدا
  • معایب
    • هزینه نگهداری نسبتاً بالا
  1. اجاره لیفتراک
      1. مزایا
  • در کوتاه مدت کار راه انداز است
  • معایب
  • فقط برای کوتاه مدت جوابگو است
  • تحمیل هزینه های احتمالی آتی
  • وابستگی به اجاره دهنده های لیفتراک

قیمت لیفتراک کارکرده پایین از لیفتراک نو بود و قیمت دلیل مهمی است که مشتریان را به سمت لیفتراک های کارکرده جلب کند . اما بسیاری از لیفتراک های کارکرده در بازار عمر خود را کرده اند و به قول معرف به خرج افتاده اند . پس انتخاب یک لیفتراک خوب کارکرده دشواری است . در اینجا می خواهیم نکاتی که قبل از خرید یک لیفتراک کارکرده باید بدانید را توضیح دهیم:

 لیفتراک کارکرده 

مراحل انتخاب لیفتراک کارکرده را می توان به چهار مرحله تقسیم کرد که در اینجا هر مرحله را به صورت جداگانه توضیح می دهیم:

1-یادگیری عمومی: جمع آوری اطلاعات اولیه در مورد انواع لیفتراک و انتخاب برندهای مورد نظر

2-نیاز سنجی خود: یک لیست کامل از آنچه که از یک لیفتراک کار کرده نیاز دارید تهیه کنید و نیاز کارگاه خود را از قبیل ساعت کارکرد دستگاه ، محل کار دستگاه ، ارتفاع بالابری و … را مشخص نمایید.

3-جستجو: استفاده از منابع در دسترس(مانند سایت های اینترنتی-روزنامه ها و مجلات- بنگاه های معاملاتی و ….)

4-تماس: با یک فروشنده تماس حاصل کنید و از لیست سوالاتی که مربوط به لیفتراک کار کرده است نظرشان را بپرسید.

5- بازدید از دستگاه لیفتراک : نکاتی که زمان بازدید از لیفتراک باید به آنها توجه کنید.

یادگیری عمومی

در این مرحله از طریق سایت ها ، روزنامه و مجله و متخصصین لیفتراک بهترین برندهایی که می توانید خریداری پیدا کنید و همینطور نکات کلی مانند تامین قطعات، تعمییرات و نکات دیگر را در مورد برند مورد نظر خود پیدا کنید .

بهتر است برند یا مارکی از لیفتراک را خریداری کنید که دارای نمایندگی فعال در ایران در صورت امکان در شهر شما باشد

 نیاز سنجی

  • بودجه

بودجه واقع گرایانه ای را در نظر بگیرید و از انتخاب ارقام غیر واقع گرایانه دوری کنید زیرا با تکه آهنی روبه رو خواهید شد و سرمایه خود را از دست میدهید پس بودجه ای در نظر بگیرید که فروشنده بتواند دستگاهی به شما معرفی کند.

  • تناژ لیفتراک

تناژ لیفتراک را بر اساس نوع کار خود مشخص کنید .

  • فضای کار لیفتراک

آیا لیفتراک دست دوم مد نظر شما داخل فضای بسته کار میکند یا فضای باز؟(اگر در فضای بسته کار میکند لیفتراک دوگانه سوز و برقی مناسب هستند و اگر در صنعت مواد غذایی هستید این انتخاب تبدیل به باید میشود)

  • ابعاد لیفتراک : ابعاد لیفتراک و شعاع گردش لیفتراک متناسب با ابعاد انبار باشد.
  • شاخک لیفتراک : وزن و ابعاد کالای را که میخواهید آن را بالا ببرید متناسب با جدول شاخک لیفتراک باشد
  • کارکرد لیفتراک :
    • کارکرد کم: اگر شرکت شما کوچک است و از یک لیفتراک انتظار هفته ای 3-4 ساعت را دارید از یک لیفتراک 10-12 ساله با حدود کارکرد(15000-20000) استفاده کنید که نهایتا برای شما 1 الی3 سال عمر کند و بعد از آن باید آنرا فراموش کنید.
    • کار کرد متوسط: اگر فکر میکنید کار کرد شما 2-3 ساعت در روز هست باید دستگاهی با طول عمر 5-6 سال (15000-8000 ساعت کارکرد) انتخاب کرد که البته در کنارش باید تیم تعمیر و نگهداری قوی را به همراه داشته باشید.
    • کارکرد زیاد: اگر شما بیش از 3 ساعت در روز از لیفتراک استفاده میکند تنها لیفتراک نو نیاز شما رو برطرف میکند و چند سال شما رو از تیم تعمیر و نگهداری رها میکند و بازده مالی بهتری دارد.

جستجو

هنگامی که در جستجوی لیفتراک هستید میتوانید به صورت آنلاین یا به صورت طبقه بندی شده یک لیفتراک که نیاز شما را برطرف کند نگاهی بیندازید یا به طور مستقیم با یک تامین کننده لیفتراک دست دوم در مورد نیاز های خود در این زمینه صحبت کنید.

همچنین در مورد موارد زیر باید آگاهی پیدا کنید.

  • قیمت گذاری(مقایسه گزینه ها برای دیدن قیمت های استاندارد لیفتراک )
  • ظرفیت لیفتراک
  • نوع دکل لیفتراک
  • ارتفاع بالا بری لیفتراک
  • نوع تایر لیفتراک
  • الحاقیات لیفتراک
    در مدل های محبوب مشخصات دستگاه به راحتی پیدا میشود ،حال اطمینان حاصل کنید که مشخصات آن دستگاه با دستگاه یکسان باشد و دوباره چک کنید که مشخصات لیفتراک با تبلیغات شرکت یکسان باشد.

