روکش شاخ

نویسنده : مدیریت 9/14/2022 1:47:19 PM 157 بازدید

 روکش شاخ لیفتراک امکان جابجایی بارهای بزرگ و عجیب و غریب با ثبات بهتر و کاهش آسیب محصول را می دهد.

به سادگی روکش شاخ را روی چنگال لیفتراک بکشید و فرورفتگی بالای چنگال شما قرار گرفته و زیر آویز چنگال قفل شود.

هرروکش شاخ لیفتراک از کانال ساختاری ساخته شده است که دارای نوار جلویی مخروطی برش پلاسما است و دارای آویز تخت 1/2 ″ x1 است.

حلقه جوش داده شده در انتهای پسوند آن را در محل خود نگه می دارد و راحت و راحت حرکت و ایستادن را آسان می کند. حالت استاندارد حلقه جوش داده شده است که بتواند چنگالهایی با ضخامت 2 اینچ را اداره کند. در صورت درخواست ، چنگال های ضخیم تر جای می گیرند.

ایده آل برای جابجایی ایمن و پایدار بارهایی که طولانی تر از چنگال های لیفتراک هستند ، پسوند چنگال ما قابلیت دسترسی طولانی و تثبیت کننده را ارائه می دهد ، در حالی که قابلیت مانور کامیون آسانسور را برای عملکرد معمولی حفظ می کند.

ساخته شده از فولاد با ضخامت 5 میلی متر با صفحات تقویتی داخلی ضخامت 8 میلی متر ، تمام افزونه های چنگال ما دارای یک پنجه کامل گرد با درپوش سنگین برای ورود آسان به داخل و خارج از بار یا پالت می باشد.

یک سنجاق پاشنه قابل جابجایی اجازه می دهد تا در هنگام ورود رانندگی شود ، و نیازی به بلند کردن دستی (مطابق با مقررات بالابری دستی و بهداشت و ایمنی) نادیده گرفته می شود ، در حالی که اطمینان حاصل می شود که افزونه های چنگال با خیال راحت به چنگال های کامیون محکم شده اند.

به دلایل ایمنی ، افزونه های چنگال دارای یک بند “پایه بسته” با رعایت استانداردهای توصیه شده BS EN هستند.

افزونه های لیفتراک ما که مطابق با استانداردهای ISO 13284 بریتانیایی ساخته شده اند ، راه حل مناسبی برای مدیریت پایداری بار طولانی ارائه می دهند و مانند همه لوازم جانبی لیفتراک ما ، کاملاً آزمایش شده و دارای گواهینامه مطابقت با آخرین مقررات ایمنی و بهداشت است.

N.B. طول چنگال نباید بیش از 66٪ از طول چنگال موجود باشد

طبق استاندارد جهانی ایجاب می کند که روکش شاخ لیفتراک نباید بیش از 1.5 برابر طول شاخ لیفتراک باشد. روکش شاخ لیفتراک فقط برای شاخ هایی از نوع قلاب طراحی شده اند. روکش شاخ لیفتراک که سریع و راحت جا می شوند طوری طراحی شده اند که شاخ لیفتراک را با طول معمولی گسترش داده و باعث می شود بارهای طولانی یا دور از دسترس جابجا شوند. ساختار فشرده سنگین با نوک های باریک و شکل و لبه های گرد. طول شاخ باید حداقل 60 درصد طول روکش شاخ باشد. روکش شاخ در طول 48 ″ ، 54 ″ ، 60 ″ ، 63 ″ ، 72 ″ ، 84 ″ ، 90 ″ و 96.

روکش  شاخ های ما از پی وی سی تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش 0.5 میلی متری تولید می شوند که در صنایع دریایی خشن استفاده می شود.

تمام بافته ها و نخ ها از پلی پروپلین قوی هستند

تمام درها و صفحه جلویی توسط نوار چسب پهن وصل شده و در عرض چند ثانیه دوباره وصل می شوند.

 در روزهای گرم، راننده به سادگی هر تعداد پنل را که بخواهد برمی دارد و در صورت نیاز می تواند به سرعت و به سادگی تعویض کند. این یک مزیت بزرگ نسبت به روکش های پی وی سی یک تکه یا کابین های شیشه ای است.

