قطعات لیفتراک

نویسنده : مدیریت 9/6/2022 9:55:59 AM 440 بازدید

 با توجه به این که طول عمر یک لیفتراک براساس نحوه ی سرویس و نگهداری آن تعیین می شود؛ این مورد بسیار حائز اهمیت است.پس هر لیفتراک باید با دقت به طور منظم نگهداری شود. همان طور که می دانید، یکی از اصول اولیه نگهداری لیفتراک جایگزین کردن درست و به موقع قطعات لیفتراک می باشد. هر کدام از قطعات در زمان خاص خود نیاز به تعویض دارد و در شرایطی که قطعه معیوب دیرتر از زمان مناسب خود تعویض گردد و یا از قطعه نامرغوبی به جای آن قطعه در لیفتراک استفاده شود؛ ممکن است که حتی سایر لوازم یدکی لیفتراک نیز در نتیجه ی این اشتباه دچار آسیب های جدی گردند. پس به منظور جلوگیری از وقوع حوادثی از قبیل استهلاک زود هنگام ماشین آلات انبارداری و پیش گیری از بروز عیوب فنی و همچنین رعایت شرایط گارانتی ماشین آلات خریداری شده، بهتر آن است که همواره از کیفیت قطعات مصرفی در دستگاه خود اطمینان حاصل کنیم. به خاطر داشته باشید که برای این که از حد اکثر عمر لوازم یدکی لیفتراک استفاده کنید باید آن ها را در فواصل معین و منظمی سرویس و نگهداری کنید تا در صورت خرابی یکی از قطعات لیفتراک سایر قطعات لیفتراک نیز دچار خرابی و مشکل نشوند. در نتیجه، امروزه یکی از اساسی ترین و مهم ترین نگرانی های شرکتهای عمرانی ،معدنی و صنعتی مربوطه در زمینه انتخاب انواع ماشین آلات انبارداری، این است که ماشین آلاتی با کیفیت مطلوب و طول عمر مفید بالا انتخاب کنند. خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات یدکی مطمئن تا حدودی این دغدغه را رفع و رجوع خواهند کرد. کیفیت لوازم یدکی لیفتراک نکته ای بسیار حائز اهمیت است چرا که هر چه کیفیت بالاتر باشد به همان نسبت لیفتراک ما نیز عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد. استفاده از لوازم یدکی با کیفیت برای لیفتراک ، به علاوه تعویض قطعات لیفتراک را که نیازمند صرف زمان، انرژی و هزینه می باشد تا حد قابل توجهی به تاخیر می اندازد.

طول عمر یک لیفتراک با سرویس و نگهداری آن تعیین می شود. هر لیفتراک باید با دقت به طور منظم نگهداری شود، که یکی از اصول  اصلی نگهداری لیفتراک جایگزین کردن قطعات لیفتراک اورجینال می باشد . هر قطعه در زمانی خاص نیاز به تعویض دارد در صورتی که قطعه معیوب دیر تعویض شود و یا از قطعه مرغوب استفاده نشود سایر قطعات لیفتراک نیز دچار آسیب می شوند .تعمیر و نگهداری باشد، ما فناوری مناسب را با کار مطابقت می دهیم.

حل کردن مشکلات به سرعت هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد، لیفتراک ها خراب می شوند. آنها سخت ساخته شده اند، اما همچنان ماشین هستند و به مرور زمان قطعات فرسوده می شوند. کاربردهای سخت، استفاده بیش از حد، تصادفات و عدم نگهداری نیز می تواند باعث سایش و آسیب غیر ضروری شود. ما می‌دانیم که لیفتراک‌های شما برای عملکرد شما حیاتی هستند و نیاز شما به راه‌اندازی و راه‌اندازی آن‌ها را می‌دانیم. در پاسخ، پرسنل خدمات ما با همان احساس فوریت اقدام به اعزام، عیب یابی و تعمیر می کن

تامین قطعات یدکی اصلی و با کیفیت از موارد موثر در عملکرد صحیح و کاهش خرابی ها و تعمیرات مکرر ماشین آلات از جمله لیفتراک می باشد ، با توجه به وضعیت نامناسب بازار قطعات یدکی و وجود انواع اجناس تقلبی و بی کیفیت، نیاز به تامین قطعات از منابع مطمئن و کنترل کیفی و تایید فنی قطعات بیش از پیش احساس می شود. از طرفی کمبود قطعات لیفتراک برخی از سازندگان صاحب نام و قطعات قدیمی در بازار، اغلب به عدم تامین قطعه مذکور و یا تامین قطعه ای با مشابهت ظاهری منجر می گردد.