تماس

علاوه بر تحقیقات برای دستگاهی که انتظارات شما را برآورده میکند شما باید سوالاتی پیرو دستگاهی که میخواهید تهیه کنید برای خود فراهم کنید مانند:

  • سال ساخت
  • سابقه تعمیرات
  • تصادفات و حوادث قبلی
  • تعداد مالکین قبلی
  • قبلا در چه محیط هایی فعالیت کرده است
  • ساعت کاری دستگاه چه مقدار است(مانند کار کرد کیلومتر در خودروهای سواری)
  • سوالاتی خاص که در هر یک از مراحل قبل برای شما ایجاد شده
  • همچنین قبل از تماس در مورد فرد فروشنده کمی تحقیق کنید.

همچنین از آشنایان و همکاران خود در مورد تجاربشان در مورد فروشنده ای خاص پرس و جو کنید هنگام تماس با فروشنده لیفتراک ببینید آیا دستگاهی دارند که آنها را به شما معرفی نکردن شاید یکی از آن دستگاه ها دستگاه مدنظر شما باشد.

 بازدید از دستگاه لیفتراک 

زمان بازید از لیفتراک این نکات را حتما مد نظر داشته باشید :

  • دلیل فروش لیفتراک را جویا شوید: بیشتر کارخانه جات و افراد تا زمانی که لیفتراک سالم باشد و قول معرف به خرج نیوفتاده باشد لیفتراک را نمی فروشند مگر اینکه بخواهند تناژ بالاتری بخرند یا نیاز مالی داشته باشند .
  • بازسازی و و اورهال لیفتراک : خیلی از فروشندگان قبل از فروش لیفتراک آنرا بازسازی کرده و رنگ می کنند تا نو به نظر برسد حواستان به این موضوع باشد و از روی ظاهر لیفتراک قضاوت نکنید.
  • با توجه به تخصصی بودن موضوع لیفتراک پیشنهاد می‌شود و حتمأ فردی آشنا و متخصص به تعمیر لیفتراک را با خود همراه داشته باشید تا بتواند شما را راهنمایی کنند.
  • به اصالت لیفتراک توجه کنید: اینکه حتماً سند یا برگ گمرکی آن موجود باشد. شماره موتور و شاسی را با سند آن مطابقت دهید و حتماً چک کنید که سند در رهن نباشد یا بابت اقساط بدهی نداشته باشد. بهتر است با شرکت مادر واردکننده لیفتراک و یا تولیدکننده لیفتراک تماس بگیرید و موضوع را چک کنید.
  • از فروشنده لیفتراک کارکرده که آن را بازسازی کرده حتماً تقاضای گارانتی کنید: بعضی از فروشندگان دستگاه خود را برای مدتی گارانتی می‌کنند. اگر مقدور بود مقداری از رقم لیفتراک را نگه دارید تا تعهدات خود را عمل کنند.
  • در خصوص مالیات و عوارض آن مطمئن شوید بعدها گرفتار نشوید.

البته اگر نیاز شما به لیفتراک دائمی نیست، نیازی به خرید لیفتراک ندارید اما توصیه می کنیم که اگر کار ویژه ی موقتی دارید بهتر است که قطعاً به اجاره لیفتراک نیز بیندیشید. نکته دیگری که وجود دارد این مورد است که اگر قصد تهیه و خرید لیفتراک به تعداد یک یا بیشتری دارید، باید به راننده آن نیز فکر کنید. به این راحتی ها نیست که تا کسی را دیدید که می تواند ماشینی را براند، کلیدها را به او تحویل داده و خیالتان راحت باشد. در این زمینه، مسئله آموزش بسیار تخصصی خواهد بود تا قبل از اینکه اجازه داشته باشید آن را به هر جایی مانند نزدیک وسیله ای ببرید و این امر می تواند خطرات وحشتناکی را در پی داشته باشد.

خرید لیفتراک می تواند دلایل متعددی داشته باشد . تهیه لیفتراک می تواند برای جابجایی در انبار مورد استفاده قرار گیرد و یا جایگزین لیفتراک قدیمی شود. دلیل آن هرچه که باشد برای افرادی که در این کار مهارت ندارند تشخیص اینکه چه نوع لیفتراکی برای کسب و کارشان مناسب است، کمی دشوار است.

از این رو هنگام خرید لیفتراک معمولا نیازمند مشاوره برای انتخاب بهترین نوع آن هستید.

در ادامه به معرفی برخی نکات مهم هنگام خرید لیفتراک اشاره می کنیم:

فروشنده لیفتراک ارزش واقعی لیفتراک را برای مشتری شرح دهد

در این مرحله لازم است با کارشناسان فروش لیفتراک تماس گرفته و از عملکرد لیفتراک و کارایی آن در کسب و کار مورد نظر خود مطلع شده و از آنها بخواهید تا راه های صرفه جویی در هزینه ها را برای شما شرح دهند و حتی از جزئیات نیز غافل نشوید.

کارشناس فروش موظف است عکس های با کیفیت را از انواع مدل های دستگاه مورد نظر شما برایتان ارسال نماید.

می توانید استفاده از لیفتراک را در انبار در حال کار و در کسب و کارهای مختلف مشاهده کنید تا دید بیشتری از دستگاه قبل از خرید داشته باشید.

همچنین میتوانید از مشاورتان بخواهید تا شرایط بازید از دستگاه را برای شما فراهم نمایند و قبل از اقدام به خرید، چگونگی کارکرد آنها را مشاهده کنید تا بتوانید مناسبترین را با توجه به نیاز و فضایی که در دسترس دارید انتخاب کنید.

راهنماي خريد ليفتراك دست دوم

هنگام خرید لیفتراک دست دوم توجه به برخی نکات لازم است که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت:

اطلاع از میزان کارکرد لیفتراک

هنگام خرید لیفتراک دست دوم (کار کرده) به تعداد ساعات کارکرد لیفتراک توجه کنید.