. با افزودن روکش های پی وی سی به کامیون های شما کمک می کند تا انتقال بین کارگران به حداقل برسد. این گران به نظر می رسد گران به نظر می رسد، اما اینطور نیست. پوشش های ما مطابق با کیفیت ساخته شده اند، نه به قیمت پایین. می شوند؟ چهار درب دارای نوار چسب در بالا هستند که به یک نوار همسان از نوار چسب که طول سقف را می گذراند، متصل می شود. درها همچنین دارای نوار چسب بیرونی هستند تا بتوان آنها را روی یکدیگر وصل کرد. پیچیده به نظر می رسد، اینطور نیست. آیا داغ است؟ در روزهای گرم، به سادگی یک درب را جمع کنید یا درها را به طور کلی بردارید. آنها در چند ثانیه دوباره جاسازی می شوند. مشکلی نیست. آیا می توانم به راحتی صفحه جلویی را از سر راه بلند کنم؟ آره. به سادگی با نوار چسب در بالای صفحه وصل می شود. می توان آن را روی سقف بلند کرد یا همه را با هم جدا کرد. در چند ثانیه دوباره وصل می شود. چقدر طول می کشد؟ روکش از بهترین مواد موجود ساخته شده است. ما به دنبال محصولی با کیفیت بالا هستیم و انتظار داریم چندین سال دوام داشته باشد. آیا می‌توانیم جلدی با آرم شرکت ضمیمه کنیم؟ آره. ما این خدمات را عمدتا برای شرکت های استخدامی ارائه می دهیم. در سراسر صفحه نمایش عقب زیر ارتفاع بالای صندلی محبوب است. یک فایل از آرم برای ما ارسال کنید و ما همه چیز را سازماندهی می کنیم. اگه ازش راضی نباشم چی؟ شما خواهید بود، اما اگر نه، لطفاً ظرف 30 روز آن را برگردانید و ما به طور کامل بازپرداخت خواهیم کرد. در جعبه چیست؟ یک سقف و پوشش عقب چهار در یک صفحه نمایش مجموعه ای از دستورالعمل ها یک پوشش سقف بلند که از پشت کابین و روی سقف می پوشد. این توسط هشت بند نوار چسب به کابین وصل شده است. چهار در - دو در عقب و دو در جلو. هر درب به طور جداگانه جا می شود و بسته به زمان سال می توان 1،2،3 یا 4 در را نصب کرد. درهای جلو دارای تسمه‌های رول‌آپ هستند تا در صورت تمایل، آن‌ها را در موقعیت بالا قرار دهند.

 

 

چنگال های فرسوده می توانند لیفتراک شما را از کار بیاندازند تعویض چنگال لیفتراک تعویض چنگال باید به صورت جفت انجام شود. آیا یک چنگال آسیب دیده است؟ با

تماس بگیرید! در خواست نقل قول بازرسی منظم چنگال های لیفتراک به شما کمک می کند تعیین کنید که چه زمانی زمان تعویض چنگال لیفتراک فرا رسیده است. حداقل، چنگال های لیفتراک شما باید هر 12 ماه یکبار و در صورت استفاده شدید، بیشتر بازرسی شوند. استانداردهای پوشیدن شاخ لیفتراک در طول بازرسی چنگال، ممکن است 10٪ یا بیشتر سایش پیدا کنید. این کشف به این معنی است که ظرفیت شما 20 درصد کاهش یافته و لیفتراک باید تا زمان تعویض شاخک ها از سرویس خارج شود. اطلاعات بیشتر در مورد استانداردهای پوشیدن چنگال کاربر را می توان در مقررات یافت. این مقررات شما را از نظر ترک‌های سطحی، صافی، زاویه چنگال، هم‌ترازی نوک، آسیب قفل، سایش تیغه چنگال، علامت‌گذاری و قلاب‌های چنگال از طریق بازرسی کامل راهنمایی می‌کند. بهترین روش های چنگال لیفتراک برای به دست آوردن چرخه زندگی کامل از چنگال خود، از این بهترین شیوه ها استفاده کنید: به ظرفیت نامی لیفتراک توجه کنید و بارها را به میزان مناسب نگه دارید برای جلوگیری از کشیده شدن، شاخک ها را از زمین دور نگه دارید سعی نکنید چنگال ها را با جوشکاری تعمیر کنید، زیرا باعث به خطر افتادن خواص چنگال ها و شکننده شدن آن ها می شود. از حمل بارهای کامل یا جزئی روی یک چنگال خودداری کنید از فشار جانبی به دوشاخه ها یا فشار دادن بارها با نوک ها خودداری کنید