تامین و عرضه دقیق قطعات لیفتراک از برندها و مارک های مختلف نیازمند کار تخصصی و صرف وقت جهت مطالعه مشخصات و پارامترهای قطعات می باشد تا قبل از خرید قطعه و نصب برروی دستگاه از کارکرد آن اطمینان حاصل نمود.

لیفتراکهای دیزل بنزینی و دوگانه دارای قطعات زیاد و متفاوتی می باشند در حالیکه لیفتراک برقی از نطر قطعات داخلی دارای سیتم کوتاه و مختصر می باشند هر چند که این سیستم هم خودش دارای هزینه بالایی میباشدقطعات اگر اورجینال باشد استهلاک ان کمتر و زمان استفاده از ان بیشتر می باشد ولی با توجه به شرایط کنونی و تحریم های ظالمانه مکانیک اکثر لیفتراک ها از قطعات مشابه استفاده میکنند تا لیفتراک شروع به کار کند زیرا هر روز کار نکردن لیفتراک هزینه بالایی برای شخص و شرکت به بار می اورد حال این قطعات دارای کیفیت مشابه قطعات اصلی دستگاه باشند نیز مهم است پس در انتخاب قطعات باید لوازم را از جایی مطمئن تهیه کرد که هم قابل استفاده باشد هم شما را به چالش نیندازد

یکی از فراوان ترین لیفتراک ها در ایران، لیفتراک سپاهان است که به دلیل کار در شرایط سخت و دشوار و دمای بالا یکی از محبوب ترین برند های لیفتراک به شمار می آید. شرکت لیفت آسان با اتکا به تجربه کافی و تخصص های لازم درخصوص شناسایی و تامین لوازم یدکی اصلی لیفتراک های ژاپنی – کره ای – چینی – اروپایی و امریکایی و دارا بودن منابع معتبر تامین قطعات یدکی اصلی لیفتراک ، در کشورهای آلمان – ژاپن -ایتالیا- بلژیک – کره جنوبی – چین و تایوان اقدام به واردات لوازم یدکی لیفتراک در مقیاس وسیع نموده و این اطمینان را به به مشتریان گرامی و صاحبان لیفتراک و ماشین آلات می دهد که همواره پشتیبان آنان در بحث تهیه قطعات یدکی ماشین آلات و لیفتراک های مورد نیازشان در اسرع وقت باشد ، لازم به ذکر است شرکت لیفت آسان  قطعات یدکی لیفتراک های بسیاری را به شرح ذیل وارد نموده و در صورت عدم موجودی و نیاز مشتریان آمادگی دارد تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و سفارش گذاری قطعات مورد نیاز ایشان اقدام نماید. دپارتمان تأمین و فروش قطعات یدکی لیفت آسان   ضمن تعیین اهداف و استراتژی های خود به شرح ذیل ، بصورت مجدانه درصدد تأمین نیاز و پشتیبانی کامل از مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن است.