زمان مناسب کارکرد لیفتراک دست دوم حداکثر 10 ساعت در هفته است و اگر کارکرد لیفتراک بیش از این ساعت باشد گزینه مناسبی برای خرید به عنوان لیفتراک دست دوم نمی باشد.

همچنین در صورتی که قصد تهیه لیفتراک با قدرت بالا را دارید گزینه دست دوم آن پیشنهاد نمی شود چرا که قیمت آن به لیفتراک نو نزدیک است و مقرون به صرفه نمی باشد.

مکانیک بازرسی فنی لیفتراک

هنگام خرید لیفتراک برقی، وجود یک مکانیک بازرس فنی جهت بررسی موارد فنی در لیفتراک ضروری است.

در غیر این صورت از خدمات پس از فروش شرکتی که لیفتراک را از آن جا تهیه می کنید مطمئن باشید.

موارد مهم جهت خرید لیفتراک دست دوم

همواره مقایسه لیفتراک نو و کارکرده و تصمیم‌گیری جهت خرید لیفتراک دست دو یا نو برای مشتریان چه در داخل ایران و چه در کشورهای دیگر و مورد توجه بوده است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام لیفت آسان، قیمت لیفتراک دست دوم مسلمأ پایین‌تر از لیفتراک نو بوده و قیمت دلیلی بوده که توجه مشتریان را به سمت لیفتراک کار کرده جلب کرده است.

جدیداً در بازار دست دوم ها ، بسیاری از لیفتراک ها گویی که آخرین روز های خود را میگذرانند پس چگونه میتوان سوزنی در انبار کاه را بدست آورد.

دلایل بسیاری موجود هست که با خرید لیفتراک دست دوم به مخالفت میپردازد.

در نظر گرفتن نیاز واقعی شما درست که در مراحل انتخاب دستگاه بسیار ضروری میباشد. در جدول زیر دلایل زیادی برای خرید و نخریدن لیفتراک دست دوم وجود دارد.

هنگامی که به دنبال یک لیفتراک کارکرده هستید در ابتدا شما با خود فکر میکنید که مشکل تنها کمی وقت گذاشتن جهت بازدید و خریدن یک لیفتراک است.

البته خیلی بیشتر از این مسئله را تجربه خواهید کرد، و در ابتدای کار ممکن است فریب بخورید.

ما در مراحل مختلف به شما کمک میکنیم تا این کار را ساده تر در زمان کمتر و با ریسک کمتری انجام دهید.

به نوبه خود شما را در خرید لیفتراک دست دوم یاری خواهیم کرد تا به هزینه های اضافی روبه رو نشوید.

پس با ما در تمامی مراحل همراه باشید زیرا این مقاله تمامی مراحل خرید لیفتراک دست دوم را برای شما روشن میکند .

 مراحل انتخاب لیفتراک 

  1. یادگیری عمومی– یادگیری اطلاعات اولیه در مورد لیفتراک
  2. نیاز سنجی خود– یک لیست کامل از آنچه که از یک لیفتراک کار کرده نیاز دارید تهیه کنید و نیاز کارگاه خود را از قبیل ساعت کارکرد دستگاه ، محل کار دستگاه ، ارتفاع بالابری و … را مشخص نمایید.
  3. جستجو– استفاده از منابع در دسترس(مانند سایت های اینترنتی-روزنامه ها و مجلات- بنگاه های معاملاتی و ….)
  4. تماس– با یک فروشنده تماس حاصل کنید و از لیست سوالاتی که مربوط به لیفتراک کار کرده است نظرشان را بپرسید.

قدم اول: یادگیری عمومی

هنگامی که نکات کلی را بررسی میکنید دست شما باز است تا با ذهنی باز اطلاعات را تحلیل کنید.

پس از خواندن تعدادی از مقالات شما درک عمومی بهتری از لیفتراک و بازار کنونی لیفتراک کارکرده خواهید داشت.

اگر از لیفتراک آگاهی کاملی ندارید مقالات ما را در مورد لیفتراک مطالعه کنید

.

قدم دوم: نیاز سنجی

بودجه: بودجه واقع گرایانه ای را در نظر بگیرید و از انتخاب ارقام غیر واقع گرایانه دوری کنید زیرا با تکه آهنی روبه رو خواهید شد و سرمایه خود را از دست میدهید پس بودجه ای در نظر بگیرید که فروشنده بتواند دستگاهی به شما معرفی کند.
تناژ لیفتراک: تلاش برای انتخاب تناژ لیفتراک مد نظر شما چه مقدار ضروری است؟
این چند مرحله آسان میتواند شما را در انتخاب مسیر درست راهنمایی کند.

  • آیا لیفتراک دست دوم مد نظر شما داخل فضای بسته کار میکند یا فضای باز؟(اگر در فضای بسته کار میکند لیفتراک دوگانه سوز و برقی مناسب هستند و اگر در صنعت مواد غذایی هستید این انتخاب تبدیل به باید میشود)
  • ابعاد لیفتراک و شعاع گردش لیفتراک متناسب با ابعاد انبار باشد
  • وزن و ابعاد کالای را که میخواهید آن را بالا ببرید متناسب با جدول شاخک لیفتراک باشد
  • ارتفاعی که میخواهید کالای خود را بلند کنید
  • امکانات و الحاقیاتی که در کارتان به آن نیاز دارید

کارکرد

  • کارکرد کم: اگر شرکت شما کوچک است و از یک لیفتراک انتظار هفته ای 3-4 ساعت را دارید از یک لیفتراک 10-12 ساله با حدود کارکرد(15000-20000) استفاده کنید که نهایتا برای شما 1 الی3 سال عمر کند و باید آن را فراموش کنید.
  • کار کرد متوسط: اگر فکر میکنید کار کرد شما 2-3 ساعت در روز هست باید دستگاهی با طول عمر 5-6 سال (15000-8000 ساعت کارکرد) انتخاب کرد که البته در کنارش باید تیم تعمیر و نگهداری قوی را به همراه داشته باشید
  • کارکرد زیاد: اگر شما بیش از 3 ساعت در روز از لیفتراک استفاده میکند تنها لیفتراک نو نیاز شما رو برطرف میکند و چند سال شما رو از تیم تعمیر و نگهداری رها میکند و بازده مالی بهتری دارد.

