ساید شیفت لیفتراک

نویسنده : مدیریت 9/14/2022 2:20:14 PM 264 بازدید

  اصول لیفتراک اتصالات زیادی وجود دارد که می توان آنها را نصب کرد و از آنها برای افزایش بهره وری لیفتراک استفاده کرد. یکی از پرکاربردترین الحاقیه   هنگامی که بر روی لیفتراک نصب می شود، یک شیفت جانبی اجازه می دهد تا بار حمل شده در یک بازه مشخص به چپ یا راست منتقل شود. مزیت اصلی جابجایی جانبی امکان جابجایی کالسکه چنگال بدون نیاز به جابجایی کل لیفتراک است. برخی دیگر از مزایای شیفت جانبی عبارتند از: قابلیت جابجایی بار در فضاهای تنگ جابجایی دقیق بارها و تجهیزات سنگین قابلیت موقعیت یابی محموله در حین بارگیری/تخلیه قابلیت تراز کردن کالسکه چنگال

 شاخک های یک کامیون دستی می توانند تا رسیدن به بار امتداد پیدا کنند، از این رو این نام را به خود اختصاص داده است. دو نوع وجود دارد: کالسکه متحرک، که در آمریکای شمالی رایج است. و دکل متحرک که در سایر نقاط جهان متداول است و عموماً ایمن تر است.


ساید شیفت در هر مرحله از عمر لیفتراک نصب کرد و مانند یک شیفت جانبی یکپارچه عمل می کند. یکی از مواردی که باید در هنگام نصب یک شیفت جانبی پس از فروش در نظر گرفته شود تأثیر آن بر ظرفیت بالابر لیفتراک است. نصب یک شیفت جانبی پس از فروش در نهایت ظرفیت بالابر لیفتراک را به دلایل زیر کاهش می دهد: مکانیزم تعویض جانبی سنگین است و بنابراین مقدار معینی از ظرفیت باربری درجه بندی شده لیفتراک را اشغال می کند، بنابراین لیفتراک قادر به حمل بارهای سنگین نخواهد بود. جابجایی جانبی مرکز بار لیفتراک را تغییر می دهد، به این معنی که لیفتراک ممکن است ظرفیت بالابری را کاهش دهد زیرا بار به بیرون تر می شود. پایداری جانبی نیز باید در نظر گرفته شود، به ویژه در ارتفاع، تا از واژگونی جلوگیری شود. موقعیت گیر چنگال گارد را بارگیری کنید یک پوزیشنر چنگال محافظ بار دارای سیلندرهای هیدرولیکی نصب شده است که به چنگال ها متصل می شوند که حرکت چنگال ها را به موقعیت صحیح برای ورود ایمن به بار تسهیل می کند. این سبک از پوزیشنر چنگال دارای محافظ بار یکپارچه برای محافظت و پایداری بار است. فورک پوزیشنرها با حرکت فورک تاین مستقل یا حرکت همزمان محبوب تر در دسترس هستند. موقعیت گیر نگهبان بار

موقعیت گیر چنگال یک موقعیت‌گیر چنگال گیره‌ای به بارهای نامناسب مانند جعبه‌ها، قفسه‌ها یا لاستیک‌ها اجازه می‌دهد تا برای مانور آسان، بین چنگال‌ها بسته شوند. انواع مختلفی از چنگال‌ها برای کاربردهای مختلف بار وجود دارد. موقعیت گیر چنگال گیره نیز با ویژگی چرخشی موجود است که برای تخلیه روی سطل ها در کاربردهای مختلف بسیار مفید است.

پوزیشنر چنگال بوسیدن لیفتراک های معمولی وقتی به صورت هیدرولیکی در کنار هم قرار می گیرند همیشه یک شکاف کوچک بین آنها دارند. این شکاف را می توان با نصب یک پوزیشنگر چنگال بوسیدن برطرف کرد، که تاین ها را به هم نزدیک می کند تا با هم تماس داشته باشند. این به ویژه هنگام بلند کردن اجسامی که باید در مرکز بلند شوند مفید است، و تنها یک شکاف کوچک در دسترس است، مانند رول‌های فرش، لاستیک‌ها و چرخ‌های کابل.

نوعی الحاقیه است که باعث میشود شاخک های لیفتراک در عرض چپ و راست شود و تخلیه بار در عرض آسان گردد که باعث صرفه جویی در زمان میگردد.

مزایای ساید شیفت

صرفه جویی در زمان

بالابردن راندمان کار

کاهش نیروی انسانی

کاهش فشار به گیربکس

جا به جایی بار در عرض

 

۱) برای کاهش زمان هندلینگ و بهبود قدرت مانور، بار را از یک طرف به طرف دیگر تغییر می‌دهند.

۲) با حرکت شاخک ها به سمت چپ و راست سرعت بارگیری و تخلیه سریع تر می‌شوند.

۳) با توجه به توانایی اضافه شده توسط ساید شیفت به لیفتراک استفاده از فضای محیط انبار را بهبود می‌بخشند.

۴) با مانور کمتر لیفتراک و افزایش مانور پذیری آن باعث کاهش سایش و استهلاک در لیفتراک می‌شوند.

۵) با توجه به استفاده از قطعات برنزی نرم و هیدرولیکی باعث محافظت از کریج لیفتراک شده که با توجه به سایندگی کمتر می‌توانند در محیط های به شدت خورنده مورد استفاده قرار گیرند.

۶) به شما این امکان را می دهند که فقط با ۹ پیچ و مهره به راحتی با تمام دستگاه ها جابجایی سری خود را به یک موقعیت یاب شاخک تبدیل کنید

نصب ساید شیقت

ساید شیفت در انواع و اندازه های گونانی و با توجه به نوع کارکرد و امکانات دستگاه باید مدل مخصوص و مناسب را انتخاب کرد.

  • ساید شیفت لیفتراک 2 تن 3 تن و 5 تن
  • ساید شیفت لیفتراک پشت 41 دستگاه لیفتراک تا تناژ 2
  • ساید شیفت لیفتراک پشت 51 دستگاه لیفتراک از 3 تن تا 5 تن
  • ساید شیفت64  برای لیفتراک از 5 تن به بالا

برای اطلاعات بیشتر مشاوره و استعلام قیمت در مورد انواع الحاقیه سایدشیفت و نصب و طراحی انواع ساید شیفت و فورک پوزیشن و انواع الحاقیه لیفتراک(لیفتراک برقی،لیفتراک گازی،لیفتراک بنزینی،لیفتراک دیزل)در تناژ های مختلف با شرکت لیفت آسان تماس حاصل نمایید.
تلفکس :02636104164 همراه :09121247036-09015154903