در جهان امروز، کسی نیست که از اهمیت انتخاب و خرید لوازم یدکی مناسب برای ابزار آلات و دستگاه ها آگاهی نداشته باشد. دلیل این اهمیت هم، ضررها و آسیب هایی می باشد که ممکن است از خرید و استفاده از قطعات و لوازم یدکی نامناسب ایجاد شوند. از هزینه ی نگهداری بالا و نیاز به تعمیر گرفته تا عمر مفید کوتاه ، عملکرد نامناسب و آسیب به بخشی های دیگر دستگاه ، همه و همه فقط بخشی از آسیب ها و مشکلاتی می باشند که ممکن است در اثر استفاده از لوازم یدکی نامناسب برای دستگاه و ماشین آلات به وجود بیایند. با توجه به این اهمیت بالا، می توان این طور نتیجه گرفت که در زمان انتخاب و خرید لوازم یدکی برای ابزارآلات، دقت زیادی به خرج داد. استفاده کردن روزانه از ماشین آلاتی مانند لیفتراک ها ، در دراز مدت باعث فرسوده شدن قطعات مصرفی لیفتراک شما خواهد شد. اگر در پی آن هستید که ازحداکثر عمر مفید قطعات و لوازم لیفتراک خود استفاده کنید ، باید حتما آن را در فواصل زمانی معین و منظمی سرویس و نگهداری کنید. با انجام این کار ، شما می توانید از خرابی دیگر لوازم یدکی لیفتراک پیشگیری نمایید. در صورت خراب و یا فرسوده شدن هر یک از قطعات لیفتراک ، شما باید آن قطعات را بلافاصله تعویض کنید و برای انجام این کار باید حتما به جای آن قطعات ، از قطعات و لوازم یدکی استفاده نمایید.

از طرفی ، با توجه به این نکته که بعضی از قطعات و لوازم یدکی لیفتراک بسیار گران قیمت و پر هزینه هستند؛ لذا در هنگام انتخاب و خرید لوازم یدکی لیفتراک مهم ترین نکته ای که باید مد نظر قرار دهیم این است که قطعات انتخابی ما حتما از کیفیت بالایی برخوردارباشند. چرا که فقط در این صورت است که می توانیم شاهد عملکرد درست لیفتراک خود باشیم. به علاوه، قطعات و لوازم یدکی با کیفیت همواره از دوام و عمر بالاتری برخوردار هستند و این یکی از دلایل مهمی است که باعث می شود تا خرید لوازم اصل و با کیفیت ، هرچند گران تر هم باشد ، اما خریدی مقرون بصرفه به شمار بیاید. اما امروزه ، با زیاد شدن فروشگاه های لوازم یدکی، تشخیص دادن قطعات با کیفیت از قطعات فِیک و جعلی، کاری بسیار سخت به نظر می رسد. در چنین شرایطی یکی از راه های تهیه قطعات لیفتراک با کیفیت این است که تنها به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید. پیشنهاد ما برای شما، انتخاب لوازم یدکی لیفتراک سپاهان است.

فروش لوازم یدکی لیفتراک سپاهان

  1. لیفتراک سپاهان 1 تن
  2. لیفتراک سپاهان 2 تن
  3. لیفتراک سپاهان 3 تن
  4. لیفتراک سپاهان 4 تن
  5. لیفتراک سپاهان 5 تن
  6. لیفتراک سپاهان 6 تن
  7. لیفتراک سپاهان 7 تن
  8. لیفتراک سپاهان 8 تن
  9. لیفتراک سپاهان 9 تن
  10. لیفتراک سپاهان 10 تن
  11. لیفتراک سپاهان 12 تن
  12. لیفتراک سپاهان 15 تن

لوازم های گیربکس لیفتراک سپاهان :

  1. صفحه کلاچ گیربکس لیفتراک سپاهان
  2. دیسک لیفتراک سپاهان
  3. شفت کلاچ لیفتراک سپاهان
  4. دنده کشویی گیربکس لیفتراک سپاهان
  5. دنده دوبل لیفتراک سپاهان
  6. کشویی کامل لیفتراک سپاهان
  7. شفت خروجی لیفتراک سپاهان
  8. پوسته ی گیربکس لیفتراک سپاهان
  9. کاسه نمد های گیربکس لیفتراک سپاهان
  10. واشر کامل گیربکس لیفتراک سپاهان
  11. پمپ حرکت لیفتراک سپاهان
  12. توربین لیفتراک سپاهان
  13. کاسه کلاچ لیفتراک سپاهان
  14. استاتور لیفتراک سپاهان
  15. پیستون کلاچ لیفتراک سپاهان
  16. فیلتر گیربکس لیفتراک سپاهان

لوازم یدکی لیفتراک سپاهان (موتوری):

لوازم موتوری لیفتراک سپاهان :