قدم سوم جست وجو

هنگامی که در جستجوی لیفتراک هستید میتوانید به صورت آنلاین یا به صورت طبقه بندی شده یک لیفتراک که نیاز شما را برطرف کند نگاهی بیندازید یا به طور مستقیم با یک تامین کننده لیفتراک دست دوم در مورد نیاز های خود در این زمینه صحبت کنید.

همچنین در مورد موارد زیر باید آگاهی پیدا کنید.

  • قیمت گذاری(مقایسه گزینه ها برای دیدن قیمت های استاندارد لیفتراک )
  • ظرفیت لیفتراک
  • نوع دکل لیفتراک
  • ارتفاع بالا بری لیفتراک
  • نوع تایر لیفتراک
  • الحاقیات لیفتراک

در مدل های محبوب مشخصات دستگاه به راحتی پیدا میشود ،حال اطمینان حاصل کنید که مشخصات آن دستگاه با دستگاه یکسان باشد و دوباره چک کنید که مشخصات لیفتراک با تبلیغات شرکت یکسان باشد.

قدم چهارم: مطمئن شوید که آمادگی تماس را دارید

علاوه بر تحقیقات برای دستگاهی که انتظارات شما را برآورده میکند شما باید سوالاتی پیرو دستگاهی که میخواهید تهیه کنید برای خود فراهم کنید مانند:

  • سال ساخت
  • سابقه تعمیرات
  • تصادفات و حوادث قبلی
  • تعداد مالکین قبلی
  • قبلا در چه محیط هایی فعالیت کرده است
  • ساعت کاری دستگاه چه مقدار است(مانند کار کرد کیلومتر در خودروهای سواری)
  • سوالاتی خاص که در هر یک از مراحل قبل برای شما ایجاد شده

همچنین قبل از تماس در مورد فرد فروشنده کمی تحقیق کنید.

همچنین از آشنایان و همکاران خود در مورد تجاربشان در مورد فروشنده ای خاص پرس و جو کنید هنگام تماس با فروشنده در ببینید آیا دستگاهی دارند که آنها را به شما معرفی نکردن شاید یکی از آن دستگاه ها دستگاه مدنظر شما باشد.

در ادامه ۱۰ نکته جهت خرید لیفتراک دست دوم که باید مد نظر قرار داد را خدمتتان ارائه می‌کنیم:

۱- ابتدا باید توجه داشت که لیفتراک یک ابزار کار بوده و مقایسه آن با خودرو سواری کار نادرستی است.

زیرا به‌عنوان‌مثال شخصی که خودرو ۲۰۶ دارد و بسیار هم راضی است ممکن است خودرو خود را فروخته و جهت خرید خودرویی متفاوت یا بالاتر اقدام کند و این کار کاملاً سلیقه‌ای اتفاق می‌افتد اما در خصوص لیفتراک باید توجه کرد که صاحب لیفتراک جهت خرید لیفتراک با برند دیگر اقدام نمی‌کند؛ مگر آن که لیفتراک عمر مفید خود را کرده باشد و یا اینکه تناژ بالاتری را بخواهد خریداری کند و در نهایت اینکه به پول آن احتیاج داشته باشد که اقدام به فروش لیفتراک خود کند. باید دقت کرد که در کارخانه‌ای که لیفتراک آن در حال کار در شرایط مناسب باشد دلیلی برای فروش آن وجود ندارد و موضوع بازار لیفتراک دست دوم را نباید با بازار خودرو سواری و … مقایسه کرد. در بازار خودرو سواری سلیقه و مواردی دیگر مطرح می‌شود حتی ممکن است به دلیل رنگ خودرو افراد از خرید ماشینی صرف‌نظر کنند یا… اما در خصوص لیفتراک بعضی از صاحبان دستگاه حتی ممکنه رنگ لیفتراک خود را به خاطر نیاورند

پس کاملاً دقت کنیم که لیفتراک کارکرده که می‌خواهیم بخریم به چه علت به فروش گذاشته شده است. چرا که اگر لیفتراک عمر مفید خود را گذرانده باشد (طبق اعلام کارخانه لیفتراک سازی تویوتا ۷ سال عمر مفید لیفتراک تعریف می‌شود) و به اطلاع عامیانه به خرج افتاده باشد. هزینه‌های تعمیر و نگهداری لیفتراک بسیار زیاد است خصوصأ در بازار فعلی که ممکن است حتی برخی از قطعات لیفتراک کوماتسو یا قطعات لیفتراک تویوتا را به راحتی نتوانید پیدا کنید.

۲- باید توجه کرد که فروشندگان لیفتراک‌های دست دوم در حال حاضر اقدام به اورحال و بازسازی لیفتراک و در نهایتأ رنگ آن می‌کنند که تجربه نشان داده برای مدت کوتاه این کار می‌تواند پاسخگو باشد اما در طی استفاده سالانه مخارج تعمیر و نگهداری آن سنگین خواهد بود. بازسازی لیفتراک و رنگ و … باعث تمیز بودن لیفتراک می‌شود و احساس نو بودن آن را به مشتری القا می‌کند اما توی کار ممکن است توقعات شما را برآورده نکند.