برای انجام کار به شا خ  های طولانی تری نیاز دارید؟ با پسوندهای چنگال، چنگال های لیفتراک شما برای تحمل بارهایی با اشکال و اندازه های مختلف ارتقا یافته است. این نوعی وابستگی است که همیشه می خواهید در دست داشته باشید. . پسوندهای چنگال ، بررسی کنید دو نوع اصلی پسوند چنگال لیفتراک وجود دارد: باز و بسته. اکستنشن‌های چنگال بسته مانند یک آستین روی چنگال می‌لغزند، در حالی که نسخه باز روی قسمت بالایی چنگال قرار می‌گیرد، اما در پایین باز است. تمام پسوندهای چنگال موجود در TVH رنگ آمیزی شده اند. خوانده شده در برای تمام جزئیات: پسوند چنگال لیفتراک بسته پسوند چنگال لیفتراک بسته این اکستنشن‌های چنگال از یک آستین بسته تشکیل شده‌اند که مجهز به شفت و پین است تا امتداد آن را به چنگال محکم کند. آنها لیفتراک را قادر می سازند تا بارهایی با اشکال و اندازه های مختلف را تحمل کند. چنگال حداقل 60 درصد طول اکستنشن را پشتیبانی می کند. پسوند چنگال لیفتراک را باز کنید پسوند چنگال لیفتراک را باز کنید در قسمت پایین باز می‌شوند، این اکستنشن‌های چنگال در بالای شاخک قرار می‌گیرند و توسط دو نوار جوش داده شده در جای خود ثابت می‌شوند. مانند نسخه بسته، پسوندهای چنگال باز با استفاده از شفت و پین قفل محکم می شوند. حداکثر طول پسوند باز برابر با طول چنگال اصلی به اضافه 50٪ است. همه چیزهایی را که نیاز دارید، از گسترش کامل چنگال لیفتراک گرفته تا شفت‌ها و پین‌های قفل جداگانه، و همچنین سایر قطعات یدکی رادرلیفت آسان خواهید یافت. ما مقدار زیادی انبار در دسترس داریم، و ارسال همان روز، تحویل روز بعد را ارائه می دهیم، بنابراین شما سفارشات خود را به سرعت دریافت می کنید. مهم نیست که از چه نوع کامیون یا مدلی از چنگال کامیون استفاده می‌کنید، در محدوده ما افزونه‌های چنگال کامیون بالابر سازگار را خواهید یافت. ما گزینه های با کیفیت بالا مناسب برای: Ausa – Balkancar – Linde – Jungheinrich – Hyster – Still – Mitsubishi – Nissan – JCB – Caterpillar – Crown – Komatsu – Kalmar – Clark – TCM – Hangcha – Manitou – Yale – Fiat – Steinbock – Atlet – Toyota – Tailift – Heli – Daewoo – لیفتراک EP – Fenwick – Halla – Hyundai – Lansing – Unicariers – Utilev – Yang اگر به کمک نیاز دارید، با تیم خدمات مشتری آموزش دیده ما تماس بگیرید. آنها دانش فنی لازم برای درک نیازهای شما را دارند و به هر سوالی که در مورد پسوند چنگال لیفتراک دارید پاسخ می دهند. پشتیبانی مشتری به 42 زبان در دسترس است، بنابراین می توانید با یکی از اعضای تیم دوستانه به زبانی که ترجیح می دهید صحبت کنید..