  1. پیستون لیفتراک سپاهان
  2. رینگ لیفتراک سپاهان
  3. بوش لیفتراک سپاهان
  4. سوپاپ دود و هوا لیفتراک سپاهان
  5. یاطاقان لیفتراک سپاهان
  6. واشر کامل لیفتراک سپاهان
  7. اویل پمپ لیفتراک سپاهان
  8. کاسه نمدهای سر و ته میل لنگ لیفتراک سپاهان
  9. گیت سوپاپ لیفتراک سپاهان
  10. بوش شاتون لیفتراک سپاهان
  11. بوش میل سوپاپ لیفتراک سپاهان
  12. یاطاقان تعمیر اول تا سوم لیفتراک سپاهان
  13. بغل یاطاقان لیفتراک سپاهان و…

لوازم ترمز و لوازم چرخ لیفتراک سپاهان :

  1. کفشک لنت لیفتراک سپاهان
  2. سیلندر چرخ لیفتراک سپاهان
  3. رگلاژ چرخ لیفتراک سپاهان
  4. فنر های لنت لیفتراک سپاهان
  5. کاسه نمد چرخ لیفتراک سپاهان
  6. کاسه نمد پولوس لیفتراک سپاهان
  7. لوازم سیلندر چرخ لیفتراک سپاهان
  8. پیچ چرخ جلو لیفتراک سپاهان
  9. پیچ چرخ عقب لیفتراک سپاهان
  10. کاسه چرخ جلو لیفتراک سپاهان
  11. رینگ چرخ لیفتراک سپاهان
  12. لاستیک لیفتراک سپاهان

لوازم یدکی لیفتراک سپاهان (جک بالابر) :

  1. لوازم جک سینه لیفتراک سپاهان
  2. لوازم جک فرمان لیفتراک سپاهان
  3. بلبرینگ های دکل لیفتراک سپاهان

لوازم های دیفرانسیل لیفتراک سپاهان :

  1. سیبک های اکسل لیفتراک سپاهان
  2. شیر بالابر لیفتراک سپاهان
  3. واتر پمپ لیفتراک سپاهان
  4. شمع گرمکن لیفتراک سپاهان
  5. فیلتر روغن لیفتراک سپاهان
  6. فیلتر هوا لیفتراک سپاهان
  7. فیلتر گازوئیل لیفتراک سپاهان

پروانه لیفتراک

یکی از قطعات وارداتی ژاپنی و کره جنوبی مناسب برای لیفتراک تویوتا،پروانه می باشد.این قطعه مناسب برای لیفتراک های دوگانه سوز بوده و وظیفه دارد تا آب رادیاتور را خنک کند.

آب پس از بازگشت از موتور و در حین ارسال به رادیاتور، خنک می شود و این عمل توسط پرهای این قطعه که در اثر پرتاب باد به سمت رادیاتور انجام می شود، آب رادیاتور نیز خنک می گردد.

اگر این قطعه به دلایل مختلف نتواند آب رادیاتور را خنک کند، لیفتراک دچار مشکلات متعددی خواهد شد.موتور تحت تاثیر گرمای بالایی که دارد، ممکن است جوش بیاورد و لیفتراک از کار بیفتد.

پروانه فن لیفتراک وظیفه دارد تا مانند یک دمنده هوا عمل کند و هوای لازم برای خنک کردن رادیاتور را وارد لیفتراک کند.این قطعه تنها زمانی که دمای آب و موتور بالا برود وارد عمل شده و با ورود هوا و چرخش مداوم، موتور را خنک می کند.در صورتی که پرهای این قطعه با شکستگی یا ترک خوردگی مواجه شوند یا فیوز آن بسوزد، دیگر نمی تواند به عملکرد خود ادامه بدهد

پمپ حرکت لیفتراک تویوتا

پمپ حرکت لیفتراک تویوتانه تنها نقش بسیار مهمی در سیستم های هیدرولیکی دارد بلکه به عنوان پمپ فشار نیز هستند که از فشارهای زیادی برخوردار می باشند و اصولاً هیچ گونه سر و صدایی ندارند. پمپ حرکت لیفتراک تویوتا اگر به مشکل بر بخورد قابل تعمیر و بازسازی می باشد یعنی می توان این نوع از قطعات لیفتراک را خارج کنیم و خرابی آن را تعمیر نماییم. وظیفه اصلی پمپ حرکت لیفتراک به این شکل است که کار آن حرکت دادن و جابه جا کردن روغن موجود در آن سیستم ها می باشد وحجم متفاوتی از روغن و مایع را به سیستم انتقال می دهد.