۳- با توجه به تخصصی بودن موضوع لیفتراک پیشنهاد می‌شود و حتمأ فردی آشنا و متخصص به تعمیر لیفتراک را با خود همراه داشته باشید تا بتواند شما را راهنمایی کنند. به طور مثال لیفتراک کوماتسو را در بازار به صورت لیفتراک کوماتسو خط ۱۲ یا خط ۱۴ و … می‌شناسند و یا لیفتراک سهند با گیربکس SD و DV و یا لیفتراک سپاهان با موتورهای مختلف در بازار موجود می‌باشد و لازم است که حتماً تفاوت‌های آن‌ها را آگاه باشید و با توجه به منطقه کاری دستگاه (گرمسیر یا سردسیر) و محیط کاری و … اقدام به خرید کنید.

۴- قبل از خرید لیفتراک به میزان کار خود و مشخصات فنی مورد نیاز دقت فرمائید.

اینکه لیفتراک چند ساعت در روز قرار است در کارگاه شما کار کند و اینکه چه مشخصات فنی را لازم دارید.

به‌عنوان‌مثال اگر دنبال لیفتراک برای سردخانه می‌گردید قاعدتأ باید دنبال لیفتراک برقی یا دوگانه‌سوز باشد. پس باید به عمر باطری لیفتراک و موارد مربوطه بیشتر دقت کنید؛ و اینکه چه ارتفاع بالابری را نیاز دارید و چه آپشن‌هایی مورد نیاز است.

به‌عنوان‌مثال برای یک کارخانه که در ارتفاع ۶ متری قفسه‌های خود را قرار داده و در ورودی انبار نیز ارتفاع ۲.۲۰ متری دارد. حتمأ باید لیفتراک ۴ کشو با ارتفاع بالابری ۶ متر را تهیه کند و ۳ کشو ممکن است از درب ورودی نتواند آمد و رفت داشته باشد.

۵- به اصالت لیفتراک توجه کنید.

اینکه حتماً سند یا برگ گمرکی آن موجود باشد. شماره موتور و شاسی را با سند آن مطابقت دهید و حتماً چک کنید که سند در رهن نباشد یا بابت اقساط بدهی نداشته باشد. بهتر است با شرکت مادر واردکننده لیفتراک و یا تولیدکننده لیفتراک تماس بگیرید و موضوع را چک کنید.

۶- از فروشنده لیفتراک کارکرده که آن را بازسازی کرده حتماً تقاضای گارانتی کنید. بعضی از فروشندگان دستگاه خود را برای مدتی گارانتی می‌کنند. اگر مقدور بود مقداری از رقم لیفتراک را نگه دارید تا تعهدات خود را عمل کنند.

۷- در خصوص مالیات و عوارض آن مطمئن شوید بعدها گرفتار نشوید.

۸- قیمت لیفتراک را با شرکت‌های مادر و نو آن مقایسه کنید. شاید با پرداخت مبلغی مناسب بتوانید نو را تهیه کنید و خودتان را گرفتار خیلی از مسائل نکنید.

۹- به لاستیک لیفتراک توجه کنید و میزان عاج آن را توجه فرمائید. حتماً دقت کنید که میزان ساییدگی آن یکنواخت باشد. در صورت عدم یکنواخت بودن ساییدگی ممکن است لیفتراک مشکل اساسی داشته باشد.

۱۰- بهتر است برند یا مارکی را خریداری کنید که دارای نمایندگی فعال در ایران در صورت امکان در شهر شما باشد.

در حال حاضر لیفتراک‌های دست دوم در بازار ایران به شرح زیر می‌باشند:

– لیفتراک کوماتسو از ۱ الی ۱۰ تن دیزل (با موتور کوماتسو و ایسوزو)، دوگانه (با موتور نیسان یا کوماتسو)

– لیفتراک تویوتا دیزل، دوگانه و برقی با موتورهای تویوتا، نیسان و…

– لیفتراک سپاهان با موتور یانمار، جی‌ام و میتسوبیشی و…

– لیفتراک سهند با موتور موتورسازان و…

– لیفتراک لینده با موتور کوبوتا و…

– لیفتراک زوم لاین – چری با موتور ایسوزو، میتسوبیشی، نیسان و…

– لیفتراک باولی با موتور ایسوزو، نیسان و…

– لیفتراک اشتیل، لیفتراک یال، لیفتراک هلی، لیفتراک آریا

نمایندگی خرید لیفتراک

خرید لیفتراک دست دوم هزینه کم تری از تهیه نو آن دارد اما با این حال اگر بررسی های لازم را هنگام خرید لیفتراک انجام ندهید، هزینه ای که پس از تهیه لیفتراک باید بپردازید، بسیار بیشتر از تهیه لیفتراک نو خواهد بود.

حتما قبل از نهایی کردن قرارداد یکبار خودتان با لیفتراک رانندگی کنید و برخی موارد ظاهری آن را بررسی کنید.

شما می توانید با کارشناسان ما در لیفتراک لیفت آسان تماس بگیرید و راهنمایی های لازم جهت تهیه لیفتراک دست دوم(کار کرده) را دریافت کنید

آیا کرایه لیفتراک انتخاب بهتری است؟

بسیاری از افراد به ویژه در این شرایط دشوار اقتصادی باور دارند که می توانند با کرایه لیفتراک به جای خرید آن پولی ذخیره کنند. این قطعا انتخاب خوبی است و مزایای بسیاری دارد.

اگر در کسب و کار یا صنعتی و یا در شغلی که هستید نیاز دارید تا لیفتراکی را در اختیار داشته باشید و می دانید که برای چنین کاری برای این زمان در مجموعه موافقتی جهت خرید وجود ندارد قطعا اجاره لیفتراک می تواند از خرید لیفتراک انتخاب معقول تری باشد.

این بدین معنی است که می توانید بطور سریع لیفتراکی و کسی که آموزش کار با آن را دیده است را به کار بگیرید بدون اینکه هزینه زیادی را بپردازید تا جایی که اگر کار طبق برنامه پیش رود احتمالا هزینه ای فراتر از کرایه یک وسیله نخواهد داشت. همچنین، موقعی که کار انجام شد، نیاز نیست برای محل انبار و نگهداری لیفتراک نگران باشید. پس اگر نیاز اندک به لیفتراک دارید باز اجاره لیفتراک منطقی تر است اما اگر در کارتان نیاز دائم و طولانی مدت به لیفتراک دارید قطعا خرید لیفتراک از لحاظ اقتصادی و کارآیی منطقی تر است.

در خرید لیفتراک سوالات مختلفی قبل از خرید پیش می آید قبل از خرید دقت کنید چه نوع لیفتراکی مد نطر شماست براساس محل استفاده و تناژ بار و قیمت تصمصیم بگیرید کدام نوع به صرفه است

لیفتراک برقی آیتم خود را دارد

.آیا لیفتراک به موتور الکتریکی یا موتور احتراق داخلی نیاز دارد؟

لیفتراک های برقی از طریق باتری ها کار می کنند و لیفتراک های IC توسط موتورهای سنتی که بر روی انواع سوخت های مختلف کار می کنند، طراحی می شوند.

  1. آیا منبع تغذیه لیفتراک برقی را در اختیار دارید؟

اگر چنین است، ممکن است نیازمند یک لیفتراک برقی باشید که مانع از دفع مایعات شود.

  1. آیا با لیفتراک های داخلی کار می کنید یا از نمونه های خارجی استفاده می نمایید؟

پاسخ به این سوال، تعیین خواهد کرد که به چه نوع لاستیک هایی برای لیفتراک نیاز دارید.لاستیک های کوسنی، بر روی سطوح بتنی بهتر کار می کنند. از طرف دیگر، لاستیک های پنوماتیک، مناسب سطوح آسفالت، خاکی و یا سنگی هستند.

  1. چند ساعت در هفته ازلیفتراک استفاده می کنید؟

این خیلی خوب است که از یک لیفتراک تنها چند ساعت در هفته استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید بیشتر از چهار ساعت در هفته از یک لیفتراک استفاده کنید، بهتر است به دنبال نمونه های جدید باشید.

  1. وزن بارهای قرار داده شده روی لیفتراک چقدر است؟

اطمینان حاصل نمایید لیفتراکی خریداری کرده اید که بتواند سنگین ترین بارهای صنعتی شما را جا به جا کند.

  1. قصد دارید لیفتراک را تا چه ارتفاعی جا به جا کند؟

بهتر است از لیفتراک هایی استفاده کنید که بتوانند بارهای صنعتی را تا بالاتع ممکن جابه جا کنند.رین ارتفا

  1. آیا قصد دارید به وسیله لیفتراک بارهای صنعتی را از تریلرها بارگیری یا تخلیه نمایید؟

اگر اینچنین است، لودرهای صنعتی برای فعالیت در فضاهای باریک طراحی شده اند. ارتفاع کمربند تخلیه بار لیفتراک را مد نظر داشته باشید.

  1. عرض راهروهایتان برای فعالیت لیفتراک چقدر است؟

اگر فضای کار محدود است ، ممکن است به لیفتراک های دارای سه چرخ یا مدل های ایستاده نیاز داشته باشید.

 عوامل در اجاره لیفتراک

لیفتراک برقی

این بالابر ها هم در حالت ایستاده و هم به صورت نشسته در دسترس هستند. مدل نشسته این مدل لیفتراک بسیار راحت و کار با آن خیلی آسان است.

لیفتراک مخصوص راه رو های باریک

اگر جا به جایی و بالابردن و پایین آوردن محصولات و کالا ها را در محیط های سر پوشیده و راه رو های باریک می خواهید می توانید از این مدل لیفتراک ها استفاده کنید. از این نوع بالابر ها بهتر است تنها برای محیط های سرپوشیده استفاده کنید تا آسیب نبینند چرا که از لحاظ مقاومت و ساختار نسبت به سایر لیفتراک ها سبک تر اند.

لیفتراک های دستی

کارکرد این نوع بالابر ها بسیار ساده است و به صورتی دستی کار می کنند.

بعد از این که نوع لیفتراک را مشخص کردید چه عوامل دیگری را باید مورد بررسی قرار دهید؟

یکی دیگر از عواملی که در هنگام اجاره لیفتراک باید مورد توجه قرار داد این است که به راحتی بتوانید بالابر را متناسب با محصول و کالایی که می خواهید حرکت دهید انتخاب کنید.

این مجموعه ارائه دهنده بهترین خدمات کرایه لیفتراک و همچنین اجاره چرثقیل می باشد که با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید بهترین بالابر ها را با مناسب ترین قیمت کرایه کنید.

ویژگی های مهم در اجاره لیفتراک

هنگامی که می خواهید وسیله یا محصولی را تا ارتفاع مشخصی بالا ببرید اما لیفتراکی که اجاره گرفته اید این توانایی را ندارد و نمی تواند تا این مقدار ارتفاع بالا رود به آن فشار وارد می شود و توانایی بالابردن همان مقدار را نیز از دست می دهد.

به همین خاطر لازم است تا در هنگام کرایه لیفتراک بتوانید عوامل متعددی را مدنظر داشته باشید و بالابری را انتخاب کنید که برای شما کاربرد داشته باشد.