پمپ حرکت لیفتراک در میان لوازم یدکی لیفتراک به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :

1-پمپ با جابه جایی مثبت

2-پمپ با جابه جایی غیر مثبت

پمپ حرکت لیفتراک تویوتا با جابه جایی غیر مثبت توانایی مقاومت در فشارهای بالا را ندارد. ولی پمپ با جابه جابب مثبت فشار بسیار زیادی را شامل می شود و توانایی غلبه بر فشار زیاد را دارد

شرکت ليفت آسان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینۀ واردات،فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز و همچنین انواع بالابر ها فعالیت دارد. در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکر، ریچ استکر و پالت تراک این شرکت با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، سریع ،صحیح و بموقع تحویل آنها داده است و در این راستا توانسته است نظر مشتریان خود را تامین کند.

یکی از قطعات لیفتراک زنجیر لیفتراک می باشد که ممکن است به دلایلی نیاز به تعویض زنجیر یا اضافه کردن داشته باشید .

موارد نیاز به تعویض یا تعمیر زنجیر لیفتراک

زنگ زدگی و خوردگی زنجیر لیفتراک

زنجیری که زنگ زده یا خوردگی را نشان می دهد باید جایگزین شود. برای حداکثر حفاظت، زنجیرها باید به طور کامل روانکاری شوند.

ترک خوردگی زنجیر لیفتراک

کشف هر ترک به این معنی است که زنجیره باید جایگزین شود تا لیفتراک به سرویس بازگردد.

پین های پیچیده لیفتراک

عدم روانکاری باعث ایجاد اصطکاک بین صفحات و پین ها می شود و باعث می شود پیچ ها پیچ خورده و راه خود را خارج از محل قرار دهند. نتیجه نارسایی زنجیره ای است.

کشیدگی زنجیر لیفتراک

کشیدگی بیش از 2 % نشان دهنده کاهش 15%قدرت است و بدین معناست که زنجیر باید تعویض شود.

اطمینان حاصل کنید که زنجیر لیفتراک باعث ایجاد مشکلاتی مانند خرابی، تولید از دست رفته و کاهش سودآوری نمی شود.

زنجیر لیفتراک  بعلت حرکت روی هم و نیز قرار گیری در معرض گرد و خاک باید فقط برای روانکاری از روغن استفاده شود

استفاده از گریس موجب نشستن گردو خاک وایجاد سمباده ای برای خورده شدن زنجیر لیفتراک میگردد.

بهترین و مهمترین کار برای جلوگیری از تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل سرویس و نگهداری مناسب لیفتراک اشتیل است. با سرویس و نگهداری مناسب هر گونه آسیب احتمالی پرهزینه و پیش بینی نشده را به حداقل می رسانید. تصمیمات بهتر برای سرویس به موقع لیفتراک های اشتیل منجر به افزایش طول عمر محصول شما می شود، که به طور مستقیم بهره وری شما را بهبود می بخشد.

مهمترین کار برای تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل و یا سرویس آن، انتخاب یک مرکز معتبر و متخصص در این زمینه است. اگر به دنبال بهترین مرکز در این زمینه هستید ما شرکت لیفت آسان  را برای شما پیشنهاد می کنیم. تکنسین های لیفتراک لیفت آسان از متخصصان برجسته سرویس و تعمیرات لیفتراک در کشور هستند، با این حال متخصصان  همچنین برای تعمیر سایر مارک های لیفتراک بهترین هستند

آنها علاوه بر ارائه خدمات به لیفتراک های اشتیل، می تواند مارک های دیگر مانند، تویوتا، هایستر، جک، کوماتسو و همچنین سایر مارک های لیفتراک را در مرکز تخصص خود سرویس و یا تعمیر نمایند. تعمیر لیفتراک توسط کارشناسان آلفا ماشین خدمتی است که می توانید روی آن حساب کنید. متخصصان مکانیک و تکنسین ها آموزش دیده این شرکت به خوبی قطعات لیفتراک شما را به صورت ماهرانه سرویس می کنند. تکنسین های ما قطعات اصل و خدمات لیفتراک اشتیل را در اختیار شما قرار می دهند تا به شما در انجام حداکثر کارایی و بهره وری، با کمترین هزینه کمک کنند.