علاوه بر ارتفاع عامل دیگری که باید به آن توجه شود  محصولی است که بالا و یا پایین می رود. بالابر شما باید توانایی حمل این بار را داشته باشد تا آسیبی به آن وارد نشود

انواع لاستیک ها و تایر های لیفتراک نیز بسته به نوع کاری که شما می خواهید انجام دهید از اهمیت ویژه ایی برخوردار است.

قبل از کرایه لیفتراک حتما از سلامت آن اطمینان حاصل کنید و با توجه به نیازی که به یک بالابر دارید نوع لیفتراکی که می خواهید کرایه کنید را مشخص کنید.

یکی دیگر از عواملی که ممکن است برای شما بسیار اهمیت داشته باشد مجهز بودن لیفتراک به چراغ های جلو و عقب پر نور است تا در هنگام شب بتواند دید مناسبی را به فرد بدهد.

همانطور که می دانید این مجموعه ارائه دهنده بهترین خدمات اجاره جرثقیل و همچنین لیفتراک می باشد.

یکی دیگر از موارد ی که در هنگام اجاره و کرایه لیفتراک و جرثقیل باید مورد توجه قرار دهید انتخاب یک مرکز معتبر برای کرایه لیفتراک می باشد.

بهتر است تا قبل از اعتماد به یک مرکز اجاره لیفتراک با خدمات آن به طور کامل آشنا شوید و از خدمات جانبی آنجا اطلاع پیدا کنید.

حتما مراکزی را برای کرایه و خرید لیفتراک انتخاب کنید که بتوانند شما را در سرویس دهی لیفتراک کمک کنند و خدمات و تجهیزات لازم برای این کار را داشته باشند.

در این صورت خیلی راحت تر می توانید قطعاتی را که نیاز پیدا می کنید را تهیه کنید و از کیفیت و سلامت آن قطعات نیز اطمینان پیدا خواهید کرد.

لیفتراک ها معمولا به سرویس های دوره ایی نیاز پیدا می کنند و شما باید از زمان این سرویس ها اطلاع پیدا کنید تا با مراجعه به همان مرکز بتوانید از خدمات لازم استفاده کنید.

بهتر است تا قبل از اجاره لیفتراک در مورد آن مجموعه تحقیقات لازم را انجام دهید و به مراکزی مراجعه کنید که بهترین و کامل ترین تجهیزات و خدمات را بتوانند به شما ارائه دهند.

علاوه بر این می توانید با استفاده از مشاوره و راهنمایی های مرکز مورد نظرتان در نگهداری و نحوه استفاده از لیفتراک نیز اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید بهترین انواع لیفتراک را کرایه کنید

خرید یک لیفتراک کارکرده بسیار جدی تر از خرید خودروی معمولی دست دوم است. لیفتراک ها جزو تجهیزات کاملاً پیچیده هستند و انتخاب آنها باید تحت قوانین سختگیرانه ای انجام گیرد. قبل از خرید سعی کنید لیفتراک دست دو را به حالت آزمایشی، از فروشنده بگیرید و چند دقیقه کوتاه با آن کار کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام عملکردهای لیفتراک، همانطور است که باید کار کنند؛ سالم و ایمن.

برجسته ترین مزیت لیفتراک کارکرده؟

خرید لیفتراک کارکرده نیز از محاسن خوبی برخوردار است. در بازار محصولات صنعتی، بسیاری از شرکت ها و صنایع توان خرید مدل های نو و جدید لیفتراک را ندارند، به همین دلیل شاهد این هستیم که بعضی از فروشندگان لیفتراک های دست دوم را نیز برای مشتریان عرضه می کنند تا آنها بتوانند این محصول را با قیمتی ارزان تری خرید کنند.

لوازم خودرویی به خصوص لیفتراک ها، از جمله محصولاتی هستند که با گذشت زمان و نیز روی کار آمدن مدل های جدید و برندهای مطرح، خود به خود کم مصرف می شوند و به نوعی اعتبار خود را از دست می دهند و از چرخه کاری کنار گذاشته می شوند تا مدل های جدید با امکانات بیشتر جایگزین آنها شوند. در این راستا شرکت هایی هستند که  نمی توانند مدل های جدید را با قیمت گران خریداری کنند. برای همین به سمت خرید لیفتراک کارکرده می روند. این کار کمک زیادی به شرکت های نیازمند به لیفتراک می کند.

مصرف کنندگان برای خرید لیفتراک کارکرده با قیمت ارزان، می بایستی به نمایندگی ها و یا تولیدی های معتبر در سراسر کشور مراجعه کنند. و یا می تواند به صورت اینترنتی از فروشگاه های ارائه کننده محصولات دست دوم نیز استفاده نماید.

برای خرید لیفتراک کارکرده صنعتی نیازی به هزینه و سرمایه زیادی نیست. در برخی موارد، استفاده از لیفتراک کارکرده از نظر مالی اهمیت زیادی دارد.

از مهمترین مزیت های خرید لیفتراک کارکرده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در خیلی از موارد کیفیت و دوام لیفتراک های کارکرده بیشتر از مدل های جدید است، برای اینکه عوامل مختلفی مانند گرانی مواد اولیه و تورم سبب شده‌ که محصولات جدید، کیفیت و دوام کالاهای قدیمی را نداشته باشند.

قیمت ارزان و به صرفه برای مصرف کننده، لیفتراک های کارکرده تفاوت قیمت فاحشی با لیفتراک های جدید دارند

ترمز، حرکت چنگال ها، بالا و پایین آمدن شاخک ها، ارتفاع بالابری، شیوه حرکت دستگاه، نحوه کارکرد موتور، ایجاد سروصدا در حین کارکرد و نمونه هایی از مهم ترین فاکتورها برای لیفتراک کارکرده هستند. زنجیرها و قطعات داخلی لیفتراک دست دوم نباید پوسیده باشد. همه قسمت های دستگاه را بازرسی کنید

 از یک فرد با تجربه کاری در زمینه لیفتراک مشاوره بگیرید 

پیشنهاد اول و آخر برای خرید لیفتراک دست دوم اقدام به خرید به همراه یک فرد با تجربه کاری با لیفتراک است و یا اگر به چنین فردی دسترسی ندارید پیشنهاد می‌شود که به این نکات و سوالات مطرح شده دقت ویژه‌ای داشته باشید:

میزان استفاده از لیفتراک چقدر است؟

اولین موضوع مهم در خرید لیفتراک کارکرده (دست دوم) میزان استفاده از دستگاه لیفتراک است. این مطلب را باید در نظر گرفت که لیفتراک کارکرده به دلایلی مانند خرابی زیاد (اصطلاحا به خرج افتادن لیفتراک)، جابجایی با لیفتراک تناژ بالاتر و یا ورشکستگی یا تغییر کار مالک قبلی دستگاه قرار است که به فروش برسد. پس خریداران لیفتراک دست دوم با دیدگاه خرید و فروش خودرو که مالک در زمینه خودرو ممکن است ماشین کاملا سالم باشد اما به دلیل خرید ماشین با آپشن بالاتر یا نیاز مالی اقدام به فروش کند اقدام به خرید لیفتراک کارکرده نکنند.

با توجه موارد ذکر شده اگر ساعت کار با لیفتراک مدت کمی در هفته است (حداکثر 10 ساعت در هفته) می‌توان از لیفتراک دست دوم استفاده کرد و هر چه ساعت کار بیشتری دارید باید مدل‌های خیلی بالاتر را خرید کرد که در این حالت قیمت لیفتراک دست دوم به قیمت لیفتراک نو نزدیک است و دیگر مقرون به صرفه نیست.

زمان تحویل لیفتراک چقدر حائز اهمیت است؟

زمان تحویل لیفتراک دست دوم به ظاهر فوری است اما هنگامی که وارد پروسه خرید می‌شوید مقایسه و بازدید و تست از دستگاه‌ها زمان‌بر است. البته در حال حاضر اغلب تولیدکنندگان و واردکنندگان لیفتراک دستگاه صفر آماده تحویل دارند و چون پروسه‌های شرکتی مشخص و سازمان یافته است می‌توان با برنامه‌ریزی لیفتراک را فوری تهیه کرد. توضیح اینکه در تناژهای رایج مثل 3 تن، 5 تن، 7 تن و … اغلب شرکت‌ها در همان روز می‌توانند دستگاه تحویل دهند.

آیا در مجموعه خود مکانیک بازرسی فنی دارید؟

در صورت خرید دست دوم، وجود یک مکانیک بازرس فنی لیفتراک از واجبات است. به خصوص به هنگام خرید وجود چنین فردی برای بازرسی کامل دستگاه بسیار موثر است. یا باید با جایی برای تعمیر و نگهداری لیفتراک قرار داد داشته باشید یا اینکه اپراتور ماهری برای این موضوع در نظر بگیرید.

آیا از نمایندگی معتبر خرید می کنید؟

خرید از یک نمایندگی معتبر فروش لیفتراک این شانس را به خریدار می‌دهد که لیفتراک سالم و کم کارکردی را به آنها معرفی کند ولی خرید از نمایندگی نا آشنا یک ریسک بزرگ است.

آیا اجرای ایمنی آن را چک کردید؟

مسئله مهم دیگر بررسی سالم بودن اجزای ایمنی مانند کمربند ایمنی، شاخک‌ها، صندلی و چراغ‌های لیفتراک و … هستند که چک کردن آنها هنگام خرید بسیار مهم و حیاتی است.

لاستیک‌ها در چه وضعیتی قرار دارند؟

یکی از بهترین راه‌های تشخیص وضعیت لیفتراک و کارکرد آن بررسی چرخ‌ها است. با چک کردن لاستیک لیفتراک متوجه می‌شوید که لیفتراک روی چه سطحی و در چه مدت زمانی کار کرده است.

ضمانت نامه‌ای در اختیار قرار می‌گیرد؟

اگر حتی از نمایندگی معتبر فروش لیفتراک خرید می‌کنید، در صورت سالم بودن دستگاه به خریدار ضمانت نامه‌ای هم تحویل می‌دهند اما در غیر این صورت هیچگونه ضمانت نامه‌ای در نظر نخواهند گرفت.

با لیفتراک مورد نظر رانندگی کردید؟

اگر چنانچه هر ۷ مورد قبل را پشت سر گذاشتید، در نهایت یک‌بار به طور امتحانی با دستگاه رانندگی کنید تا لااقل در حضور فروشنده دستگاه یک‌بار برای شما روشن شود. آیا این دستگاه آنقدر راحت است که خود شما و یا راننده لیفتراک برای مدت طولانی با آن کار کنید؟

لیفتراک دارای سند و برگ سبز گمرکی است؟

حتما دقت فرمایید در خصوص اصالت لیفتراک، برگ گمرکی و سند دستگاه را مطالعه کنید تا در آینده مشکلی از نظر مالکیت قانونی دستگاه به وجود نیاید.

شرکت لیفت آسان در زمینه فروش لیفتراک در تناژهای مختلف و مدلهای مختلف(لیفتراک برقی،لیفتراک بنزینی،لیفتراک دیزل،لیفتراک گازی)فعالیت میکند و کافیست با یک تماس لیفتراک مورد نیاز شما را فراهم کند در برندهای مختلف(کوماتسو ،تویوتا،سهند،سپاهان،هایسترو…)

وهمچنین خرید لیفتراک از کار افتاده شما و فروش لیفتراکهای شما در کمترین زمان ممکن.

کافیست با یک تماس با شرکت لیفت آسان در زمینه خرید و فروش لیفتراک کار خود را به ما بسپارید