علاوه بر این ما تعمیرات و قطعات لیفتراک  در محل را به صورت ۲۴ ساعت در روز برای شما فراهم می کنیم. ما برای این کار از یک متخصص تعمیر و نگهداری حرفه ای استفاده می کنیم تا به محل شما مراجعه کرده و اقدام به تعمیر لیفتراک شما کند.

قطعات موتور لیفتراک

قطعات موتور لیفتراک ، لیفتراک ها از هر برند و مدلی که باشند، باید موتور و قطعات آن دارای قابلیت اطمینان بالایی باشند تا بتوانند به درستی به کار خود ادامه دهند. در بازار قطعات مختلف موتوری وجود دارند که از مدل‌های اصلی خود لیفتراک بهتر کار می کنند. از جمله این قطعات می‌توان به دینام، کاربراتورها، تسمه ها، لوله یا شلنگ های روغن، لوله اگزوز و رادیاتور بست و خروجی های اگزوز اشاره کرد. برای اینکه موتور لیفتراک بتواند سریع و نرم حرکت کند، باید قطعاتی مانند چرخ دنده های حلقه ای و درایو های استارتر، تقویت کننده های استارتر، استارتر ها و سلونوئید ها در آن به کار رفته باشد. به خصوص برای مدل هایی که استفاده طولانی مدت از لیفتراک می شود، که تولید دیگر آنها انجام نمی‌شود. البته لازم به ذکر است که تامین مداوم قطعات موتور لیفتراک برای بیشتر مدل های لیفتراک ضروری می باشد.

در رابطه با تعمیر موتور و قطعات آن باید گفت شامل تعویض کامل موتور تا تعویض قطعات دیگر آن مثل کیت های سرسیلند بوده و برای اینکه موتور لیفتراک بتواند کارکرد بهتری داشته باشد و به منظور تایید قوانین سختگیرانه برای انتشار دود در برخی مواقع در موتور لیفتراک سوپاپ پایه تهویه متصل به میل لنگ به کار می رود. بنابراین قطعات یدکی کوچکتری وجود دارند که به تعویض نیاز دارند و ناشی از ساییدگی و پارگی قسمتی که از نگه داری منظم ناشی شده است.

 تعمیرات و قطعات لیفتراک

بهتر است قبل از این که شروع به تعمیرات و قطعات لیفتراک کنید به چند نکته مهم در این زمینه توجه کنید. اولین نکته، این که سعی کنید برای این کار از یک تعمیرکار حرفه ای، متخصص و با تجربه استفاده کنید تا بتواند در زمان کوتاهی مشکلات موجود در لیفتراک  را تشخیص داده و برای تعمیر آن اقدام کند.

دومین نکته این که اگر قطعات لیفتراک  دچار خرابی شده باشند و نیاز باشد که آنها را تعویض کنید، بهتر است قطعات اصل و با ضمانت معتبر تهیه کنید، با این که شاید کمی گرانتر باشد اما اطمینان آنها بیشتر است.

سومین نکته این که بهتر است قبل از این که لیفتراک شما به تعمیرات و قطعات لیفتراک  پیدا کند به صورت مرتب و در طول ماه اقدام به سرویس آنها کنید، اگر در این زمینه تخصص لازم را ندارید، می توانید با یک شرکت معتبر و ماهر در این زمینه قرارداد ببندید تا کار سرویس و تعمیر را برای شما انجام دهند.

چهارمین نکته این که بهتر است از اپراتورهای حرفه ای برای کارتان استفاده کنید تا بتواند به رستی با لیفتراک کار کند، از میان ظرفیت آن اطلاع داشته باشد و موقع آن را روشن و خاموش کند.